|

ساعت های زنانه شیک / مدلای جدید بندشون خاصه اگه مچ دستت لاغر و ظریف باشه پر نشون میده

در این مقاله نکاتی که باید قبل از خریدن ساعت بهش توجه کنید رو گفتیم و نمونه ای از جدیدترین ساعت های زنانه شیک رو بهتون نشون دادیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یه استایل خوب اونی هست که از توجه به جزئیات میسازیدش چرا که شاید این جزئیات در نظرتون کم و کوچک بیان اما کاملا برعکس هست و حتی شاید در برخی از مواقع بشه گفت که جزئیات حتی از کلیات هم مهم ترن و بیشتر توی دید هستن مثلا شاید شما برای لاغر دیده شدن به سراغ یه پیراهن با رنگ تیره برید ولی دقت نمیکنید که شومیزهای مناسب برای خانوم هایی که شکم دارن فقط به خاطره رنگشون نیست که شما رو لاغرتر نشون میدن بلکه از دوخت خاصی هم برخوردارن که به علت همین دوخت میتونن شکم شما رو پنهان کرده و توجه رو از روی اون بردارن و در نتیجه شما ظریف تر به چشم میایید.

پس هر کسی که یه استایل خوب میخواد باید با آغوش باز بره سراغ جزئیات و اونا رو به آغوش بکشه و دونه دونه بهشون بپردازه تا در انتها یه نتیجه ی مطلوب به دست بیاره که در این بین اکسسوری ها جزء اون دسته از جزئیاتی هستن که اگر نباشن انگار یه چیزی کمه و کاملا جای خالیشون حس میشه و شاید حتی براتون جالب باشه که اون ها برای خودشون فصل استفاده هم دارن مثل اکسسوری های بهاری که سال به سال مد میشن و بد نیست که شما هم با توجه به فصل بهار که در اون داریم سر میکنیم به سراغ این مدل از اکسسوری ها برید و تیپتون رو زیباتر جلوه بدید. حالا در همین راستا ما هم میخواهیم در این مقاله نمونه ای از زیباترین ساعت های زنانه شیک رو که یه اکسسوری همه فصله هست رو بهتون نشون بدیم و نکاتی رو که باید قبل از خرید این آیتم بدونید رو بگیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

ساعت های زنانه شیک

به سایز مناسب ساعت دقت کنید

یکی از نکاتی که باید موقع خریدن ساعت به اون حسابی دقت کنید سایز بندی ساعت هست؛ در اصل سایزی مناسبه که شما وقتی ساعت رو میندازید توی دستتون بتونید روی دست تکونش بدید بنابراین باید ساعتی رو تهیه کنید که بندهای اون نه اونقدرا محکم باشه که به دست بچسبه و نه اونقدرا شل باشه که از دستتون آویزون بشه و مدام بیاد روی دستتون. 

پس با این حساب موقع خرید ساعت به بزرگی و یا کوچکی اون دقت کنید و موضوع گفته شده رو در مورد اون چک کنید. این رو هم اضافه کنیم که ساعت در صورتی که توی دستتون نتونه حرکت کنه خیلی کوچک هست و در صورتی هم که بتونه حرکت کنه خیلی بزرگه اما اگر میانه ی این دو حالت باشه یعنی کاملا مناسبه شماست. همچنین به بندهای اون هم دقت کنید که با جثه ی ی شما در تضاد نباشه مثلا در صورتی که درشت هیکل هستید خیلی نازک نباشه.

ساعت های زنانه شیک

ساعت های زنانه شیک

توجه به جنس ساعت قبل از خرید

موادی نظیر استیل، تیتانیوم و آلومینیوم  قاب و بدنه ی ساعت ها رو تشکیل میدن و شما میتونید در این بین هر جنسی رو که بیشتر دوست دارید و به استایل و سلیقه ی شما میاد رو بپسندید ولی نکته ای که وجود داره این هست که هر کدوم از اون ها با توجه به جنسشون نگهداری و مراقبت خاص خودشون رو میخوان مثلا ساعت هایی که از جنس تیتانیوم هستن خیلی سخت و محکم اند و نسبت به بقیه جنس ها دیر تر خراب میشن. 

یا در عمده ی ساعت های روسی از آلومینیوم استفاده شده که خب از اونجایی که مواد آلی بشمار میاد به وایتکس حساس هست و البته که تیتانیوم هم همینطوره. همچنین استفاده کردن از اسپری ها و عطرها روی ساعتتون باعث مات تر و کدر تر شدن اون میشه پس در این مورد باید نهایت دقت رو داشته باشید که ناخواسته به ساعتتون آسیب نزنید. این رو هم اضافه کنیم که کرم های ضد آفتاب و هر کرم مخصوص دست و صورت موجب کاهش عمر ساعت شما میشه چون باعث میشه که ساعت جرم بگیره.

ساعت های زنانه شیک

ساعت های زنانه شیک

انتخاب ساعت با توجه به قیمت

یکی دیگه از چیزهایی که باید موقع خرید فرش بهش توجه کنید قیمت اون و بودجه ای هست که برای این منظور کنار گذاشتید و صد البته که چی میخواهید مثلا شاید شما به دنبال یه ساعت برند باشید که مسلما گرونه و خب جیبتون رو به خاطرش خالی کنید که خب این مسلما فایده نداره و مثل این میمونه که یه کیف پول گرون بخرید ولی یه هزارتومنی هم نداشته باشید بذاریدش داخلش بنابراین برای این آیتم باید منطقی هزینه کنید و نه سراغ ساعت های خیلی ارزون برید که کیفیت ندارن و نه سراغ ساعت های خیلی گرون برید که باید پول زیادی رو بابتشون پرداخت کنید. البته که اگر بودجه اش رو دارید که گرون بخرید خب خوش به حالتون!

ساعت های زنانه شیک

ساعت های زنانه شیک

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی