|

خیلی بده که آشپزخونه رو فقط واسه کار میخوای / با این ایده های 2024 قیافشو رو مد کن

داره سال نو میلادی میرسه و ترند هایی که 2024 رو کرده، اینبار برای آشپزخانه خود با ایده هایی دیده نشده و جذاب فضایی جدید بسازید.

لینک کوتاه کپی شد
12

شایانیوز- دکوراسیون خونه واقعا مهمه. شما چه یه خونه بزرگ داشته باشید با انواع و اقسام لوازم و وسیله های لاکچری و لوکس که گرون بودن از سر و روشون میباره، و یا خونه ای نقلی با متراژ پایین داشته باشید که لوازمی مختصر و کم درش چیدمان شده و میتونن یک زندگی نرمال رو برای شما بسازند. تو هر دو موضوع دکوراسیون اهمیت داره، چرا که مثلا تو یه خونه بزرگ اگه به خاطر بزرگ بودنش هرچی دل تنگمون خواست بریزیم داخلش که درست نیست و اصلا جواب هم نیست، چرا که به جای خوشگل و زیبا سازی محیط بیشتر نشون دادیم که یه یافت آباد خونگی ساختیم و با شلوغ کردن زیادش بدون فکر، سمساری به راه انداخته ایم!

برای خونه های کوچیک هم اگه بگیم ول کن بابا یه خونه فسقلی که دکوراسیون نمیخواد و با اونچه که نباید پرش کنیم، قطعا فضا رو یا زیادی کوچیک نشون دادیم چون به درستی انتخاب و چیدمان نکرده ایم، و یا اینکه خونه عزیزمون رو زیادی خالی و بی روح ساخته ایم که خب تو هر مسئله قضیه انتخاب درست و دکوراسیون اهمیت زیادی داره. شما فکرشو بکن خونه محل آرامش و امن ماست، حالا بیایم و بد باهاش تا کنیم و به اشتباه فضایی به دور از آرامش و به دور از روحیه خوب بسازیم! 

دکوراسیون آشپزخانه 2024

اما خود خونه هم از قسمت های مختلفی تشکیل شده که آشپزخونه از مهمترین ها محسوب میشه. آشپزخونه محلی هستش که خدمات زیادی رو به ما ارائه میده. از شستشو لباس و ظرف بگیر تا همه مواد غذای که تو این فضا نگهداری میشه و پخت و پزی که درش انجام میده و هزار کار دیگه. اما در عین حال همونقدر که باید به تمیزی آشپزخونه به دلیل خدماتی بودنش توجه داشته باشیم، دقت به اینکه خوشگل و زیبا باشه هم باید اهمیت بدیم چرا که قطعا یه آشپزخونه تمیز که بوی گل میده و هر روز هم سابیده میشه، اگر شلوغ و یا دِمده باشه نمیتونه اون انرژی مثبت کامل رو به ما هدیه بده و اینجاست که شما باید به دنبال ترندهای روز برای آشپزخونه عزیزتون باشید تا همه چیز تکمیل و درست باشه.

دکوراسیون آشپزخانه 2024

ترند های 2024 برای آشپزخانه چه مواردی هستند؟

شاید براتون سوال بشه که خب باید چیکار کنیم؟ که در اینجا باید بگیم میتونید از روش های ترند 2024 استفاده کنید. چرا که خیلی زود سال نو داره میاد و از اونجایی که سال نو میلادی میتونه خیلی ترند ها رو تغییر بده و به همین دلیل هم تو جهان به خیلی آیتماش پرداخته میشه، پس به راحتی میتونید آشپزخونه خونه خود را تغییر دهید.

مثلا اینکه در ترندهای جدید 2024 تقسیم بندی فضاها با استفاده از مواد طبیعی، فضاهایی دلباز و صمیمی، استفاده از رنگ خاکستری در رنگ آمیزی مبلمان و دیوارهای خونه شما و البته استفاده از رنگ های بنفش، صورتی، سبز، آبی و پاستلی، شاید هم استفاده از چوب تیره، استفاده از متریال و الیاف طبیعی، بهره بردن از چرم و وسایل چرمی و همچنین بهره بردن از فلزها و وسایل فلزی از جمله این ترند ها می باشند که میتونن ظاهری نو و زیبا به آشپزخونه شما بدن.

دکوراسیون آشپزخانه 2024

دکوراسیون آشپزخانه 2024

از دیگر دستاورد های ترند 2024 برای آشپزخانه

همونطور که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، هر ساله طراحان برای موضوعات مختلف مثل دکوراسیون و یا مد و فشن و … ایده های جدیدی رو ارائه میدن و به ترند اون سال اضافه می کنند. در سال  هم  ۲۰۲۴ قطعا این اتفاق افتاد و دکوراسیون با هدف ایجاد یک شکل ظاهری زیبا و شیک، در عین حال که ساده و البته نشات گرفته از طبیعت هستش، آسایش افراد رو تامین میکنه و با این نگاه وارد عرصه میشه. 

چون در دیزاین منزل از متریال های طبیعی مثل گیاهان و چوب و وسایل چوبی به میزان زیادی استفاده میشه. پس به این ترتیب یک دیزاین درخشان هم می باشد چرا که فلزهایی همچون طلا و نقره باشکوه و ابهت خاصی دارند.

دکوراسیون آشپزخانه 2024

دکوراسیون آشپزخانه 2024

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی