|

رصد بازار

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 در بازار ارز های دیجیتال چند است؟

لینک کوتاه کپی شد

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99 چند است؟ امروز دوشنبه 4 اسفند بهمن 99 ، قیمت بیت کوین در بازار اندکی کاهش داشته است. در ادامه گزارش کاملی از قیمت بیتکوین در بازار خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد. همانطور که می دانید بیت کوین یکی از انواع ارز های دیجیتال است که در سال های اخیر با رشد بسیار زیادی به همراه بوده است. بیت کوین و سایر رمز ارز ها امروزه به عنوان یکی از راه های سرمایه گذاری در بازار شناخته می شوند و افراد بسیار زیادی در این بازار سرمایه گذاری می کنند. اگرچه این رمز ارز حدود 12 سال پیش اختراع شده است اما عمده رواج و شناخته شده بودن آن مربوط به دو سه سال اخیر می باشد. در ادامه برای اطلاع از قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99 به دلار و تومان با ما همراه باشید. 

پیشنهاد می شود: حکم شرعی خرید و فروش بیت کوین چیست؟

قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99 

روز گذشته قیمت بیت کوین در صعودی بی سابقه توانست به کانال 58 هزار دلار ورود کند. اما سپس دوباره با افت همراه بوده و به قیمت پایین تر رسید. امروز دوشنبه 4 اسفند ماه 99 ، قیمت بیت کوین به شرح زیر می باشد. قیمت بیت کوین امروز به دلار و تومان ذکر شده است:

  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99 به دلار : 56,301 دلار
  • قیمت بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99 به تومان : ۱,۴۷۴,۹۶۴,۳۳۵ تومان

 هر واحد از بیت کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99 و در این لحظه با قیمت ۵۶,۳۲۹ دلار، با احتساب نرخ تتر ۲۶,۲۰۱ تومان معادل ۱,۴۷۵,۹۰۰,۴۲۵ تومان معامله می شود و حجم مبادلات روزانه آن ۵۳.۶۸ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر -۰.۴۶% کاهش یافته است. بالا ترین قیمت بیت کوین در تاریخ ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ معادل ۵۸,۳۳۰.۵۷ دلار بوده که همینک %۳.۴۲ پایین ‌تر از آن زمان قرار دارد. 

پیشنهاد می شود: قیمت اتریوم امروز دوشنبه 4 اسفند 99

یک ساعت یک روز یک هفته دو هفته یک ماه شش ماه یک سال دو سال
0.03% -0.58% 20.89% 45.52% 69.24% 393.81% 471.67% 1,315.54%

Capture

پیشنهاد می شود: قیمت دوج کوین امروز دوشنبه 4 اسفند 99

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها