|

طرز تهیه ذرت مکزیکی / میان وعده ای جذاب که روزت رو می سازه!

توی این مقاله طرز تهیه ذرت مکزیکی رو بهت آموزش میدیم تا یه طعم عالی از این میان وعده جذاب رو امتحان کنی.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میان وعده ها واسه خیلی از افراد جذاب هستن، مخصوصا کسانی که ورزش می کنن و به طور کلی در طی روز فعالیت بدنی زیادی دارن. تنوع میان وعده ها خیلی زیادن و تو میتونی با توجه به علایق و ذائقه خودت، بهترین میان وعده های گیاهی یا میان وعده های گوشتی رو درست کنی. تست پنیر با دیپ گوجه فرنگی یکی از میان وعده های جذابه که با هر سلیقه ای جور درمیاد! میان وعده های مقوی هم که واسه ورزشکارا خیلی مناسبه. میان وعده های ایرونی و بین المللی زیادی هست که میشه در زمان کم و با مواد غذایی در دسترس درست کرد. ذرت مکزیکی یکی از میان وعده های خیلی پر طرفدار در تمام جهانه که به راحتی درست میشه و خیلی هم خوشمزه ست. توی این مقاله طرز تهیه ذرت مکزیکی رو بهت آموزش میدیم تا یه طعم عالی از این میان وعده جذاب رو امتحان کنی. تا پایان همراه ما باش.

creamed-corn-3

مواد لازم برای تهیه ذرت مکزیکی

ذرت ۵۰۰ گرم

قارچ ۲۵۰ گرم

سس مایونز ۴ قاشق غذاخوری

کره یک قاشق غذاخوری

آبلیمو یک قاشق غذاخوری

پودر آویشن یک قاشق چایخوری

پنیر پیتزا ۳ قاشق غذاخوری

نمک و فلفل سیاه به اندازه دلخواه

creamed-corn-6

طرز تهیه ذرت مکزیکی

مرحله اول

برای شروع، ذرت رو داخل سبد بخارپز بریزید و داخل یک قابلمه که مقداری آب داخلش ریختید، بخارپز کنید و کنار بذارید.

مرحله دوم

قارچ ها رو تمیز کرده و بشویید. اونها رو خرد کرده و داخل کره تفت بدید. به قارچ، نمک و فلفل سیاه و آبلیمو بزنید تا مزه دار بشه.

creamed-corn-1

مرحله سوم

ذرت بخارپز شده رو به مخلوط قارچ و کره اضافه کرده و چند دقیقه همه مواد رو تفت بدید. پودر آویشن رو اضافه کرده و نمک و فلفل ذرت مکزیکی رو اندازه کنید.

مرحله چهارم

حالا سس مایونز رو با چنگال هم بزنید تا کمی رقیق بشه، سپس به ذرت مکزیکی اضافه کنید و هم بزنید. (در این مرحله حرارت گاز ملایم باشه.) برای اینکه ذرت مکزیکی شما کالری بالایی نداشته باشه میتونید از سس مایونز کم چرب استفاده کنید.

creamed-corn-7

مرحله پنجم

در مرحله آخر، پنیر پیتزا رو اضافه کرده و وقتی پنیر پیتزا آب شد، قابلمه رو از روی حرارت بردارید. بذارید کمی خنک بشه بعد اون رو داخل ظرف مورد نظرتون بکشید و نوش جان کنید.

creamed-corn-2

در این مقاله طرز تهیه ذرت مکزیکی رو یاد گرفتی که یه میان وعده جذاب و خوشمزه ست. برای دیدن سایر دستورهای غذایی و شیرینی پزی سایت، میتونی اینجا رو ببینی.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی