|

جدیدترین استراتژی‌ های سئو خارجی برای افزایش ترافیک

اساساً سه نوع سئو وجود دارد که شامل سئو فنی، سئو داخلی و سئو خارجی ( خارج از صفحه) می شود.

لینک کوتاه کپی شد

همه می خواهند در بالاترین نتایج جستجو گوگل و صفحه اول آن ظاهر شوند. با این حال، برای رسیدن به آن، به استراتژی‌های کامل سئو نیاز دارید و نه تنها به یک جنبه از سئو. اساساً سه نوع سئو وجود دارد که شامل سئو فنی، سئو داخلی و سئو خارجی ( خارج از صفحه) می شود.

سئو فنی و تکنیکال

استراتژی های فنی سئو به کار (در بیشتر موارد یک بار) مربوط به سایت، دامنه و هاست اشاره دارد. این شامل نصب HTTPS برای دامنه شما، زمان بارگیری کلی وب سایت، خطای سفارشی 404 مناسب، پسوند ثبت دامنه، بهینه سازی کدها و غیره است. انجام سئو تکنیکال جزو اولین اقدامات هر شرکت خدمات سئو می باشد.

سئو داخلی

این شامل مواردی است که در وب سایت خود انجام می دهید مانند توضیحات، عنوان، استفاده صحیح از کلمات کلیدی، محتوا، پیوندهای داخلی، تصویر، و غیره. به عبارت دیگر، استراتژی های سئو داخلی شامل کارهایی است که شما انجام می دهید تا یک وب سایت را برای موتور جستجو و کاربر پسند کنید.

سئو خارجی

سئو خارجی (خارج از صفحه) شامل فعالیتی است که شما بیرون از وب سایت انجام می دهید که تعیین می کند در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) در چه جایگاهی قرار بگیرید. بهینه سازی وب سایت شما برای عوامل رتبه بندی سئوی خارج از سایت به افزایش اعتماد، ارتباط و اعتبار دامنه کمک می کند.

سئوی خارجی که به عنوان سئوی خارج از سایت نیز شناخته می شود، به موتورهای جستجو می گوید که چگونه کاربران اینترنت و نهادهای دیجیتال ویژگی های کلی وب سایت شما را می بینند. برای دریافت ایده بهتر در مورد سئوی خارج از صفحه، بیایید به دلیل اهمیت آن نگاه کنیم.

چرا فعالیت های سئو خارجی اهمیت دارد؟

بک لینک های با کیفیت بخش مهمی از تکنیک های سئو خارجی را تشکیل می دهند. هنگامی که بک لینک به درستی انجام شود، می تواند به ایجاد یک وب سایت قابل اعتماد کمک کند. در حالت ایده آل، داشتن بک لینک های با کیفیت بیشتر که به وب سایت شما اشاره می کنند، به بهبود رتبه شما در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ کمک می کند.

با این حال، درک این نکته مهم است که گوگل از هرزنامه متنفر است. طبق به‌روزرسانی Google Spam، Google پیوندهایی را که به‌صورت اسپم به نظر می‌رسند یا قوانین و مقررات Google را نقض می‌کنند، نادیده می‌گیرد. در این صورت، هنگام دریافت بک لینک، همیشه باید به جای کمیت، روی کیفیت تمرکز کنید.

استراتژی های جدید سئو خارجی

Domain Authority (DA) سایت شما تعیین می کند که وب سایت شما چگونه در SERP رتبه بندی می شود و بهبود عملکرد سئوی خارج از صفحه شما برای DA شما بهترین است. بدون هیچ مقدمه‌ای، بیایید بهترین استراتژی های سئوی خارج از صفحه را بررسی کنیم تا مطمئن شویم وب سایت شما اعتبار دامنه و رتبه خود را در SERP ها بهبود می بخشد.

بک لینک های ارزشمند ایجاد کنید

لینک بیلدینگ مربوط به کیفیت است نه کمیت. روزهایی که یک وب سایت می توانست رتبه بالاتری را در گوگل کسب کند، تنها به این دلیل که بک لینک های بیشتری دارد، گذشته است. گوگل کیفیت لینک شما را برای تعیین رتبه بندی آن در SERP ها در نظر می گیرد.

انتخاب یک استراتژی مناسب و سئو فرندلی برای خرید بک لینک به شما کمک می کند تا رتبه و جایگاه سئو خود را بهبود ببخشید اما در صورت اقدامات به شیوه نادرست، احتمال کسب نتیجه کاملا برعکس وجود دارد. به همین جهت به شما پیشنهاد می کنیم که از خدمات لینک سازی استفاده کنید تا یک متخصص و کارشناس سئو به صورت اصولی و با جدیدترین متدها اقدام به ایجاد لینک های مفید و مناسب برای سایت شما کند.

از قدرت رسانه های اجتماعی استفاده کنید

ممکن است گوگل هنگام رتبه بندی یک صفحه، سیگنال های اجتماعی را در نظر بگیرد. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر، فیس‌بوک، اینستاگرام و گوگل پلاس نقشی حیاتی در فضای دیجیتال دارند. در واقع، اکثر برندها از این پلتفرم ها برای حمایت و تبلیغ محصولات خود استفاده می کنند.

پست مهمان

نوشتن پست مهمان یکی دیگر از استراتژی های قدرتمند سئو خارجی است. هنگامی که شما پست مهمان را به وب سایت دیگری ارسال می کنید، فرصتی برای پیوند مجدد به وب سایت خود خواهید داشت. وقتی نام و برند شما در وب سایت دیگری ظاهر شود، باعث افزایش اعتبار سایت شما می شود.

اینفلوئنسر مارکتینگ

راه دیگر برای ایجاد شهرت آنلاین این است که با اینفلوئنسرها و سایر برندهای معتبر ارتباط برقرار کنید و از آنها بخواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند یا برند شما را تبلیغ کنند.

محتوای قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید

محتوا پادشاه است، اما محتوای شگفت انگیز همیشه برنده خواهد بود. به همین دلیل است که شما فقط باید محتوای کاملاً تحقیق شده، تازه و منحصر به فرد را در وب سایت خود ارسال کنید. مردم چنین محتوایی را مفید می یابند و تمایل بیشتری به اشتراک گذاری آن با سایر کاربران دارند تا محتوای تکراری و غیر آموزنده. علاوه بر این، ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری یک راه هوشمند برای ایجاد بک لینک طبیعی بیشتر به وب سایت یا وبلاگ شما است.

روی تصویر برند خود کار کنید

یکی دیگر از استراتژی های عالی سئو خارجی این است که برند خود را از بقیه متمایز کنید. به هر حال، منحصربه‌فرد بودن جذاب‌تر از دیدن موارد مشابه است. ایده در اینجا این است که برندی بسازید که خاطره‌ای ماندگار برای مشتریان شما باقی بگذارد.

ایجاد اعتماد

اعتماد جزء بسیار مهم استراتژی های سئو خارجی است. جذب افراد در رسانه های اجتماعی یا تبدیل ترافیک خود به مشتریان بدون اعتماد آسان نیست. به این ترتیب، برای ایجاد اعتماد به برند باید به شفافیت ارزش قائل شوید.

به جای استفاده از سرفصل های جذاب با محتوای کم کیفیت، محتوای آموزنده و مفیدی ایجاد کنید که می تواند به افزایش ترافیک ارگانیک کمک کند.

نکته مهم دیگری که باید در نظر گرفت، لایه سوکت های امن (SSL) است، پیوندی که تضمین می کند داده هایی که بین وب سرور و مرورگر عبور می کنند ایمن هستند. وقتی کاربران یاد بگیرند که اطلاعات خصوصی آنها از جمله نام کاربری، گذرواژه، شماره کارت اعتباری و سایر اطلاعات حساس ایمن است، بیشتر به سایت شما اعتماد خواهند کرد.

دایرکتوری ها هنوز مهم است

لیست های محلی یا فهرست های دایرکتوری یک استراتژی عالی SEO خارج از صفحه است. زمانی که این کار را به خوبی انجام دهید، لیست های محلی می توانند به افزایش شهرت و رتبه بندی کمک کنند، به خصوص در نتایج جستجوی محلی. در مقابل، این می تواند منجر به افزایش درآمد شود.

برای شروع استراتژی سئوی خارجی خود آماده‌اید؟

اینها برخی از بهترین تکنیک های سئو خارجی هستند که می توانید در وب سایت خود پیاده سازی کنید. وقتی این تکنیک ها به درستی انجام شوند، می توانند به افزایش ترافیک ارگانیک و افزایش درآمد شما کمک کنند.

با سپردن پروژه سئو سایت در مشهد به یک شرکت معتبر، می توانید اطمینان حاصل نید که به شیوه صحیح و زمان کوتاه تری نتیجه دلخواه خود را خواهید گرفت و در صفحه اول گوگل خواهید درخشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی