|

پرسپولیسی ها مقتدرترین میزبان تاریخ لیگ برتر

پرسپولیس لیگ بیستم را با بهترین عملکرد تاریخ لیگ برتر در دیدارهای خانگی به پایان رساند.

لینک کوتاه کپی شد

سرویس ورزشی- پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور نه تنها این تیم را در یک قدمی پنجمین قهرمانی پیاپی قرار داد بلکه باعث شد تا کارنامه بی‌نظیر برای این تیم در دیدارهای خانگی ثبت شود. پرسپولیس دوره قبل بهترین عملکرد تاریخ لیگ برتر را در بازی‌های خارج از خانه از خود به جای گذاشت و این فصل با وجودی که از بزرگترین مزیت خود در بازی‌های خانگی یعنی حضور تماشاگر محروم بود ولی نوبت آن شد که این رکورد را در دیدارهای خانگی جابه‌جا کند.

به گزارش «شایانیوز» این رکورد هم پیش از این متعلق به پرسپولیس بود که در لیگ شانزدهم میانگین 2.6 امتیاز در هر بازی بدست آورده بود. سرخپوشان در این دوره در دیدارهای خانگی 13 پیروزی و 2 تساوی کسب کردند تا با میانگین امتیاز 2.73 در هر بازی بهترین میزبان تاریخ لیگ برتر شوند. پرسپولیس در صورت کسب پنجمین قهرمانی پیاپی، آن را بیش از هر چیز مدیون عملکرد بی‌نظیر در خانه هستند. این تیم در حالی بهترین تیم تاریخ لیگ برتر در دیدارهای خانگی است و حتی شانس کسب عنوان بهترین تیم تاریخ لیگ برتر را دارد که در جدول بازیهای خارج از خانه این فصل در رتبه سوم جای دارد.

ذوب‌آهن و سپاهان تنها تیم‌هایی هستند که در این دوره از پرسپولیس در دیدارهای خانگی امتیاز گرفتند. شاگردان گل‌محمدی در 2 بازی متوالی خانگی 4 امتیاز از دست دادند و پس از آن در ورزشگاه آزادی در دربی‌ای که مهمان بودند به تساوی دست یافتند و با چنین کارنامه‌ای در استادیوم خانگی به نظر نمی‌رسید که این تیم در مسیر رکوردشکنی باشد ولی پرسپولیس پس از تساوی با سپاهان در هفته هفتم در 11 بازی پیاپی خانگی به پیروزی رسید که با رکورد بیشترین تعداد برد متوالی در خانه که آن هم متعلق به پرسپولیس لیگ شانزدهم است برابر شود پرسپولیس در صورتیکه در اولین دیدار خانگی خود در لیگ بیست و یکم به پیروزی دست یابد این رکورد خود در تاریخ لیگ برتر را بهبود خواهد داد.

منبع: فوتبال 360

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی