|

"افسانه پاکرو" با فِیس اروپایی هواخواه داره در حد لالیگااا؛ جَبروت خانوم ترکیه رو زد زمین!

afsaneh pakroo shayanews

افسانه پاکرو بازیگر ایرانی خوش چهره که حالا تو ترکیه داره روزگار میگذرونه، با سیل عظیمی از پیشنهادای خواستگاری روبه رو شده که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- افسانه پاکرو از بازیگران محبوب و خوش چهره ایرانیه که چند سالی میشه رفته ترکیه و داره اونجا امرار معاش میکنه. افسانه پاکرو اولین بار با نقش آفرینی در سریال "رویای خیس" که اونموقع تقریبا 16 سالش بود، تونست وارد فضای حرفه ای سینما بشه. البته بعد از اون هم افسانه پاکرو با بازی در سریال "تکیه بر باد" به خوبی توانایی های خودش رو به رخ کشید و به یکباره سر از ترکیه درآورد.

شاید تصور شما بر این باشه که خانوم پاکرو تو ترکیه داره زندگی ساده ای میکنه و کار خاصی انجام نمیده، ولی اینطور نیس. این بازیگر که حالا یه کارگردان خفن تو ترکیه شده و داره با خواهرش حسابی میترکونه، بدجور مال و منال واسه خودش درست کرده. با این وجود خانوم خانوما فعالیت های ژذابی هم تو اینستا انجام میده و با ویدیوهای خاصش که البته با چهره متفاوت و تو دل بروش خاص تر هم میشه، چند تا منبع واسه پولسازی برای خودش جور کرده.

افسانه پاکرو به تازگی فوتوهای زیادی از خودش منتشر کرده که با دیدنشون اولین بار چشمای اروپایی طور خانوم به چشمتون میاد. البته این چشما رو به هیچ وجه دست کم نگیرین، چون خانوم بازیگر با همین چشماش کلی طرفدار پیدا کرده تو اینستا که حتی خواستگاری خانوم هم میخوان بیان و حتی همه چی هم براش آماده کردن. این نشون میده که افسانه پاکرو بدجوری عاشق پیشه داره که حسابی قضیه دوست داشتن خانوم و تشکیل خانواده باهاش رو جدی گرفتن!

hgg

استایلای اروپایی افسانه پاکرو واسه ترکیه زیادیه بدجور!

افسانه پاکرو که تو ایران تقریبا خودش رو دست و پا بسته حس میکرد، حالا با کلی ادا اصول تو ترکیه داره واسه خودش میتازونه و با استایلای خفش بدجوری داره فکِ همه ترکا رو هم میندازه. البته خانوم خانوما فقط به این مدل تیپ زدنا راضی نمیشه و با کلی فیگورای جینگول داره یه پس زمینه باروننکردنی واسه همه عکساش به وجود میاره.

افسانه پاکرو که گویا علاقه زیادی به دیده شدن در هر زمینه ای داره و میخواد هر جوری که میتونه بزنه رو دست همه کسایی که اداعا دارن خاص و جذابن. واسه همین هم بعضی اوقات چنان فازایی میگیره که اگه ببینینش رسما پراتون میریزه!

q

w

گنگ پر و پیمون افسانه پاکرو وقتی فیسش رو به رخ میکشه!

افسانه پاکرو در کنار اینکه با بازیگری و کارگردانی خفن داره تو ترکیه حسابی جایزه ها رو درو میکنه، به خاطر داشتن یه فیس جذاب و دوست داشتنی یه جوری اعتماد به سقف داره که هیچکی جلودارش نیس.

از اونجایی که خیلی از بازیگرا با کلی ادا اصول سعی دارن زیر هزار جور پروتز و عمل های زیبایی برن تا بلکه بتونن ذره ای به زیبایی خاص و تو دل بروی افسانه خانوم برسن، اما ایشون همینجوری خدادادی این جذابیتا رو مال خودش کرده، با فوتوهایی که انگاری صورتش رو کرده تو چش مخاطباش، میخواد این موضوع رو بیش از هم همیشه بولد کنه.

ee

ew

rr

کمی بیشتر با افسانه پاکرو!

افسانه پاکرو همونطور که گفتیم دیگه در آستانه رسیدن به چهل سالگیه. خانوم بازیگر متولد 4 اردیبهشت ماه سال 1362 هستش. افسانه پاکرو فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگری، نقاشی رو هم حرفه ای دنبال می کند و اهل مطالعه و گوش دادن به موسیقی هم هستش.

افسانه پاکرو اصالتا اهل تبریزه و یه دختر ترک محسوب میشه اما در اهواز به دنیا اومده و بزرگ شده تهرانه! اما خودش رو بخاطر خونگرمی اهل آبادان می دونه و یک خواهر بنام سعیده و یک برادر کوچک تر از خودش داره.

dd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی