|

فازپرونی "مریم مومن" با لباس هرکولش؛ خانوم میکاپو چِسبونده به فیسش ول کُنش هم خرابه!

maryam momen shayanews

مریم مومن بازیگر سریال بانوی عمارت که این روزا با کلی میکاپ و فیگورای اروپایی تخته گاز داره میره به تازگی یه عکس با استایل جدید گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این اواخر تو سریال "جادوگر" نقش آفرینی میکرد. مریم مومن اولین بار با بازی در نقشی که نسبت به سنش خیلی بیشتر میزد، در سریال "بانوی عمارت" تونست توانایی هاش رو به رخ بکشه و نظر خیلی از اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کنه. مریم مومن این روزا عجیب و غریب افتاده رو دور اینستا بازی و با عکسای جینگولیش که میذاره تو فضای مجازی کلی طرفدار پیدا کرده.

مریم خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که اونو غرق در میکاپ نشون میده و میشه با اطمینان گفت که بیشتر از یه عروس تو آتلیه ها و آرایشگاه ها میگرده. مریم مومن که کلی هم خاطرخواه داره تو اینستا از دید کاربرا این مدل فوتوها رو واسه کسی انجام میده و میخواد با فیگورای مختلفش دل خیلیا رو ببره.

این بازیگر که کلا عاشق اینه که بیشتر از سن اصلیش دیده بشه، این بار با یه بافت موی خیلی خاص و شیک اومده و با میکاپی که انجام داده، رسما ده سال مسن تر شده. حالا اینکه این حجم تلاش واسه اینه که به کی ثابت کنه سنش بالاس رو کسی نمیدونه!

q

w

ادا اصولای غربی طورِ مریم مومن جلو دوربین!

مریم مومن رو میشه گفت سلطان فیگور گرفتنای جورواجور جلوی دوربینه و به قدری مدام از خودش عکس میذاره تو پیج که رسما شوک میکنی. البته نکته جالبی که درباره این بازیگر وجود دارهاینه که خیلیا معتقدن خانوم به قدری جلو دوربینه که تا حالا هیچ بازیگری نبوده. شاید فکر کنین مریم مومن از خودش در هر حالتی که بتونه عکس میذاره ولی اینطور نیست.

این بازیگر تو همه آتلیه های تهرون یه چرخی زده و با ژستایی که فک آدمو میندازه عکس گرفته. شاید باورتون نشه ولی مریم خانوم یه سر داره و هزار سودا و از اونجایی که یه بار گفت دلش پیش کسیه و خاطرش رو میخواد، کاربرا هم فکر میکنن که همه این ادا اصولا واسه همون یه نفره و بس!

r

ee

مریم مومن جادوگری که خیلی محبوب نشد!

مریم مومن در آخرین اثر خود در سریالی به نام "جادوگر" نقش آفرینی کرد که در عین اینکه خیلی هم خوب و خاص تونسته بود خودش رو با امثال احمد مهران فر در یک سن و سال نشون بده، اما متاسفانه به خوبی ازش استقبال نشد و مریم مومن در این پروژه شکست خورد.

البته خیلی از کاربرا تو اینستا واسه هر عکس و تبلیغی که از تیزر این فیلم میشد، سیلی از ابراز علاقه ها رو به سمت خانوم روانه میکردن، ولی مشخص نیست که چطور این حجم از محبت ها در دیده شدن سریال جادوگر هیچ تاثیر نداشته.

tr

مریم مومن تو هیچی به کم قانع نیست!

این بازیگر که از زمان محبوبیتش افتاده رو دور شهرت طلبی با انتشار عکسای رنگ و وارنگ تو اینستا، حالا با کلی چیتان پیتان و یه عالمه میکاپ از فیسش رونمایی میکنه. ولی جالبش اینجاس که خانوم خانوما هیچ جوره به کم راضی نیست و با وجود اینکه کلی آرا ویرا میکنه واسه عکس گرفتن، اما باز هم میزنه تو خط فیلترای پر و پیمون اینستا تا بشه یه چیزی که زمین تا آسمون با خودش فرق داره.

شاید در نگاه اول و با توجه به سریال بانوی عمارت و عکسایی که تو پیجش منتشر میکنه، تصور کنین مریم مومن دهه شصتی باشه ولی اینطور نیست. مریم خانوم متولد 1377 در شهر اردبیله و اینطور که به نظر میاد دوست داره همیشه بیشتر از سنش به نظر بیاد.

g

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خودش خوشگله چراانقدآرایش میکنه هرچی آدم چهرش ساده ترزیباتربنظرمن زیادی بی جنبس

  • ناشناس ارسالی در

    توعکس چهارمش شالش شبیه یعقوب پیامیر هست این چه مدیه آخه پاره پاره انگار شال یعقوبو چند روز قرض گرفته عکس بگیره بعد بده به خودش 🤣😆😁😄😃😀🤣😅😆😁😄😃😀🤣🤣🤣🤣🤣

  • ناصری ارسالی در

    یعنی عاشقشم بخداچقدخوشکله این بلا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها