|

مربی فولاد از بازی مقابل یکی از تیم های مهم آسیایی خبر داد

مربی فولاد گفت ما می دانیم فردا بازی سختی داریم و برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیایی خواهیم بود همچنین فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

لینک کوتاه کپی شد

اولی گلادسیون، مربی فولاد در نشست خبری پیش از بازی فردا (چهارشنبه) تیمش برابر پرسپولیس، اظهارکرد: ما می دانیم فردا بازی سختی داریم و می‌دانیم برابر یکی از بهترین تیم‌های آسیایی بازی داریم. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است. ما هم تیم خوب و با روحیه‌ای هستیم. انتظار یک بازی بزرگ را برای فردا داریم و امیدوار به برد هستیم.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از شفقنا ورزشی، مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره علت ناکامی این تیم در سه هفته ابتدایی لیگ گفت: طبیعی است که علی رغم انتظارات امتیازی کسب نکردیم و نقطه اوج ما مقابل تیم ملوان بود و نتوانستیم این مساله را حل کنیم. البته در بازی‌های اول و دوم شانس گلزنی داشتیم اما در موقعیت‌ها موثر واقع نشدیم و علی رغم برتری‌ای که داشتیم حریفانمان به گل رسیدند.

وی بیان کرد: فولاد بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و فردا انتظار یک بازی بسیار بزرگ را داریم.

گلادیسون درباره ادامه همکاری با باشگاه فولاد، خاطرنشان کرد: این مساله به بعد از بازی با پرسپولیس برمی‌گردد تا بتوانم جواب قاطع‌تری به شما بدهم، البته من با باشگاه فولاد قرارداد دارم و تمام تلاشم این است که از این تیم حمایت کنم. به هر حال ادامه همکاری را به هیات مدیره می‌سپاریم و باید ببینیم بعد از بازی چه تصمیمی خواهند گرفت و چه پیشنهادی خواهند داشت.

وی گفت: ما فردا مسابقه بسیار مهمی داریم و انتظارم این است که فردا هواداران به استادیوم بیایند و سکوها را با حمایت از ما پر کنند. ما دوست داریم حمایت آنها را از دقیقه اول بازی تا سوت پایان بازی داشته باشیم.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی