|

تعرفه سرویس پهنای باند اختصاصی + روش تست سرعت

با رشد بی‌وقفه و گسترش دنیای دیجیتال، اتصال پایدار، قابل اطمینان و پرسرعت اینترنت برای مشاغل، کسب‌وکارها و کاربران خانگی به یک امر بسیار ...

لینک کوتاه کپی شد

با رشد بی‌وقفه و گسترش دنیای دیجیتال، اتصال پایدار، قابل اطمینان و پرسرعت اینترنت برای مشاغل، کسب‌وکارها و کاربران خانگی به یک امر بسیار حیاتی تبدیل شده است. با توجه به تقاضای روزافزون برای استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت، سرویس پهنای باند اختصاصی به‌عنوان راه حلی قابل اتکا می‌تواند سیاحت دیجیتالی شما را متحول کند. این سرویس مطابق با اهداف مختلف کاربری با تعرفه‌های متنوعی در دسترس قرار گرفته و مزایای قابل توجه آن می‌تواند به افزایش بازدهی کسب و کارها کمک کند.

سرویس پهنای باند اختصاصی یک اتصال اینترنتی شخصی و پرسرعت را منحصرا برای استفاده کاربر یا کسب‌وکار فراهم می‌کند. برخلاف پهنای باند اشتراکی که در آن چندین کاربر در حال استفاده از یک منبع یکسان هستند، این سرویس بدون آنکه تحت تاثیر تعداد کاربران یا مقدار داده مصرفی باشد، پایداری و ثبات پیوسته را ارائه می‌دهد.

به‌لطف این عملکرد بهینه، کاربران حتی در ساعات اوج مصرف نیز بدون نوسان و وقفه از تجربه یکپارچه آنلاین بهره‌مند می‌شوند. به‌طور کلی سرویس پهنای باند اختصاصی با عملکرد پایدار، امنیت بالا، مقیاس‌پذیری و انتقال یکپارچه داده‌ها حداکثر پتانسیل لازم برای نهایت بهره‌مندی از فضای آنلاین را فراهم می‌کند.

تعرفه سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان

شرکت پیشگامان با تکیه بر بیش از 1500 پاپ‌سایت و مراکز مخابراتی در سراسر کشور و برخورداری از جدیدترین تجهیزات، طیف متنوعی از سرویس‌های پهنای باند اختصاصی را با تعرفه‌های مختلف، در کنار ضریب بالای بهره‌وری برای کاربران و کسب‌وکارهای سراسر کشور ارائه می‌دهد.

سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان، امکان ارائه سرعت تا بیش از 1000 مگابیت بر ثانیه را برای مشترکین  خود فراهم ساخته است. از جمله ویژگی‌های سرویس پهنای باند اختصاصی این شرکت می‌توان به آپ‌تایم بالا و پشتیبانی شبانه‌روزی در طول 7 روز هفته، سیستم پیشرفته نظارت و مانیتورینگ پهنای باند و کنترل مستمر کیفی و نظارتی خدمات اشاره کرد.

انعطاف‌پذیری و سرعت بالای دانلود و آپلود، سرویس پهنای باند اختصاصی پیشگامان را به انتخابی مطمئن برای شرکت‌ها، کارخانه‌ها، تولیدکنندگان محتوا، استریمرها و سیستم‌های نظارت تصویری تبدیل کرده، زیرا کم‌ترین تاخیر می‌تواند در عملکرد آنها تاثیرگذار باشد.

پیشگامان پهنای باند اختصاصی خود را در قالب سرویس‌های حجمی، نامحدود و انتقال (vpls/mpls) ارائه می‌کند که هر یک بسته به گستردگی، حجم کاری مشاغل و نوع کاربری قابل انتخاب است. برای دریافت تعرفه‌های پهنای باند اختصاصی پیشگامان و هم‌چنین امکان‌سنجی برای استفاده از این سرویس می‌توانید با شماره تلفن 1577 تماس حاصل فرمایید.

هم‌چنین در صورتی‌که قصد دارید از سرعت دقیق دانلود و آپلود سرویس فعلی خود در کنار نرخ پینگ و جیتر مطلع شوید، در ادامه شما را با بهترین روش تست سرعت اینترنت آشنا می‌کنیم.

بهترین روش تست سرعت اینترنت

روش‌های مختلفی برای تست سرعت اینترنت وجود دارند که در این میان، رایج‌ترین و آسان‌ترین راه، استفاده از ابزارهای تست سرعت آنلاین است.

در این راستا پیشگامان به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، ابزاری اختصاصی برای سنجش سرعت اینترنت طراحی کرده که کاربران می‌توانند با مراجعه به صفحه تست سرعت اینترنت از سرعت دقیق دانلود و آپلود و هم‌چنین نرخ پینگ و جیتر سرویس خود مطلع شوند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی