|

مصاحبه رسول پناه علیه مهدی ترابی؛ فحش و الفاظ رکیک!

پای مهدی ترابی هم به ماجرای فایل‌های ویدیویی جنجالی منتشر شده از مهدی رسول پناه سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس باز شد.

لینک کوتاه کپی شد

مهدی رسول پناه سه ماه قبل بود که با مصاحبه‌های کف خیابانی با برخی خبرنگاران و هواداران پرسپولیس در مورد یحیی گل محمدی و تعدادی از بازیکنان این تیم، حاشیه‌های عجیب و غریبی را به وجود آورد؛ به طوری که به دلیل این حجم از حاشیه‌های شدید، از سمت سرپرستی باشگاه استعفا کرد. درحالی که همه منتظر بودند دیگر سمتی در باشگاه نداشته باشد، به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه انتخاب شد.

رسول‌پناه در ویدیوی جنجالی: العربی قطر، اشتباهی ترابی را گرفت!

پای مهدی ترابی هم به ماجرای فایل‌های ویدیویی جنجالی منتشر شده از سرپرست سابق باشگاه پرسپولیس باز شد.

جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس یکی از اتفاقات عجیب دوران مدیریت رسول‌پناه بود و او به خاطر بندی از قراردادش، به راحتی و بدون پرداخت حتی یک ریال به پرسپولیس توانست از این باشگاه جدا شود و به العربی قطر برود.

در فایل ویدیویی جدید منتشر شده، مهدی رسول‌پناه حرفهای عجیبی درباره ترابی زده است. اینکه با این بازیکن برخوردی مثل دستمال کاغذی شده است!

در فایل ویدیویی جدید منتشر شده، مهدی رسول‌پناه حرفهای عجیبی درباره ترابی زده است. اینکه با این بازیکن برخوردی مثل دستمال کاغذی شده است!

سرپرست سابق پرسپولیس در صحبتهایش درباره ترابی گفته است: آن باشگاه(العربی قطر) می گوید ترابی را اشتباهی آوردند و حالا او را نمی خواهند. ترابی می گفت آبرویم در ایران رفته! می گوید حاضر است دفاع هم باشد. یک میلیون و سیصدش هزار دلارش را کردند هفتصد هزار دلار!

البته در ویدیو رسول پناه به دلار و میلیارد تومان اشاره نمی کند اما مشخص است که منظور او دلار است. یعنی رقم قرارداد ترابی با العربی می‌تواند 1.3 میلیون دلار باشد که تبدیل به 700 هزار دلار شده است.

منتشر کننده ویدیو در حساب توییتری‌اش به این نکته اشاره کرده که در ویدیوی دیگر از رسول‌پناه که هنوز آن را منتشر نکرده است، همسر ترابی به رسول‌پناه زنگ زده و از رسول‌پناه خواسته تا ترابی را ببخشد!

 

 

 

بعد از مصاحبه طوفانی یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان بعد از دربی ۹۴ علیه مهدی رسول پناه و هشدار به وزیر ورزش بابت برکناری این فرد و سکوت وزارت ورزش و جوانان در این خصوص، در ۲۴ ساعت گذشته فیلمی از مهدی رسول پناه منتشر شده که در جمعی، درباره نحوه شادی مهدی ترابی سخنانی موهن و ساختارشکن را اظهار داشته بود. این صحبت‌ها موجی از انتقاد‌ها را به دنبال داشته که چنین شخصی چگونه همچنان بر مسند تکیه زده است.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی