|

اختلاف قیمت کارخانه تا بازار هایما ۸S چقدر است؟

۸S جدیدترین کراس اوور مونتاژی ایران خودرو است. اما قیمت هایما ۸S در بازار چقدر است و تفاوت آن با قیمت کارخانه چه میزان است؟

لینک کوتاه کپی شد

هایما ۸S کراس اوور مونتاژی ایران خودرو است که پس از عرضه نسبتا موفق مدل های S7 و S5 به بازار آمد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از آخرین خودرو؛ کراس اووری مدرن و البته متفاوت که برای رقابت با  کراس اوور  های مدرن تر بازار به میدان آمد. اگرچه عرضه این کراس اوور بسیار طولانی تر از آن چیزی زمانبر شد اما به هر ترتیب این خودرو به بازار آمد و در رده کراس اوور های متوسط چینی قرار گرفت. شما می توانید قیمت هایما ۸S در بازار و کارخانه را در جدول زیر مشاهده کنید. 

قیمت بازار (۱۴۰۲/۱۲/۱۶) ۱,۹۸۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان
قیمت کارخانه (۱۴۰۲/۱۲/۱۶) ۱,۲۱۲,۴۰۰,۰۰۰ تومان

مشخصات فنی هایما ۸S

زیر کاپوت کراس اوور مونتاژی ایرران خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ TGDI قرار دارد خروجی های فنی ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۹۳ نیوتن متر گشتاور را ثبت می کند. قدرت از پیشرانه به وسیله جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک AT به چرخ های جلو می رسد و همه این ها بیانگر این است که ۸S از نظر فنی در حد و اندازه رقبای خود ظاهر می شود و وجود جعبه دنده اتوماتیک AT باعث می شود تا از این حیث مزیت رقابتی هم داشته باشد.

1050250_772

این خودرو در محور جلو مجهز به سیستم تعلیق مک فرسون است و در عقب از سیستم چند اتصاله یا مولتی لینک بهره می برد. این ترکیبی است که تقریبا در تمام رقبای این رده می بینیم و سواری می تواند تا حد زیادی در ۸S راضی کننده باشد.

هایما اس 8

امکانات ایمنی و رفاهی

از جمله امکانات هایما ۸ اس می توان به ۶  کیسه هوا  (سرنشینان جلو، جانبی و پرده ای)،  سامانه کنترل پایداری ، سامانه کنترل کشش، سامانه شروع حرکت در سربالایی، رادار نقطه کور، ترمز اضطراری اتوماتیک، رادار خط خوان، سامانه نگهداری خودرو در داخل مسیر، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، دوربین ۳۶۰ درجه، فناوری LED چراغ ها،  کروز کنترل تطبیقی ، گرمکن صندلی های جلو، رینگ آلومینیومی، سنسور نور، سامانه پایش فشار باد تایر ها، چراغ روشنایی روز، سنسور باران، اتوهلد، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، درب صندوق عقب برقی، ترمز پارک برقی، فرمان دی کات، دستیار صوتی راننده، تنظیم حالت های رانندگی، نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی سیستم مالتی مدیا، جلو آمپر دیجیتال، تهویه الکتریکی دستی، زیر آرنجی، جا لیوانی، سقف پانوراما، خروجی USB، روکش چرم مصنوعی صندلی ها، سنسور پارک جلو و عقب و… اشاره کرد.

652d0634eb21a6b54f50baa1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی