|

پیش بینی بازار

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 ، بورس مثبت می شود؟

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 ، آیا بورس فردا مثبت می شود؟

لینک کوتاه کپی شد

بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 چه می شود؟ در این مقاله به تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 می پردازیم. قبل از تحلیل و پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 لازم است مقدمه ای ارائه کنیم. می دانید که بازار بورس یکی از بازار های مالی و راه های سرمایه گذاری پر سود و البته پر نوسان و ریسک در جهان می باشد. سرمایه گذاری در این بازار در ایران نیز محبوبیت بالایی دارد. اگرچه امروز با توجه به سقوط ها و افت بی سابقه بازار بورس کسی دل خوشی از بورس ندارد. اما به هر ترتیب در حال حاضر نزدیک به چهار میلیون نفر کد بورسی داشته و در بازار بورس فعالیت می کنند. از آنجایی که سرمایه گذاری در بازار بورس به دلیل نوسانات ریسک های زیادی دارد، بسیاری از سرمایه گذاران توجه زیادی به پیش بینی ها و تحلیل های متخصصان دارند. 

پیشنهاد می شود: بورس چیست؟ آموزش مفاهیم بورس به زبان ساده

برخی از فعالان اقتصادی و کارشناسان بورسی نیز برای اطلاع رسانی به مردم تحلیل هایی ارائه می دهند. در ادامه این مقاله قصد داریم تا طبق نظر کارشناسان و فعالان اقتصادی بازار سرمایه به بررسی، تحلیل و پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99 بپردازیم. در ادامه با ما در شایانیوز برای تحلیل و پیش بینی بورس فردا 15 بهمن 99 همراه باشید.

پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن ماه 99

بازار بورس امروز هم در چندمین روز متوالی دل سرمایه گذاران را خون کرد و قرمز پوش به کار خود پایان داد. این روز ها پیش بینی و تحلیل بازار بورس کار بسیاری دشواری می باشد. به قول یکی از فعالان اقتصادی و کارشناسان ما، بازار بورس دیگر از تکنیکال نیست و نمی توان با تحلیل و رصد روند معاملات در خصوص آینده اظهار نظر کرد. گویی بورس نیز نیازمند یک اقدام اساسی برای بهبود وضعیت می باشدو

حالا در آستانه آزاد سازی کامل سهام عدالت هم امروز بازار با عرضه همراه بود و علی رغم نظر برخی کارشناسان که آینده بورس را مثبت می دیدند، بورس امروز هم منفی شد. شاخص کل بازار بورس امروز سه شنبه 14 بهمن ماه 99 نزدیک به 2.29 درصد افت کرد. یعنی 28238.65 واحد. اکثر نماد های شاخص ساز امروز در صف فروش بودند و منفی شدند. مثل: فملی، شستا، شپنا، فولاد، فارس و غیره.

برخی از کارشناسان ریزش بورس امروز را به دلیل عرضه اولیه نماد کزغال می دانند. بسیاری از سهامدارن و سرمایه گذاران برای شرکت در عرضه اولیه کزغال در صف فروش سهام های خود قرار گرفتند. اما به هر ترتیب طبق نظر کارشناسان روند نزولی بازار بورس تنها به این دلیل نبوده و در روز آینده نیز ادامه خواهد داشت. بنابراین عمده نظرات کارشناسان در خصوص پیش بینی بازار بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 این است که فردا نیز بورس منفی خواهد شد. تا بورس این هفته را نیز منفی به پایان برساند.

البته فراموش نشود که بازار بورس بازاری پر نوسان است و به مسائل مختلفی بستگی دارد. لذا نمی توان تنها به پیش بینی ها بسنده کرد. زیرا ممکن است یک اتفاق سیاسی، اجتماعی و غیره در کشور تبدیل به سیگنال مثبت یا منفی برای سهامدارن شود.

پیشنهاد می شود: بورس فردا چهارشنبه 15 بهمن 99 چه می شود؟

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    بورسی که دستورباشدعاقبتش همینه

  • ناشناس ارسالی در

    حالاکه اتفاقی نیافتاده منفی وای بحالی که اتقاق بیفتدکه دیگرهیچ برویددروغ گویان تحیل نکنید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها