|

پروتزای بهاره رهنما انقدر زیاد بودن دارن میریزن بیرون اونم رو صحنه تئاتر؛ عجیبن غریبا!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر مشهوریه که این روزها از نبود نقش و کم کاری، به تئاتر رو اورده و حالا با ظاهر غیرطبیعیش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما رو همه ما می شناسیم حتی اگه اهل دیدن فیلم و سریال های ایرانی نبوده باشید! آخه خب مگه میشه از بازیگرای به شدت جنجالی کشورتون با خبر نباشید؟ من که فکر نمیکنم! چرا که برخی از بازیگران هستند به مانند خانوم بهاره رهنما که اصلا نیازی نیست طرفدارشون باشید و یا دنبال کننده فیلم و سریال هایی که بازی کرده اند! تنها کافیه که اینستاگرام رو چک کنید و اونقته که لا به لای اخبار سلبریتی ها و یا در دیس کاور گوگلتون به راحتی پیداش میشه! بهاره رهنما مِن جمله هنرمندانی می باشد که خیلی وقته تو نقشی درست حسابی و دیدنی دیده نشده! خانوم بازیگر در حالی که خیلی ساله از همسر اولش جدا شده، انگاری سینما و تلویزیون هم طلاقش داده!

شاید براتون سوال بشه یعنی چی؟ که خب در پاسخ باید بگیم کاملا واضحه! بهاره رهنما درست از وقتی که خبر جداییش از پیمان قاسم خانی همسر اولش شنیده و علنی شد، دیگه نقشی به او داده نشد! این در حالیه که قبلتر بهاره بانو رو در بسیاری از کاراکتر های اصلی می دیدیم و حالا حتی در پشت صحنه کاری هم راه داده نمیشه چه برسه به خود نقش! بهاره رهنما خود نیز در این رابطه صحبت هایی کرده که در ادامه بیشتر متوجهش خواهیم شد و دلیلش مشخص میشه، اما ابتدا با بهاره ای که این روزها مشغول تئاتر شده آشنا میشیم! این در حالیه که بهاره بانو خیلی تلاش داره تا در اونچه که قبلا شغلش بوده یعنی حیطه بازیگری دوباره بیاد بالا، اما انگاری هرچه تلاش میکنه چندان با خروجی خوبی همراه نمیشه. ابتدا تصاویری جدید از تئاتنر وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

Untitled

Untitled

Untitled

چهره ای از بهاره رهنما که سانت به سانتش تغییر کرده! شده پدیده بی بدیل؟!

خب همونطور که دیدین بهاره بانو به قدری تزریقات مختلف داشتن که علاوه بر جَوون موندن چهرشون، اصلا یه ورم خاصی به لباشون دادن که چندان جالب نیست! قطعا پیشرفت و ساخت یه چیزایی مثل ژل لب و مواد بوتاکس و فیلر و ... برای بهتر شدن ظاهر آدماست، اما هر چیزی وقتی از حد و حدودش بگذره قطعا اون بازدهی جذابی که باید داشته باشه رو دیگه نداره!

اما جالبه که بهاره رهنما هیچ کجای چهرش رو دیگه طبیعی جا نذاشته! خانوم بازیگر در حالی که چشمانشون رو بلفاروپلاسی کردن، لبهاشون رو از ژل پررر نمودن، گونه هایی گرد شده پیدا کردن و بوتاکس رو تو پیشانی و هر کجا که تونستن خالی نمودن، حالا با این ظاهر جلوی دوربین میان و ادعای زیبایی هم دارند! در ادامه ببینیم نظری از یک کاربر وقتی بهار هم جوابشو داده! اما خب نکته اینجاست که کاربر هم حتی اگه زده باشه باز کسی بهش نگفته پدیده بی بدیل! اما تو پیج خود خانوم رهنما که توسط ادمین اداره میشه، گفته شده بهاره رهنما پدیده بی بدیل می باشد !!

Untitled

Untitled

پیمان قاسم خانی بعد طلاق بهاره رهنما رو از سینما و بازیگری حذف کرد!

اما برگردیم سراغ اینکه بهاره بانو چرا بعد از طلاقش بیکار شد؟ بهاره رهنما تا به حال دو ازدواج و دو طلاق داشته که در زندگی اولش همراه با پیمان قاسم خانی نویسنده و فیلمساز ایرانی بعد از 24 سال زندگی به بن بست خوردن و جدا شدند. بهاره رهنما طولی نکشید که برای بار دوم ازدواج کرد اما اینکه دیگه پس از طلاق اولش در حوزه فیلم و سریال دیده نشد عجیب نیست؟

شتاید تا به حال بر این فکر بودین که بهاره رهنما به خواست خودش کناره گیری کرد اما به گفته خود بره، بعد از اینکه این زوج از هم طلاق گرفتن بسیاری از دفاتر فیلمسازی دیگه با خانوم خانوما همکاری نکردن و کارشون رو باهاش قطع نمودن! رهنما در ادامه توضیح داد که البته پیمان انسان محترمی بود اما بسیاری از همکاران به جهت اینکه ترجیح می دادن با فیلمنامه های ایشون کار کنند، ناخودآگاه بعد از جدایی، رهنما رو کنار گذاشتند.

Untitled

دست و پای عجیب بهاره رهنما وقتی داره غرق میشه!

بهاره رهنما این روزها در عرصه هنر و بازیگری دست و پای عجیبی میزنه. خانوم بازیگر در حالی که همین چند وقت پیش در بوق و کرنا پر کرده بود فیلم ساخته و کارگردانی کرده، فیلمش رو به ایتالیا برد اما برخلاف اونچه که تصورش رو میکرد، این فیلم برنده هیچ جایزه ای در این جشنواره ندش و بک خورد! البته که فکر نکنید همه ایرانی ها به مانند خانوم رهنما هستند و نازنین کریمی بازیگر کم حاشیه ایرانی نیز فیلمش رو به همین جشنواره فرستاد و در کمال ناباوری برنده تمام جوایز شد! البته که بگیم به مانند خانوم رهنما اینهمه جار هم نزد!

اون از اون! این هم از فعالیت های این روزهای بهاره رهنما که در تئاتر سعی داره تا دوباره در قالب یک بازیگر دیده بشه! این در حالیه که ظاهرا هنوز در های تئاتر به روش بازه اما خب چه فایده وقتی بهاره رهنما تنها هنرمندیه که هیچ هنرمندی براش کامنت نمیذاره!

بهاره+رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی