|

شرکت در دوره سئو پروژه محور به چه معناست؟

شرکت در دوره سئو پروژه محور به چه معناست؟ اگر از طرفداران حوزه دیجیتال مارکتینگ و علاقه‌مندان به یادگیری سئو باشید، مطمئناً تبلیغات مختلفی…

لینک کوتاه کپی شد

اگر از طرفداران حوزه دیجیتال مارکتینگ و علاقه‌مندان به یادگیری سئو باشید، مطمئناً تبلیغات مختلفی درباره دوره‌های آموزش سئو در اینترنت دیده‌اید. تبلیغاتی که وعده یادگیری سئوی حرفه‌ای و کسب درآمدهای آن چنانی از این مسیر را به شما می‌دهند. احتمالاً بین این همه دوره و پکیج آموزش سئو، نام دوره‌های پروژه محور هم باید به چشمتان خورده باشد و از خودتان پرسیده باشید که دوره پروژه محور یعنی چی و اساساً چه تفاوتی با یک دوره آموزش سئو عادی دارد؟!

برای رسیدن به پاسخ این سؤال و آشنایی با یکی از بهترین دوره‌های آموزش سئو، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. در این مقاله قصد داریم به معرفی آموزش سئو پروژه محور و مزایای شرکت در این دوره‌ها بپردازیم.

آموزش سئو با آکادمی سئو دی ام روم

آموزش سئو پروژه محور یعنی چه؟

یادگیری پروژه محور یا Project-based learning نوعی شیوه آموزشی پویا است که در حین فرایند یادگیری مهارت‌های کارآموز را به‌ صورت عملی ارتقا می‌بخشد. این روش تدریس مبتنی بر بررسی و آنالیز شرایط، جمع آوری اطلاعات، انتخاب راهبرد و اجرای صحیح و اصولی آن راهبرد است.

در دوره سئو پروژه محور، پروژه‌ها یک موضوع علمی در کنار آموزش تکنیک‌های سئو نیستند، بلکه محور اصلی آموزش را تشکیل می‌دهند. در این روش، ذهن شما برای حل مسائل سئو و اجرای اصولی آن تربیت می‌شود.

وجه تمایز روش پروژه محور نسبت به سایر روش‌ها این است که سئو و تکنیک‌های مختلف حل مسائل یک سایت به‌ صورت کاملاً علمی و با فضاسازی اجرای یک پروژه کاملاً واقعی به شما آموزش داده‌ می‌شود.

دنیای سئو هر روز در حال توسعه است و کسی می‌تواند در آن رشد کند و به سطوح حرفه‌ای برسد که از سطح آموزش‌های تئوری پیش‌تر رفته باشد و در قالب پروژه‌های واقعی با چالش‌ها سئوی یک سایت آشنا شود. در ادامه مزایای آموزش سئو پروژه محور را توضیح خواهیم داد.

یادگیری سئو Dmroom

مزایای شرکت در دوره سئو پروژه محور

تجربه کارشناسان حرفه‌ای سئو و اساتید این حوزه نشان‌ می‌دهد که برای یادگیری سئو باید آموزش‌ها عملی باشند تا کارآموزان بعد از ورود به بازار کار، در صورت مواجه شدن با مشکلات جدی و مهم سایت، توانایی مدیریت کردن آنها را داشته ‌باشند که شرکت در دوره‌های پروژه محور آموزش به ‌راحتی این فرصت را برای علاقه مندان ایجاد می‌کند. دوره سئو پروژه محور چندین مزیت دارد:

✔ آموزش زیر نظر افراد متخصص و حرفه‌ای

اولین مزیت شرکت در دوره‌های پروژه محور، یادگیری تحت نظر افراد متخصص و حرفه‌ای این حوزه است. این دوره‌ها صرفاً براساس مباحث تئوری نیستند و چون توسط افراد متخصص تدریس می‌شوند، به‌ جای پرداختن به موضوعات حاشیه‌ای و کم ‌اهمیت، شما را با اصول مهم و دنیای واقعی سئو آشنا می‌کنند. آنچه که در دوره‌های پروژه محور می‌آموزید، ترکیبی از سئو مقدماتی، سئو پیشرفته و تجربه ناب کارشناسان حرفه‌ای این حوزه است.

✔ یادگیری عملی تکنیک‌های سئو

مزیت بعدی دوره‌های پروژه محور، یادگیری عملی سئو است. مطمئناً تایید می‌کنید که هیچ آموزش تئوری تا به مرحله اجرا نرسد، تأثیرگذار نخواهد بود. دوره پروژه محور این مزیت را دارد که به ‌صورت کاملاً علمی شما را با تکنیک‌های سئو و نحوه اجرای آنها آشنا می‌کند. به‌ عنوان ‌مثال، وقتی وارد مبحث «تحقیق کلمات کلیدی» می‌شوید، نحوه پیدا کردن کلمات، جستجو در اینترنت و استفاده از ابزارهای تحقیق کلمات به شما آموزش داده‌ می‌شود و به‌ صورت کاملاً علمی آن را اجرا خواهید کرد.

✔ شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آنها

یکی از فرصت‌های بسیار خوبی که دوره سئو پروژه محور برای شما فراهم می‌کند، شناخت نقاط قوت، نقاط ضعف و ظرفیت‌های شما در بخش‌های مختلف سئو است. به‌ عنوان ‌مثال، ممکن است در روند یادگیری متوجه شوید که در بخش «تدوین استراتژی سئو» نیاز به تمرین و تمرکز بیشتری دارید، ولی در عین حال انتخاب کلمات کلیدی و صفحات هدف را به ‌درستی انجام می‌دهید. در این صورت، سعی می‌کنید که بیشتر روی مبحث تدوین استراتژی تمرین کنید.

✔ یادگیری مهارت کار تیمی

اگر می‌خواهید به‌ عنوان یک کارشناس سئو وارد اکوسیستم سئو و دیجیتال مارکتینگ شوید، باید کار تیمی و نحوه ارتباط برقرار کردن و هماهنگی با اعضا یک تیم سئو، کارشناسان فنی سایت، طراحان و اعضای تیم محتوا را بیاموزید. یک پروژه موفق، نتیجه دانش و هماهنگی درست و اصولی اعضای یک تیم است. مثلاً اگر نتوانید با تیم فنی سایت به ‌خوبی ارتباط برقرار کنید، نمی‌توانید مشکلات سایت یا نیازهای فنی آن را هم به ‌خوبی به آنها منتقل کنید و طبیعتاً روند کار شما کُند خواهد شد.

✔ افزایش مهارت حل مسئله

مزیت بعدی، بالا رفتن مهارت شما در حل مسائل سئو است. در دنیای واقعی سئو همیشه اتفاقاتی هستند که حل کردن آنها نیاز به مدیریت و تجربه شما دارد؛ مسائلی مانند صفحات ایندکس نشده، صفحات 404، افت سرعت سایت، رتبه نگرفتن یک ‌صفحه، کاهش رتبه شدید و ناگهانی، حذف ناگهانی سایت از نتایج و مواردی از این دست. اگر سئو را فقط به‌ صورت تئوری یاد گرفته باشید، چطور می‌توانید از پس حل کردن این مشکلات بربیایید؟

✔ ایجاد انگیزه برای یادگیری بهتر

معمولاً اجرای عملی یک پروژه به ‌مراتب لذت بخش‌تر از یادگیری تئوری است و در شما ایجاد انگیزه می‌کند. تصور کنید طی جلسات مختلف آموزش سئو، خودتان به ‌تنهایی یک پروژه را شروع کنید و به نتیجه برسانید. این ‌کار نه ‌تنها باعث افزایش مهارت شما می‌شود، بلکه انگیزه لازم برای ورود به بازار کار و گرفتن پروژه جدید را هم در شما ایجاد می‌کند.

دوره جامع سئو دی ام روم

بهترین دوره سئو پروژه محور در ایران

اگر تصمیم دارید سئو را به ‌صورت کاملاً تخصصی و تحت نظر یک گروه حرفه‌ای بیاموزید، طبیعتاً انتخاب‌های مختلفی پیش روی شماست اما پیشنهاد ما دوره سئو 0 تا 100 سئو منیجر آکادمی دی ام روم است. در این دوره می‌آموزید که چطور سئو را روی یک سایت اجرا کنید، چگونه یک سایت را تحلیل و آنالیز کنید، کسب درآمد اینترنتی با راه اندازی کسب و کار خود، مشاوره و منتورینگ سئو، تدوین استراتژی سئو و هر آنچه از حوزه سئو که می‌تواند برای شما درآمدزایی کند را نیز آموزش خواهید دید.

در دوره سئو دی ام روم، سئو را در عمل اجرا می‌کنید و تا انتهای این مسیر، متخصص سئو خواهید بود نه یک کارآموز مبتدی که فقط مباحث تئوری سئو را یاد گرفته‌ است. مهم‌ترین تفاوت دوره پروژه محور آکادمی دی ام روم این است که به‌ جای یادگیری تئوری سئو، مدل ذهنی اصولی سئو در ذهن شما شکل می‌گیرد و به درک درستی از سئو می‌رسید؛ مهم‌تر اینکه، شما در این دوره رها نمی‌شوید و از پشتیبانی دائمی برخوردار خواهید شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید همین حالا به نشانی "https://dmroom.co/online-seo-course/" مراجعه کنید.

منبع: آکادمی دی ام روم (https://dmroom.co/academy/)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی