|

آدم میخواد غذارو ببینه باید نور خوب باشه فیض ببری / بهترین لوستر های رو مد آشپرخانه

همیشه انتخاب لوستر میون اینهمه لوستر سختی بوده و هست که خب برای آشپزخونه هم از همه سخت تره و در اینجا قراره یاد بگیریم چه لوستری مناسبشه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- تو هر خونه ای دکوراسیون هست. خونه یکی ساده تره و خونه یکی با جزئیات بیشتر، خونه یکی با وسایلی معمولی تر و خونه یکی با لوازمی لوکس تر که خب بنا بر بودجه و جیب هر خونواده ای هستش. اما اونچه که مشخصه اینه که همه خونه ها به هر سیبک و سیاقی که باشن نیاز به چیدمان و اصول دارند. حتی اگر فردی با روحیات ساده و بیخیال هم باشید باز بخره خونتون رو همینجوری به امان خدا که ول نکردید و مثلا مبلمان رو به هر سو نذاشتید! پس همین دورچین ها و کارای ساده میشه چیدمان اما اونچه که به عنوان چیدمان اصولی و جذاب هستش دکوراسیون نام داره که خب باید طبق یه قوانینی چیده بشه.

جدا از مبحث چیدمان که بارها در مطلب های پیش ازشون صحبت کردیم، آیتم هایی هستن که در این چیدمان استفاده میشه که خب برخیشون ضروری هستند و برخیشون نیمه ضروری. مثلا لوستر از دست لوازمی محسوب میشه که نیمه ضروریه چرا که هم برای نوردهی و زیبایی خونه نیازه و هم اینکه اگه نباشه خب خونه لنگ میمونه که، میشه از لامپ و یا هالوژن استفاده کرد. اما بودنش خیلی بهتره و یکی از فضاهایی که نیاز شدیدی به لوستر داره آشپزخونه می باشد. در این مطلب قرار یاد بگیریم برای آشپزخون چه نوع لوستری داشته باشیم بهتره، چرا که قطعا نصب هر نوع لوستری مناسب هر فضایی نیست و باید و نباید خاص برای خود داره.

How to Blend Traditional & Contemporary Style in the Kitchen _ Blog

متناسب با سبک آشپزخونه لوستر بخرید

در این که باید لوستر آشپزخونه رو مطابق با دیگر دکوراسیون خونتون بخرید که خب شکی درش نیست، اما بدونید که بهترین لوستر واسه آشپزخونه های مدرن لوسترهای چوبی و فلزی ساده ای هستش که اشکال هندسی دارند. از طرفی هم شاید سبک آشپزخونه شما کلاسیک باشه که پیشنهاد ما به شما لوستر های کریستالی هستش. 

در مجموع لوستری واسه آشپزخونه خوبه که تعداد لامپ و شاخه های کمتری به نسبت لوستر های پذیرایی داشته باشه. مثل برای آشپزخونه کلاسیک سبک لوستر ساده با حباب های کمتر بهترین انتخابه چرا که اگه اینچنین نباشه زرق و برق آشپزخونه زیاد میشه که اصلا مناسب نیست. واسه اشپزخونه هایی که دکوراسیونی چند طرح داره و یه جورایی شلوغه، فکر نکنید به جهت هم شکل بودن باید لوستری شلوغ انتخاب کنید خیر، بلکه اتفاقا لوستر های ساده تر بهترن.

Untitled

بهترین-لوستر-برای-آشپزخانه7

واسه خرید لوستر آشپزخونه حواسم به چه نکاتی باشه؟

از دست نکاتی که واسه انتخاب یه لوستر مناسب واسه آشپرخونه مهمه اینه که متریالش چی باشه. مثلا واسه آشپزخونه ای که بیشتر آیتماش چوبی هستند، داشتن یک لوستر چوبی میتونه تکمیل کننده باشه. حتما به ارتفاع سقف آشپزخونه دقت کنید و با توجه به کوتاهی و یا بلندیش از لوسترهای آویز تک شعله یا چند تایی استفاده کنید.

- واسه انتخاب یه لوستر مناسب واسه آشپزخونه، ابتدا باید به شکل هندی فضا دقت کنید و بعد هم به میز ناهار خوری که دارید و متناسب با اونها قدام کنید. مثلا اگر میز ناهار خوری شما گرده  لوسترهای آویز تک شعله و سه شعله گرد میتونن ایده آل باشن.

- یکسری از آشپزخونه ها هستند که به طور مستقیم وصل میشن به پذیرایی که خب لوسترهای هماهنگ با پذیرایی میتونن داشته باشند، اما فراموش نکنید که این هماهنگ بودنه رو برای فرش اصلا انجام ندید. برای داشتن یک دکور شیک اینکه لوستر آشپزخونه رو با پذیرایی یکی ست کنید جذابه.

Nordic Modern LED Pendant Light Oval Glass Chandelier Living Room ___

بهترین-لوستر-برای-آشپزخانه3

مدل و جنس لوستر با توجه به آشپزخونه شما

اما در ابتدای متن اشاره کردیم که لوستر باید مطابق با دکوراسیون آشپزخونه باشه که خب در اینجا باید بگیم که سبک و تم کلی آشپزخونه رو اول در نظر بگیرین! آیا مدرن و مینیمالیستی، سنتی و روستایی، یا شاید التقاطی و بوهمی هستش؟ 

بدونید که لوستر باید مکمل و تقویت کننده دکوراسیون فضای مورد نظر باشه نه اینکه تضاد ایجاد کنه و تازه چهره باقی لوازم رو هم بد جلوه بده. مثلا اینکه یه آشپزخونه مدرن از لوستری با خطوط تمیز و طراحی مینیمالیستی مثل وسایل هندسی یا خطی استفاده میکنه.

Untitled

جنس و روکش لوستر تو تعیین سازگاریش با آشپزخونه اهمیت بالایی داره و برای یک آشپزخونه سنتی و یا الهام گرفته از خونه های مزرعه ای، لوستر هایی که از آهن فرفورژه یا چوب آسیب دیده با روکش های گرم مثل برنز یا برنج ساخته شدن میتونن ایده آل باشند. تو آشپزخونه‌ های جدید، لوسترهای فلزی یا شیشه‌ای براق که روکش‌ های کروم، نیکل یا مشکی مات دارند میتونن جلوه‌ ای مدرن به شما ارائه بدن.

GINGER JARS

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی