|

معجزه لاپورتا در بارسلونا

بارسلونا با جدایی 12 بازیکن توانسته است هزینه دستمزدهایش را به میزبان قابل توجهی کاهش دهد.

لینک کوتاه کپی شد

طبق گزارش منتشر شده توسط "EFE" که به داده های اقتصادی بارسلونا دسترسی داشته، باشگاه کاتالان مبلغ پرداختی دستمزدهای خود را 161 میلیون یورو کاهش داده و پس از بسته شدن بازار تابستانی، کل پرداختی ها به 404 میلیون یورو رسیده است.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از ورزش سه؛ این رقم تکان دهنده است زیرا قبل از عملیات انجام شده در ماه های اخیر، صورتحساب دستمزد ورزشی باشگاه بارسلونا به 566 میلیون یورو افزایش یافته بود که به معنای 73 درصد از نسبت درآمد بر اساس محاسبات یوفا بود. پس از بسته شدن بازار، این درصد به 54 رسیده که رقمی بسیار کمتر و مطابق با آنچه بالاترین نهاد فوتبال اروپا توصیه می کند، است.

1887528

رفتن بسیاری از فوتبالیست ها و به خصوص کسانی مثل گریزمان و کاپیتان ها که دستمزد بالایی می گرفتند، این تفاوت بزرگ را توضیح می دهد. نسبت به سال قبل، بازیکنانی مثل آنتوان گریزمان، جرارد پیکه، فرانسیسکو ترینکائو، جوردی آلبا، نیکو گونزالس، فرانک کسیه، عثمان دمبله، سرجینو دست و کلمنت لنگله دیگر در بارسلونا نیستند.

بارسا در تابستان امسال با پنج فوتبالیست (اوریول رومئو، ایلکای گوندوگان، ژوائو فلیکس، ژوائو کانسلو و اینیگو مارتینز) قرارداد امضا کرده است که مجموع دستمزد و هزینه استهلاک آنها در سال جاری تنها 50 میلیون و 562 هزار و 711 یورو خواهد بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی