|

تحلیل بورس

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99

بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99 در دومین روز معاملاتی این هفته چه می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99 در دومین روز معاملاتی این هفته چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا دوشنبه 13 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند. 

پیشنهاد می شود: بورس چیست؟ آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن ماه 99 بپردازیم. در ادامه با ما در شایانیوز برای تحلیل و پیش بینی بورس فردا 13 بهمن 99 همراه باشید.

پیشنهاد می شود: بورس امروز چه شد؟ شاخص کل بورس یکشنبه 12 بهمن 99

پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99

بازار بورس امروز را مثبت و سبز پوش پشت سر نهاد . شاخص کل بورس امروز با رشد تقریبی 3 هزار واحدی به پایان رسید. اما فردا دوشنبه 13 بهمن 99 بورس چه می شود؟ آیا روند مثبت بازار برای فردا دوشنبه 13 بهمن ماه 99 نیز حفظ خواهد شد؟

اگرچه امروز بورس شروعی پر تقاضا و مثبت داشت. اما با پیش رفتن بازار روند معاملات سمت و سویی دیگر گرفته و کم کم شاهد صف های فروش در برخی از نماد ها بودیم. در ساعات پایانی معاملات بورس امروز برخی از نماد ها منفی شدند. در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا دوشنبه 13 بهمن 99 این احتمال وجود دارد که بازار روندی پر عرضه داشته و منفی شروع شود.

پیشنهاد می شود: سفارود تا چه تاریخی تعلیق شد؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • وحید ارسالی در

    واقعا یک مشت شر و ور نوشتی ... فردا رو پیش بینی کنین نه شاخص بورس رو که امروز تا کجا رفت

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاتحلیل تان برای سفره پهن کردن خوبه چطورسهامدارحقوقی ببلعد

  • ناشناس ارسالی در

    ریس بورس عوض شد ۴۲ سال مدیران مملکت صندلی عوض میکنندوروز به روز مردم ضعیفتر میشوندسگ زرد برادر شغاله عاقبت انقلاب واسلام ،خالی کردن جیب مردم شده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی