|

هیجان در پارک آبی آکوا فانتاسی کوش آداسی، تجربه‌ای متفاوت

اگر از علاقه‌مندان تفریحات آبی در تور کوش آداسی هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا یکی با یکی از بهترین پارک‌های ‌آبی ترکیه آشنا شو…

لینک کوتاه کپی شد

یکی از زیباترین و محبوب‌ترین شهرهای ترکیه برای گردشگران، کوش آداسی است. در این شهر می‌توانید جاذبه‌های ‌گردشگری فراوانی را پیدا کنید. در میان جاذبه‌های ‌گردشگری مختلف، سواحل و تفریحات آبی این شهر جایگاه ویژه‌ای دارند. به همین دلیل بسیاری از مسافران برای گردش و لذت از تفریحات آبی کوش آداسی، به این شهر سفر می‌کنند. شهر کوش آداسی به شکل یک جزیره بوده و در نوار ساحلی دریای اژه قرار دارد. یکی از محبوب‌ترین اماکن گردشگری در این شهر، پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی است. این پارک آبی تجربه هیجان‌انگیزی از انواع تفریحات آبی را برای مسافران فراهم آورده است. از این رو قصد داریم تا در این مقاله راجع به این پارک آبی بیشتر صحبت کنیم. اگر شما هم از علاقه‌مندان تفریحات آبی در تور کوش آداسی هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا یکی با یکی از بهترین پارک‌های ‌آبی ترکیه آشنا شوید.

نمایی از پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

نمایی از پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

آشنایی با پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی

همانطور که اشاره کردیم، پارک آبی آکوا فانتاسی در شهر کوش آداسی قرار دارد. تفریحات این پارک می‌تواند تجربه‌ای هیجان‌انگیز از سفر به کوش آداسی را به شما هدیه دهد. این پارک در سال 2000 توسط شرکت بین‌المللی ام بی جی تاسیس شد. هم اکنون نیز پارک آبی آکوا فانتزی مطابق با آخرین استانداردهای جهانی اداره می‌شود. به همین دلیل هنگام استفاده از وسایل پارک نباید خیلی نگران امنیت جان خود باشید.

این پارک آبی بخشی از هتل مشهور آکوا فانتزی است که فاصله تقریبی ده کیلومتری تا مرکز شهر دارد. پارک آبی آکوا فانتاسی در مسیر بین دو شهر کوش آداسی به سلچوک قرار دارد. شما می‌توانید با انتخاب تور هتل آکوا فانتزی کوش آداسی به این پارک نیز سر بزنید. البته اگر در هتل آکوا اقامت ندارید، مشکلی از بابت استفاده از پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی نخواهید داشت.

در این پارک انواع تفریحات ابی با سرسره‌های ‌هیجان‌انگیز وجود دارد. خوشبختانه طراحی وسایل پارک به گونه‌ای صورت گرفته تا تمامی اعضای خانواده بتوانند در این پارک بازی کرده و سطح بالایی از هیجان را تجربه کنند. در پارک آبی، چند استخر با عمق کم طراحی شده تا کودکان بتوانند از این فضا بهترین استفاده را داشته باشند. علاوه بر این، برای بزرگسالان هم سرسره‌های ‌بسیار هیجان انگیز و پیچیده فراهم شده تا تمامی سنین بتوانند از پارک استفاده کنند. علاوه بر تفریحات گفته شده، در پارک آبی می‌توانید ورزش‌های ‌آبی متفاوتی چون والیبال ساحلی، والیبال آبی، واترپلو و... را نیز بازی کنید. مسابقه‌های ‌رقص، یدک کش، فوتبال ساحلی و... نیز از جمله مسابقه‌های ‌پرطرفدار در این پارک آبی هستند. برای شرکت در این مسابقه‌ها ‌شرط خاصی وجود نداشته و تمامی گردشگران و مسافران می‌توانند از آن استفاده کنند.

استخر و سرسره های پارک آکوا فانتز

استخر و سرسره های پارک آکوا فانتز

چند نوع استخر و سرسره در پارک آکوا فانتزی وجود دارد؟

در پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی انواع متفاوت استخر و سرسره وجود دارد. در ادامه به معرفی انواع استخرها و سرسره‌های ‌این پارک می‌پردازیم تا بتوانید با توجه به شرایط و سلیقه خودتان از پارک استفاده کنید.

استخر Lily Pad

یکی از استخرهای بسیار مناسب برای کودکان است. این استخر بسیار کم عمق طراحی شده و به همین دلیل بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین اگر فرزند خردسالی دارید می‌توانید به این استخر مراجعه کنید.

استخر Blue Lagoon

این استخر هم عمق زیادی نداشته و بیشتر برای استراحت و آفتاب گرفتن استفاده می‌شود. اگر به دنبال هیجان زیاد در تفریحات آبی نیستید، می‌توانید در کنار این استخر استراحت کنید.

استخر Adult Pool

این استخر بسیار بزرگ بوده و به طور ویژه برای شنا کردن طراحی شده است. اگر شناگر ماهری هستید یا دوست دارید شنا را در عمق زیاد و در یک استخر بزرگ تجربه کنید، این استخر می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

استخر Wave Pool

همانطور که از نام این استخر می‌توان حدس زد، موج‌های ‌متعددی در آن ایجاد می‌شود. تقریبا ده موج در آب استخر جریان دارد که تجربه یک شنای هیجان‌انگیز را برای شما فراهم می‌آورد. زیباترین موج این استخر حصیر شتاب است. در این استخر می‌توانید تیوپ‌سواری کرده و انواع مسابقه‌ها ‌را با دوستان خود برگزار کنید.

سرسره‌های ‌آبی مختلف

علاوه بر انواع استخر، سرسره‌های ‌زیادی نیز وجود دارند که تجربه متفاوتی را برای شما رقم خواهند زد. از جمله سرسره‌های ‌مشهور این پارک آبی شامل سرسره Crazy Raft، Space Bowl، Master Blast، Screamer، X-treme، Super Combo، Bomerango، Viper، Gang Slides، Black Thunder و Black Knights هستند. تمامی این سرسره‌ها ‌جذاب بوده و خاطرات زیبایی را برای شما خلق خواهند کرد.

چه امکاناتی در پارک آبی آکوا فانتزی وجود دارد؟

در محوطه پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی می‌توانید حدود 100 رستوران و کافی شاپ مختلف را بیابید که هر کدام منو غذایی متنوعی دارند. در بین تفریحات آبی می‌توانید به این رستوران‌ها ‌نیز سر زده تا یک وعده غذایی خوب را نیز تجربه کنید. غذاهای مختلفی مانند انواع فست فودها، غذاهای دریایی و ترکی، دونر کباب، بستنی، دسر، انواع نوشیدنی و... را می‌توانید در این مجموعه بیابید. برای دریافت غذا قبل از هر چیز باید کارت الکترونیکی خریداری کرده و آن را شارژ نمایید. با شارژ این کارت می‌توانید هر نوع غذایی را سفارش داده و نوش جان کنید.

 این کارت در تمامی کافه‌ها ‌و رستوران‌های ‌داخلی پارک آکوا فانتزی قابل استفاده است. با این وجود اگر به طور کامل از شارژ کارت استفاده نکردید، در هنگام خروج مبلغ باقی مانده در کارت، به شما پس داده خواهد شد. توجه داشته باشید که افراد اجازه ورود هیچ نوع خوراکی و نوشیدنی را به محوطه آکوا فانتزی ندارند. بنابراین سعی کنید تمامی خوراکی‌های ‌مورد نیاز خود را صرفا از داخل پارک تهیه نمایید.

در کنار هر استخر در پارک آکوا فانتزی، چندین غریق نجات حضور دارند و استانداردهای اعمال شده در پارک مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا می‌باشد. بنابراین نباید نگران هیچ گونه آسیبی باشید. در کنار پارک آکوافانتزی یک پارک جنگلی نیز احداث شده است. این پارک جنگلی فضای مناسبی برای دورهمی و پیک نیک است.

ساعت ورود به پارک و شرایط تهیه بلیط

برای ورود به پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی نیازی به پرداخت هزینه ندارید. تمامی مردم می‌توانند به شکل رایگان وارد محوطه پارک شوند. اما برای ورود به قسمت اصلی پارک که سرسره‌ها ‌و استخرهای متنوعی دارد، باید بلیط تهیه کنید. برای کودکانی که زیر 4 سال هستند، نیازی به تهیه بلیط نیست. اما برای بچهایی در رده سنی 4 تا 9 سال نیاز به تهیه بلیط با قیمت تقریبا نصف هزینه بلیط بزرگسالان می‌باشد. برای افراد از ده سال به بالا هم باید بلیط بزرگسال تهیه کرد.

برای استفاده از پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی می‌توانید در تمامی روزهای هفته به این مکان مراجعه نمایید. ساعت کار این پارک از ده صبح تا 5 عصر می‌باشد. اگر دوست دارید نهایت لذت را از تفریحات این پارک داشته باشید، بهتر است یک روز کامل از سفر خود را به گشت و گذار در این پارک اختصاص دهید. زیرا این پارک بزرگ بوده و تفریحات متنوعی دارد.

مکان دقیق پارک آکوا فانتزی

پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی در شهر کوش آداسی و در محله سلچوک موکی پاموکاک قرار گرفته است. این محله تا مرکز شهر کوش آداسی فاصله زیادی نداشته و دسترسی به آن آسان است. با کمک تاکسی یا اتوبوس می‌توانید به این پارک هیجان‌انگیز بروید. اگر صرفه‌جویی در هزینه‌های ‌مسافرات برای شما اولویت دارد، پیشنهاد می‌کنیم از اتوبوس‌های ‌این مسیر استفاده کنید زیرا هزینه کمتری نسبت به تاکسی دارند.

انواع تفریحات پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

انواع تفریحات پارک آبی آکوا فانتزی کوش آداسی

تور لحظه آخری کوش آداسی هتل آکوا فانتزی

همانطور که اشاره کردیم، پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی یکی از بخش‌های ‌هتل آکوا فانتزی است. قیمت هتل آکوا فانتزی کوش آداسی در مقابل خدماتی که ارائه می‌دهد، بسیار مناسب است. در این هتل می‌توانید علاوه بر پارک آبی، از رستوران‌های ‌متعدد هتل آکوا فانتزی استفاده کنید. این هتل دارای 7 رستوران مجلل است که هر کدام به ارائه غذای خاصی مشغول هستند. این 7 رستوران شامل موارد زیر هستند.

  • دونر کباب: رستوران دونر کباب منو غذای متنوعی از انواع غذاهای ترکی ارائه می‌دهد. اگر دوست دار کباب ترکی هستید. می‌توانید به رستوران دونر کباب سر بزنید.
  • گپتینز گریل: انواع باربیکیو به همراه غذاهای گریل شده در این رستوران سرو می‌شود.
  • کستل برگر: در این رستوران برگرهایی با طعم‌های ‌مختلف وجود دارد که بنا بر سلیقه خود می‌توانید هر یک را انتخاب نمایید.
  • پیتزا پاروتز: اگر از طرفداران پر و پا قرص پیتزا هستید، حتما باید به این بخش مراجعه کنید.
  • کافه افسوس بیچ: نوشیدنی‌های مختلفی در این کافه وجود دارد که طعم هر کدام بسیار دلپذیر است.
  • رستوران ماریو: در این رستوران مجلل می‌توانید غذاهای ایتالیایی متنوع را سرو نمایید.
  • ماندارین گورنت: رستورانی که غذاهای عجیب آسیایی را سرو می‌کند.

کلام آخر

شهر کوش آداسی از دیر باز تاکنون به دلیل داشتن جاذبه‌های ‌گردشگری فراوان، در میان توریست‌های ‌خارجی و ایرانی تور کوش آداسی نوروز مشهور بوده است. سواحل زیبا همراه با تفریحات آبی جذاب از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شود. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های ‌این شهر، پارک آبی هیجان انگیز آکوا فانتاسی است. اگر اهل تفریحات آبی هستید، این پارک می‌تواند تجربه متفاوتی برای شما باشد. در این مقاله راجع به پارک آکوا فانتزی و تفریحات جذاب آن توضیحات مفیدی ارائه کردیم. اگر قصد رفتن به این پارک را دارید، حتما قبل از سفر، این مقاله را مطالعه کنید. با خواندن این مقاله می‌توانید لذت بیشتری از این پارک جذاب ببرید. آژانس مسافرتی آریاک سفر، با عرضه بهترین خدمات، همواره سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد. با خرید تورهای مسافرتی به شهرهای داخلی و خارجی، تجربه شیرینی برای شما رقم می‌زنیم. مطمئن باشید که با یک بار امتحان، برای همیشه مشتری این آژانس خواهید شد. برای خرید بلیط، رزرو تور و رزرو هتل از طریق سایت اقدام کنید. به منظور کسب خدمات بیشتر نیز با کارشناسان حاضر در آریاک سفر در ارتباط باشید.

منبع: آژانس مسافرتی آریاک سفر|www.aryaktravel.com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی