|

خوشگلترین بازیگران زنِ ایرانی که وِگنیسم خفنن؛ این همه جذابیت اونم فقط با سبزی!

خیلی از بازیگران زنِ ایرانی این روزا لب به گوشت نمیزنن و با گیاهخواری پوست و استایل خوبی به هم زدن. اینجا قراره تعدادی از اونا معرفی کنیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گیاهخواری و وگانیسم اخیرا خیلی رو بورسه و از زمانی که غذاهای خاص به این سبک وارد ایران شد، بازیگرای ایرانی هم شروع به گیاهخواری کردن. اغلب کسانی که این مدل غذا خوردن رو برای زندگیشون انتخاب میکنن، علت رو علاقه زیادشون به حیوانات و سلامت بیشتر بدن عنوان کردن. در ادامه قراره چندتا از خوشگل خانومایی که به دسته وگان ها و گیاهخواران پیوستن، معرفی کنیم:

shahrzadkamalzadeh_1647024335_10256

مریم خدارحمی، جذاب و شیفته طبیعت!

مریم خدارحمی از بازیگران دهه شصتی سینما و تلویزیونه که اولین بار با بازی در سریال "آشپزباشی" محبوب دل های مردم شد و خیلی هم طرفدار پیدا کرد. او اصالتا اهل اصفهانه و یه بار هم عمل بینی داشته که به گقته خودش حالا پشیمونه که چرا بینیش رو عمل کرده!

اما بی تردید یکی از بازیگرای خوش استایل و جذابی که شدییید عاشق حیواناته و اصلا دوست نداره سر سوزنی بهشون آسیب برسه، مریم خدارحمیه. مریم خانوم کلا با خوردن گوشت حیوانات و محصولات حیوانی مخالفه و اگه یکم تو پیجش بگردین، متوجه اینکه چقد از گوشتخواری بدش میاد، میشین. خانوم خانوما عاشق طبیعت و گشت و گذار هم هست و به وفور عکس او رو همراه بازیگرای دیگه میبینین که این موضوع نشان از روابط خیلی خوب ایشون تو فضای سینما داره.

maryamkhodarahmi__1625502680_1

maryamkhodarahmi__1651664790_1

نیکی کریمی، بازیگر نیم قرنی که حسابی جوون مونده!

نیکی کریمی که قطعا معرف حضورتون هست و تو ایران اگه قرار باشه یکی از بازیگرایی که با وجود سن و سالش، عین قالی کرمون مونده و تکون نخورده و به گفته بعضیا حتی خوشگل تر هم شده، نیکی خانومه. این خانوم بازیگر جذاب اولین بار با فیلم "عروس" به دل مخاطبانش نشست و تابحال تونسته جایزه های بسیاری در حوزه بازیگری و کارگردانی کسب کنه.

اما نیکی کریمی بهترین راه رو برای حفظ همیشگیش تو فضای سینما انتخاب کرد و اون هم رژیم هایی مثل گیاهخواریه که باعث شده هیچوقت پیر نشه و زیباییش تا همین الان با وجود اینکه از خیلی از بازیگرای چیتان پیتان کرده حالایی بهتر باشه و بتونه تو بعضی فیلم و سریالا به عنوان یه نقش خیلی جوون هم بازی کنه. او معتقده استفاده مداوم از سبزیجات سبب جوون موندن پوست و سلامتی همیشگی بدن خواهد شد.

نیکی-کریمی-5

نیکی+کریمی

پریناز ایزدیار، زیبا بانویی که یه وِگن تمام عیاره!

پریناز ایزدیار یکی دیگه از بازیگرای دهه شصتی به شمار میاد که اولین بار با سریال تلویزیونی "زمانه" وارد فضای حرفه ای بازیگری شد و تونست از همون اول طرفدارای بسیاری داشته باشه. این بازیگر خوش استایل مدت هاست که در صدر بازیگرانِ پرکار قرار داره و تقریبا میشه گفت تو همه فیلم های تاپ بازی کرده.

اما اگر میخواین بدونین چرا پریناز خانوم بدون هیچ عمل زیبایی، هر روز داره بهتر از دیروز میشه و مثل اینکه قراره جذابیتاش رو همینطوری به رخ بقیه بکشه و البته خیلی هم خوش استایله، باید بگیم که علتش وگانیسم بودن خانومه. پریناز ایزدیار به قدری حامی حیواناته که حتی محصولات لبنی هم استفاده نمیکنه و معتقده نباید از حیوانات واسه سیر کردن شکم انسان بهره گرفت.

277238053_287091863569187_7924311680431846592_n

ac-image-231655035053e7

هدیه تهرانی، یه سلبریتیِ همه چی تموم!

به گزارش شایانیوز: هدیه تهرانی نمونه واقعی یه دهه پنجاهیِ موفق و دوست داشتنیه که از زمان شهرتش تابحال به جای اینکه شبیه بازیگرای الانی پیِ خوش گذرونی باشه، سعی کرده در هر جایی که نیاز به کمک بوده حضور داشته باشه و حتی برای جمع کردن زباله های سطح شهر هم شخصا اقدام کرد و علاقه بسیار زیادی به طبیعت داره. 

اما دلیل اینکه خانوم تهرانی همیشه فیس و استایل جذاب و اروپایی طور داره و هر زمانی که اونو دیدین بیشتر از قبل به چشمتون خوشگل اومده، گیاهخوار بودنشونه. ایشون خیلی به سلامتی بدن و جوون موندن پوست اهمیت میده و واسه این هم از مدت زیادیه که از گوشتخواری دوری کرده و رو به گیاهخواری آورده.

هدیه+تهرانی

hediyetehrani_zeinab_1644745843

میترا حجار، بازیگر حرفه ای و لاکچری!

میترا حجار متولد 1355 شهر مشهده و در طی سالهای بازیگریش با سلبریتی های بسیاری بازی کرده و کارگردانای بسیاری واسه همکاری باهاش حسابی سر و دست میشکونن. فیلمی که تا مدتهاست مدام از شبکه های مختلف داره نشونش میده و نقش آفرینی بی نظیر میترا خانوم به اون جذابیت بخشیده، "آتش بس 2" بود.

میترا حجار علاقه بسیار زیادی به حیوانات داره و اگه به پیج کاریش سر بزنین، اون رو غرق در پست های حمایتی از حیوانات مختلف و طبیعت می یابید. این بازیگر خوش استایل دوست نداره هیچ آسیبی به هیچ جانداری برسه و معتقده نباید از طبیعت و حیوانات برای پخت غذا سوءاستفاده کرد و دلیل انرژی بالای درونی و البته جوون موندن پوستش رو همین موضوع میدونه.

میترا-حجار

iranian_megastars_1649041399

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها