|

برای میان وعده چه بخوریم؟

شرکت پذیرایی باشکوه اروند چاشت در راستای تامین بسته های متفاوت پذیرایی؛ میان وعده؛ صبحانه و ….. از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده است.

لینک کوتاه کپی شد

هنگام خوردن میان وعده چند سوال ذهن ما را به خود مشغول می کند که این سوال ها عبارت اند از : 

1: برای میان وعده چه بخوریم؟

2: بهترین زمان برای خوردن میان وعده 

unnamed

برای میان وعده چه بخوریم ؟ بهترین انتخاب برای میان وعده های ما میوه ها و مواد غذایی ای هستند که انرژی را به بدن منتقل می کنند تا در طول روز انرژی کافی برای انجام هر کاری را داشته باشید. برای مثال می توان به میوه هایی نظیر موز، هلو، نارنگی، میوه خشک و... اشاره کرد و در مواد غذایی می توانیم به ساندویچ الویه، کیک کشمشی برنا، آجیل و... بپردازیم.

بهترین زمان برای خوردن میان وعده: خوردن میان وعده هم به مانند همه ی کارهای دیگر نیازمند زمان مناسب است که بهترین زمان برای خوردن میان وعده از ساعت 9 صبح تا ساعت 12 ظهر می باشد که به اصطلاح به آن صبحانه ای دیر و ناهاری زود هنگام می گویند.

ما در چاشت پک به دلیل داشتن تنوع بالای پک های پذیرایی توانسته ایم که این محدودیت ساعت 9 صبح تا 12 ظهر را از بین ببریم و پک های پذیرایی ما با توجه به مراسم های شما آماده و با بهترین کیفیت به دست شما عزیزان می رسد.

دیگر امکاناتی که ما در چاشت پک در اختیار شما قرار داده ایم این است که شما می توانید برای تمام مراسم های خود از جمله مراسم ترحیم، مراسم تولد، همایش، و .... پک پذیرایی سفارش دهید و خیالتان از پذیرایی مهمان هایتان راحت باشد.

unnamed

شما می توانید با مشورت گرفتن از اعضای چاشت پک مواد غذایی داخل پک ها را به دلخواه خود تغییر دهید و پک پذیرایی مد نظر خود را تحویل بگیرید.

با چاشت پک آشنا شوید:

شرکت پذیرایی باشکوه اروند چاشت به شماره ثبت 5251  در راستای تامین بسته های متفاوت پذیرایی؛ میان وعده؛ صبحانه و ….. برای تورهای گردشگری؛ همایش ها؛ دورهمی های رسمی و دوستانه؛ مراسم ترحیم و تولد و …. از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی