|

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت پی اس پی اکسپرس و اتاق بازرگانی قزوین

تفاهم ‌نامه همکاری مشترک میان اتاق بازرگانی قزوین و شرکت پی اس پی اکسپرس با هدف تسهیل هر چه بیشتر امور تجارت بین‌الملل در این استان منعقد شد

لینک کوتاه کپی شد

تفاهم ‌نامه همکاری مشترک میان «اتاق بازرگانی قزوین» و «شرکت پی اس پی اکسپرس» با هدف تسهیل هر چه بیشتر امور تجارت بین‌الملل در این استان و استفاده از پتاسیل‌های بخش خصوصی با حضور دکتر احمدی معاون اجرایی و مشاور رئیس اتاق بازرگانی بسته شد.

شرکت پی اس پی اکسپرس با سابقه طولانی در زمینه حمل و نقل و ترخیص کالا جز شرکت‌های برتر در صنعت حمل و نقل بین المللی محسوب می‌شود. بر اساس این تفاهم‌ نامه، تجار و بازرگانان فعال در استان قزوین می‌توانند از خدمات گوناگون این مجموعه در زمینه حمل و نقل بین‌المللی، واردات، صادرات، پست بین المللی و غیره بهره‌مند شوند. در اولویت قرار گرفتن حمل خارج از نوبت برای مشتریان معرفی شده از سوی اتاق قزوین، همکاری در ارسال و دریافت حواله‌‎های ارزی، انجام خرید نقدی در معاملات کوک و غیره برخی از خدمات ویژه پی اس پی اکسپرس به تجار و بازرگان فعال در این استان است.

این مجموعه با بیش از ده سال فعالیت در صنعت لجستیک یکی از سرویس‌دهندگان پیشرو در این صنعت است و طی این سال‌ها توانسته است با به کارگیری کارشناسان مجرب و کارآزموده و افتتاح دفاتر در استان‎‎‌های تهران، قزوین، البرز، اصفهان، یزد، فارس، مرکزی و خراسان همچنین نقاط مهم اقتصادی جهان از جمله چین، امارات، ترکیه و سوریه سهم عمده‌ای از بازار حمل و ترخیص کالا را به دست آورد و کلیه نیازهای تجار در زمینه واردات کالا ، صادرات، حمل بار بین‌المللی، ترخیص کالا، انبارداری و غیره را تامین نماید. در ادامه به طور مختصر با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم شد.

حمل و نقل بین المللی

حمل و نقل بین المللی یکی از مهم‌ترین مراحل واردات و صادرات کالا است. در این مرحله مهم واردکنندگان و صادرکنندگان باید با در نظر گرفتن وزن و حجم محموله، زمان مورد نظر برای تحویل بار و هزینه از میان سه روش حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی بهترین گزینه را انتخاب نمایند و برای جلوگیری از بروز مشکل در پروسه حمل بار، مراحل ارسال را به یک شرکت معتبر حمل و نقل بین المللی واگذار کنند.

حمل و نقل بین المللی یکی از اصلی‌ترین خدمات شرکت PSP EXPRESS به تجار و بازرگانان است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در زمینه حمل و نقل بین‌المللی و کسب مجوزهای لازم تمامی خدمات حمل هوایی، حمل دریایی، حمل زمینی و حمل خرده بار را از ایران به اقصی نقاط دنیا و از اقصی نقاط دنیا به ایران به صورت Door to Door انجام می‌دهد.

ترخیص کالا از گمرک

ترخیص کالا از گمرک فرایندی تخصصی و پیچیده است و بازرگانان برای آن که بتوانند به صورت قانونی بارهای خود را از گمرک خارج نمایند لازم است مراحل ترخیص را با دقت انجام دهند. از آنجایی که انجام صفر تا صد مراحل ترخیص پیچیدگی‌های بسیاری دارد نمی‌توان به تنهایی از پس انجام آن برآمد. به همین خاطر بهتر است برای جلوگیری از بروز مشکل در فرایند ترخیص، صرفه‌جویی در زمان و کاهش هزینه‌های واردات انجام آن به ترخیص‌کاران حرفه‌ای در شرکت‌های فعال در این زمینه واگذار شود.

ترخیص کالا از گمرک یکی از دیگر خدمات تخصصی در مجموعه پی اس پی اکسپرس است. این شرکت با بهره‌مندی از ریل اختصاصی در گمرک فرودگاه امام خمینی به صورت یک روزه بارهای مشتریان را از گمرک این فرودگاه ترخیص می‌نماید. ترخیص کالا از گمرک بازرگان، گمرک فرودگاه پیام، گمرک شهریار، گمرک غرب و غیره برخی از دیگر خدمات پی اس پی اکسپرس در این زمینه است.

پست سریع بین المللی

پست سریع بین المللی که با نام پست اکسپرس بین المللی نیز شناخته می‌شود یکی از بهترین روش‌ها برای ارسال بسته به خارج از کشور است. در این روش پستی، مرسوله‌ها در کوتاه‌ترین زمان به دیگر کشورها ارسال می‌شوند. از آنجایی که برای حمل بار در این روش پستی از هواپیما استفاده می‌شود، این روش علاوه بر سرعت از امنیت بالایی برخوردار است.

پی اس پی اکسپرس با بهره‌مندی از شعب بین‌المللی در کشورهای چین، ترکیه، امارات و سوریه در تلاش است تا از طریق سرویس پست سریع بین المللی در کوتاه‌ترین زمان و با قیمتی مناسب بسته‌های پستی مشتریان را از ایران به اقصی نقاط دنیا ارسال و از اقصی نقاط دنیا به ایران دریافت نماید.

واردات و صادرات بدون نیاز به کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مدرکی است که به تجار و بازرگان اجازه می‌دهد فعالیت‌های خود را آغاز نمایند. بر اساس قوانین کشورمان تنها بازرگانانی که دارای این کارت هستند می‌توانند در زمینه واردات و صادرات کالا فعالیت نمایند.

پی اس پی اکسپرس برای آن دسته از بازرگانانی که شرایط یا زمان کافی برای دریافت این کارت را ندارند امکان واردات و صادرات بدون نیاز به کارت بازرگانی را فراهم نموده است. از طریق این خدمت بازرگانان می‌توانند بدون نیاز به کارت بازرگانی صفر تا صد مراحل واردات و صادرات را انجام دهند. بنابراین اگر قصد واردات کالا از چین، دبی، ترکیه و یا دیگر کشورها دارید یا می‌خواهید تولیدات خود را به سوریه یا دیگر کشورها صادر کنید، می‌توانید با خیالی راحت از این خدمات استفاده کنید.

ارسال اسناد و مدارک

ارسال اسناد و مدارک به خارج از کشور یکی از موارد حیاتی در فعالیت‌های تجاری بین‌المللی است. این فرایند برای انجام معاملات، مشارکت در مناقصات بین‌المللی و غیره بسیار اهمیت دارد. سرویس ارسال اسناد و مدارک پی اس پی اکسپرس جهت ارسال و دریافت انواع سند و مدارک (شغلی، تحصیلی، هویتی و غیره) به صورت درب به درب در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

انبارداری مدرن

انبارداری کالا یکی از موضوعات حیاتی در بازرگانی بین‌الملل است. بعد از خروج کالا از گمرک، ممکن است نیاز باشد کالا در مکانی امن نگهداری شود. انتخاب یک انبار مناسب برای نگهداری محموله‌های وارداتی و صادراتی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که نگهداری کالا در انبارهای نامناسب خسارت‌های جدی به محموله‌های وارداتی و صادراتی وارد نماید. در شرکت پی اس پی اکسپرس، خدمات انبارداری کالا به صورت حرفه‌ای ارائه می‌شود. این شرکت، با استفاده از انبارهای مجهز و سقف‌دار در تهران، قادر است کالای تجار و بازرگانان را تا زمان تحویل نهایی در انبارهای اختصاصی خود نگهداری نماید.

استفاده از خدمات پی اس پی اکسپرس چه مزایایی دارد؟

استعلام هزینه حمل و ترخیص پیش از ثبت سفارش یکی از مزایای استفاده از خدمات پی اس پی اکسپرس است. پس از مشخص کردن مشخصات محموله و تعیین مبدا و مقصد، بازرگان می‌توانند هزینه حمل و ترخیص را استعلام بگیرند. این موضوع از چند جهت می‌تواند حائز اهمیت باشد: اول اینکه به راحتی می‌توان هزینه‌های واردات و صادرات را محاسبه کرد و دوم اینکه از تاخیر در ترخیص کالا جلوگیری نمود.

پشتیبانی تخصصی و مشتری‌مداری از دیگر مزایای استفاده از خدمات این مجموعه است. در این مجموعه هر مشتری در این شرکت کارشناس مخصوص به خود را دارد که از ابتدا تا انتهای سفارش همراه اوست.

همچنین در این مجموعه امکانی فراهم شده که کاربران بتوانند از طریق کد رهگیری و به صورت آنلاین از وضعیت مرسوله مطلع شده و آن را پیگیری نمایند.

تحویل Door to Door، ترخیص یک روزه کالا از گمرک، پرداخت پس‌کرایه و غیره برخی از دیگر مزایای استفاده از خدمات پی اس پی اکسپرس است.

برای دریافت هرگونه مشاوره همچنین ثبت سفارش و استعلام قیمت می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس https://pspexpress.com/ مراجعه نمایید یا با شماره ۴۲۲۸۱ـ۰۲۱ تماس حاصل نمایید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی