|

میکاپ خوفناک سیما خضرآبادی برگای همه رو ریختوند؛ خانم عاشق پول پَله اس بدجور!

sima khezrabadi shayanews

سیما خضرآبادی از بازیگران کم کار سینماس که این روزا بیشتر با تبلیغات جورواجور تو اینستا مشغوله و یه پست با تیپ اروپاییش رو تازه منتشر کرده.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سیما خضرآبادی از بازیگران کم کار و خوش چهره سینما و تلویزیونه که با وجود اینکه خیلی حرفه ای بازیگری رو دنبال میکنه، ولی به دلایلی که هنوز مشخص نیس کلا از طرف کارگردانا پیشنهادای کمی به ایشون میشه. سیما خضرآبادی فعلا تو اینستا بیش از حتی خونه و زندگی خودش فعالیت داره. سیما خضرآبادی با تبلیغات راه و بیراه از اکسسوری و استایل و هر چیزی که بتونه سعی داره به محبوبیتش بیفزایه.

سیما خانوم اخیرا یه پستی منتشر کرد که استایل عجیب و خیلی خاصی رو به رخ کشید. این بازیگر با یه تیپی این بار ظاهر شد که هر کس اون رو میبینه در نگاه اول قطعا این به ذهنش میرسه که چطور با این وضع پوشش اجازه بازی تو فیلم و سریالا رو بهش میدن. سیما خضرآبادی یه جوری تو تیپ زدن که انگار تو اروپائه و هیچ ابایی نداره.

simakhezrabadi_1657386296

سیما خضرآبادی عاشق پول پَله اس بدجور!

سیما خضرآبادی از بازیگران حرفه ای سینماست که خیلی کم بازی میکنه، ولی با همون نقش آفرینی های اندکش اینقد تو اینستا در حال خودنماییه که حد و حصر نداره. سیما خانوم که یه استایل و ظاهر خوبی واسه مدل شدن داشت، به سرعت تو این زمینه درخشید و با یه تیپایی ظاهر میشه که همه انگشت به دهن میمونن. 

این خانوم بازیگر با عکسای خیییلی جینگول مستونش مدام دنبال شهرت بیشتره تا حداقل از این راه بتونه یه پول درست و حسابی به جیب بزنه. البته به گفته کاربرای فضای مجازی سیما خضرآبادی هم پول خودش از پارو بالا میره، هم یه شوهر خیییلی مایه دار داره و از این راه میتونه با این همه برند مطرح راه و بیراه کار کنه!

simakhezrabadi_1651938869

simakhezrabadi_1630512586

میکاپای خوووفناک سیما خضرآبادی اینستا رو ترکوند!

یکی از ویژگی های خیلی بارز سیما خضرآبادی که با کمی گشت و گذار در پیجش به راحتی متوجه میشین، میکاپ های خیلی غلیظ و چشم گیر خانوم خانوماست که البته وقتی کامنتاش رو میخونیم محبوبیت بی نهایت این بازیگر و تبلیغات راه و بیراهش رو در می یابیم. این بازیگر به هیچی رحم نکرده و تو هر زمینه ای که تونسته ورود پیدا کرده، از اکسسوری گرفته تا میکاپ!

اما بعضی مواقع این میکاپ ها به قدی عجیب و غریب هستن که آدم واقعا نمیتونه چیزی بگه و کم میاره جلو این همه ضدو نقیضی! هم استایلای هالیوودی و هم میکاپای مختلف از غلیظ تا ملیح که معلوم نیست این همه خودشیفتگی خانوم دقیقا از کجا نشأت میگیره، همه و همه موجب شهرت بیشتر و جمع کردن فالوورای خیییلی قربون صدقه رو شده!

simakhezrabadi_1648736763_2

simakhezrabadi_1650990229_2

simakhezrabadi_1655567633

شوهر خانِ سیما خضرآبادی مایه تیله اش رو پنهون میکنه!

سیما خضرآبادی که مدت هاست با یکی از بازیگران که البته تو کار تجارت هم هست، ازدواج کرده و با وجود اینکه در ظاهر عشق بینشون خیلی شعله وره، ولی هیچ عکس دوتایی از طرف سیما خانوم تو پیجش گذاشته نشده و شاید اولش تصور کنین که اصلا این خانوم ازدواج نکرده.

البته شوهر سیما خانوم یه بوتیک خییییلی توپ تو بهترین جای تهران داره که گفته میشه دلیل این حجم همکاری سیما خضرآبادی با آتلیه های مختلف ارتباط خفن آقای "سهیل تیرگپ" شوهر خانشون با بقیه است.

simakhezrabadi_1620665247

سیما-خضرآ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی