|

مهدی طارمی و رامین رضاییان و بازگشت از یک کودتا

یکی از اتفاقاتی که شاید از بیرون مثبت تلقی شود اما در باطن اصلا موضوع مثبتی نیست حضور بازیکنان ایرانی در لیگ ترکیه است.

لینک کوتاه کپی شد

 فصل نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ایران از چند روز پیش آغاز شده و بازیکنان در رفت و آمد به تیم های خود هستند. یکی از اتفاقاتی که شاید از بیرون مثبت تلقی شود اما در باطن اصلا موضوع مثبتی نیست حضور بازیکنان ایرانی در لیگ ترکیه است. اتفاقی که در بلندمدت مشخص کرده که برای بازیکنان ایرانی اصلا مفید نیست.

به گزارش«شایانیوز»، مهدی طارمی و رامین رضاییان که در لیگ پانزدهم درخشش قابل قبولی در پرسپولیس داشتند با یک مشاوره غلط به یکباره سر از لیگ ترکیه در آوردند ولی خیلی زود متوجه شدند چه تصمیم اشتباهی گرفتند و بعد از یک ماه دوباره به فوتبال ایران برگشتند. اما این بازگشت برای آنها تاوان سنگینی داشت و طارمی به مدت ۴ ماه از حضور در میادین فوتبال محروم شد و رامین دیگر نتوانست جایگاه ثابت خود را در پرسپولیس بدست بیاورد.

جوان‌هایی که فوتبال ترکیه مسیر زندگی‌شان را عوض کرد

سجاد شهباززاده آقای گل فعلی فوتبال ایران به امید درخشش در این لیگ راهی سوپرلیگ ترکیه شد اما او در آلانیا‌اسپور یک بازیکن کاملا معمولی بود و به هیچ توفیقی نرسید. پیام صادقیان در عثمانلی‌اسپور بدترین دوران بازیگری‌اش را پشت‌سر گذاشت و به لیگ دسته دوم هم رفت. او پس از این تیم در سپیدرود هم نتوانست جایی برای خودش دست‌و‌پا کند. الله‌یار صیادمنش با سروصدای زیاد به فنرباغچه رفت تا خاطرات تلخ را پاک کند ولی خیلی زود از تیم اصلی کنار گذاشته شد.

وحید امیری و مجید حسینی در دو کفه ترازو

مجید حسینی و وحید امیری دو بازیکنی بودند که توسط ترابوزان‌اسپور خریداری شدند. وحید امیری یک بازیکن تعویضی بود آن هم برای بازیکنی که در جام جهانی ۲۰۱۸ ستاره تیم ملی ایران بود اما مجید حسینی مدافع تیم ملی ایران معادلات را بهم ریخت و با درخشش در ترابوزون اسپور توانست جایگاه ثابتی را در این تیم پیدا کند اما او نیز به مرور جایگاه ثابت خود را از دست داد و به در فصل دوم به نیمکت تبعید شد و در نهایت او به کایسری‌اسپور بپیوندد. باشگاهی که حالا علی کریمی را از الدحیل قطر به خدمت گرفته است. محمد نادری نیز به باشگاه آلتای ملحق شده و باید دید چه سرنوشتی در انتظارش است. حال باید دید با حضور علی کریمی و محمد نادری در فوتبال ترکیه آیا این مسیر اشتباه توسط بازیکنان ایرانی شکسته می شود یا این بازیکنان نیز صرفا بخاطر لژیونر بودن قید حضور در تیم ملی را زدند؟

منبع: پارسینه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی