|

"مریم معصومی" همش تو ولنجک با رفقاش میپره؛ خانوم با مایه داریش کف اینستا رو درآورد!

maryam masoumi shayanews

مریم معصومی از بازیگرای کم کار سینماس که با تیپای خفنش اینستا رو ترکونده و اخیرا یه عکس جینگول با رفیقش واسه تبلیغات گذاشته که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم معصومی از بازیگران مطرح سینماس که مدت زیادیِ کم کار شده و رفته تو کار بلاگری. مریم معصومی که گاه و بیگاه میگه عاشق بازیگری بوده ولی گویا فقط و فقط برای تفریح این کارو انجام میداده و نیاز مالی چندانی بهش نداره. این در حالیه که بسیاری از بازیگران برعکس مریم معصومی این روزا از صفر شروع میکنن و در کنار رسیدن به شهرت به دنبال کسب درآمد خفن بازیگری هم هستن.

اما مریم خانوم که تو اینستا حسابی مشغول فعالیته و از تبلیغات راه و بیراهش هیچی کم نمیکنه و تازه هر روز داره بیشتر از روز قبل این کارو انجام میده، با میکاپ ها و استایلای جورواجور و خفن سعی داره شهرتی دائم العمر به دست بیاره. البته تو این راه هم خیلیا کمک خانوم میکنن که به تازگی عکسش رو با یکی از رفیقای فابش هم منتشر کرد.

مریم معصومی که یه وِلنجک نشین درست و حسابیه و عکسای رنگ و وارنگی از خودش تو پیج جینگولش میذاره، حالا هم تو یکی از سالن های زیبایی بالا شهر تهران عکسی از خودش و دوستش گذاشته، ولی اگه فک کردین این عکس فقط جنبه تشکر از دوستش رو داره باید بگیم که شما خوب مریم معصومی رو نشناختین. چون ایشون با تمام وجودش فقط و فقط برای تبلیغات تو اینستا مشغول گشت و گذاره. حالا هم با رفیقش عکس انداخته و گفته هیچ جایی مثل این سالن زیبایی نمیشه. البته این سالن همونجاییه که مریم معصومی همیشه اینجا میره و موهای پولیش کرده تر و تازه اش هم همین جا انجام داده.

bf

مریم معصومی عجیب و غریب تو ژستِ!

مریم خانوم از اون بازیگراییه که کلا علاقه زیادی به دیده شدن داره و میخواد روز به روز بیشتر به چشم بیاد. البته واسه این کار هم انصافا از هیچی دریغ نمیکنه و بعضی اوقات یه ژستای عجیب غریبی به خودش میگیره که آدم میپرسه این خانوم واقعا تو چه فازی سیر میکنه!

البته اون زمانایی که مریم معصومی تو فیلم و سریالا هم بازی میکرد این قضیه خیلی تو بازیش حس میشد که کلا خیلی به خودش مطمئنه و خودشُ از بقیه سوا میکنه. درسته که خیلی اوقات کاربرا حسابی از این مدل فیگوراش کلافه و شاکی میشن، ولی از اونجایی که خانوم بدجور اعتماد به سقف داره کاری که خودش بخوادُ انجام میده و بس!

fse

gg

اا

شهرت مریم معصومی که کلا رو تبلیغات بنا شده!

مریم خانوم به تازگی عکسای اَجق وجقی رو از خودش منتشر کرده که او رو با یه تیپ فسیل و سیاه سفید نشون میده که چشای خیلیا رو از تعجب گرد کرد. چون فیگورایی که گرفته بود انگار مال یه بچه دو ساله است و در عوض استایلش و رنگ سیاه سفیدِ عکسش حسابی با هم تناقض داره و میشه گفت این کارا فقط از مریم معصومی برمیاد!!!

dgjfdx

grt

جدایی مریم معصومی از سایه سرش اینستاشو پاکسازی کرد!

یکی از موضوعات جالبی که کاربرای فضای مجازی همیشه راجع بهش صحبت میکنن، نبودن هیچ مردی کنار مریم خانومه با وجود اینکه خانوم خانوما انگاری هر روز داره خودشو واسه یکی آماده میکنه. البته مریم معصومی عشق زیادی به یه آقای خاص داشته که هیچوقت فیس ایشونو منتشر نکرده و انگاری میدونسته آقا نیومده قراره تشریف ببرن... حالا هم خانوم در تلاشه که سایه سرشونُ از ذهن خارج کنه و مستقل بودن خودشو عین بهاره خانوم رهنما به رخ بقیه بکشه!

fhjg

hyh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی