|

ساعت بازی پرسپولیس ملوان جمعه 24 فروردین

پرسپولیس و ملوان در آخرین دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت 20 جمعه 24 فروردین در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می روند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دیدار پایانی هفته 23 لیگ برتر بین دو تا از تیم‌های آماده‌های لیگ برگزار می‌شود. ملوان در این فصل با هدایت مهدی تارتار در حال حاضر در رتبه پنجم جدول قرار دارد و بسیار امیدوار است که از غفلت تراکتور و سپاهان استفاده کند و خود را به رتبه‌های بالاتر برساند.

ملوان هفته گذشته سه امتیاز ارزشمند را در قائمشهر مقابل نساجی به دست آورد تا با روحیه‌ای مضاعف پا به تهران بگذارد و برابر پرسپولیس بازی کند. ملوان امروز در ابتدا برای خود و جایگاه بهتر در جدول بازی می‌کند، اما اگر تارتار و تیمش امروز بتوانند از مدافع عنوان قهرمانی امتیاز بگیرند، بیشتر از همه استقلالی‌ها را خوشحال خواهند کرد، با این حال کار برای ملوان خیلی راحت نخواهد بود، چون باید برای تیم باانگیزه و باروحیه اوسمار ویرا بازی کند.

پرسپولیس در هفته‌های گذشته فوتبالی زیبا و هجومی را به نمایش گذاشته است و بیش از گذشته خودش را به استقلال نزدیک کرده و در صورت لغزش دوباره استقلال، صدر جدول را از آن خود خواهد کرد. در پنج هفته گذشته، پرسپولیس بهترین عملکرد را در بین چهار تیم بالای جدول داشته و نتایج اخیر هواداران این تیم را امیدوار کرده است که سرخپوشان بار دیگر در پایان فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرند. بازی امروز تقابل پرسپولیسی‌های امروز و دیروز هم هست. در ملوان به غیر از مهدی تارتار که سابقه بازی و مربیگری در این تیم را دارد، محمد نوری، میلاد سرلک و محمد عمری هم حضور دارند که رویارویی آن‌ها با سرخپوشان باعث می‌شود بر جذابیت‌های دیدار امروز افزوده شود. بازی رفت دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت، اما شرایط دو تیم در جدول نوید یک بازی زیبا را می‌دهد که برای کسب سه امتیاز تلاش خواهند کرد.

پرسپولیس - ملوان بندر انزلی، ساعت ۲۰، ورزشگاه آزادی تهران

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی