|

بررسی اتاق فرار کارخانه متروکه، بهترین در کرج

اگر اهل کرج هستید، امروز یکی از بهترین اتاق فرارهای کرج را به شما معرفی خواهیم کرد.

لینک کوتاه کپی شد

اتاق های فرار یکی از بهترین سرگرمی‌های این دوره برای جوانان خوش سلیقه است که طرفدار حل معما و هیجان هستند. اگر طرفدار اتاق های فرار هستید، حتما باید به دنبال بهترین اتاق فرار در نزدیکی محل زندگیتان باشید. برای پیدا کردن بهترین اتاق فرار در شهر محل سکونتتان، وبسایت تایم فورفان بهترین انتخاب است!

اگر اهل کرج هستید، امروز یکی از بهترین اتاق فرارهای کرج را به شما معرفی خواهیم کرد. اتاق فرار کارخانه متروکه در فاز یک اندیشه، یکی از پرطرفدار‌ترین اتاق فرارها در این شهر است که بسیاری از کاربران تایم فور فان از آن ابراز رضایت کرده‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا این اتاق فرار را به شما معرفی کنیم و لینک رزرو آنلاین آن را در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار کارخانه متروکه ، یک بازی در ژانر وحشت که درجه سختی آن 9 از 10 است! یعنی این که این بازی بسیار دشوار است! برای همین احتمالا مناسب گروه‌های مبتدی نیست و شما باید حداقل تجربه 10 اتاق فرار را داشته باشید.

برای شروع این بازی به یک گروه 5 تا 10 نفره احتیاج دارید. 100 دقیقه هم زمان دارید تا معماها را حل کنید و بازی را به اتمام برسانید. سعی کنید با لباس راحت به مجموعه بروید و تاخیر هم نداشته باشید چون سانس شما کنسل خواهد شد. این بازی اول اتاق فرار از مجموعه Super natural است.

داستان بازی اتاق فرار کارخانه متروکه

کارخانه متروکه‌ای به قدمت ۱۰۰ساله دچار اتفاقات ناگواری از جمله کشتار انسان و... می‌باشد ،اما طی چندین سال اخیر این پرونده به دست مامورین پلیس بسته و قاتل به تیمارستان تحویل داده شده است، اما اهالی منطقه که در اطراف این کارخانه هستند از صداهای عجیب و غیر انسانی حرف میزنن. حال وظیفه شما این است که علت را جویا شوید.

آدرس اتاق فرار کارخانه متروکه

اتاق فرار اختیار در شهر کرج، اندیشه، فاز یک خیابان درختی خیابان دوم قرار دارد.

نظرات کاربران در مورد اتاق فرار کارخانه متروکه

کاربران تایم فورفان به این اتاق فرار امتیاز 9.7 از 10 را داده‌اند. این نشان می‌دهد که بازیکنان روی هم رفته رضایت بالایی از این اتاق فرار دارند. از نظرات درج شده بر روی وبسایت، می‌توان فهمید که کاربران از معماهای عالی، فضاسازی بازی، برخورد پرسنل و بازی اکتورها، سطح معماها، سطح هیجان و دکور بازی بسیار راضی بوده‌اند.

در ادامه چندی از نظرات کاربران را باهم مرور می‌کنیم:

زهرا: با سلام و خسته نباشید. واقعا ترس و هیجان بازی قابل توصیف نیست. این اتاق ویژگی‌های خاص داره. اکتورها جوری توی نقششون فرو رفتن که آدم حس میکنه قرار نیست دیگه زنده برگرده. مپ بزرگ، معماها عال بودن. تا آخرین لحظه که می‌خواهد بازی تموم بشه و میخوای از مجموعه بیای بیرون چیزای جالبی اتفاق میوفته. دکور عالی. واقعا تجربه خوبی بود. اینقدر هیجان داشت که نمیتونستی معما حل کنی. خلاصه که به شدت پیشنهاد میکنم تجربه کنید.

مجتبی: تو ژانر سلام دوستان. من این اتاق فرار رو دو بار رفتم. ده بار هم بری تکراری نمیشه! خوبه یعنی خیلیااا! حرف نداره خدایی. بهترین اتاق فراری که رفتم. پیشنهاد میکنم واسه یه بار تجربش کنید. (معماهای خیلی عالی و فضاسازی خیلی خوب و اکتورهای حرفه‌ای و...) خلاصه هرچی بگم واسه اتاق فرار کم گفتن و هیچ اتاق فراری به این نمیرسه! ممنون از لحظات خوشی که برامون به ارمغان آوردید!

امین: ما زا گروه پسران شجاع هستیم. از همه لحاظ 100 بود و حتما پیشنهاد میکنم برید. برخورد پرسنل عالی بود. بک‌های فوق‌العاده نسبت به اتاق فرارهای قبلی که رفتیم ترسناک‌تر بود و معماهای جذاب سختی داشت.

تورج: فضاسازی و لوکیشن کارخونه بسیار عالی و خوفناک، سناریو جذاب، ترس به اندازه، معماها منطقی و مربوط به سناریو، بک‌ها هم که شامل تئاتر فوق‌العاده جذاب، هرچی بگم کم گفتم. فقط نکته و پیشنهاد اینه که 5 نفر بیشتر نرید تا بازی به همتون خوش بگذره.

امیری: سلام بازی کارخانه متروکه برای کسانی که اهل معماهای زیاد و سخت هستند پیشنهاد میشه و البته به نظر من با تعداد پلیرهای کم برید که بیشتر بهتون خوش بگذره. هیجانشم زیاده.

محسن: بچه‌ها بچه هاااااا واقعا عالی بودین هرچی از این اتاق فرار بگیم که خفنه عجیبه خوفه وحشتناکههههه بازم کمه! ما دیگه شب بهمون خواب حرامههههههه واقعا معرکه بودین.

روح‌الله: بقیه اتاق فراری کل ایران<<<<<<<<<<این اتاق فرار! واقعا یه شاهکاره.

مهرداد: لیدر گروه خرس خسته هستم واقعا شرایط اجرا خوب بود. لوکیشن دور بود از ما ولی ما اومدیم به خاطر اجرای خوبشون . ترس عالی ، معماها منطقی، هینت هاشون به موقع بود. فضا سازی ساده بود و می‌شد قوی‌تر باشه ولی بازم خداروشکر ، خوش گذشت. در ضمن رفتار اکتور ها عالی و مودبانه بود.

فرزاد: از ابتدای بازی لذت خواهید برد تا انتها دکور عالی و فضاسازی به شدت مرتبط با سناریو اکتور ها به شدت پر انرژی (کم نمیذارن تو ترسوندنتون) خلاصه بگم نری از دست دادی یه سناریو از همه جهت عالی رو!

امیرحسین: با اختلاف بهترین اتاق فراری بود که تا الان رفتم. من نزدیک 30 تا اتاق فرار رفتم ولی این از همه خفن‌تر بود واقعا پیشنهاد میکنم برید. و اینکه واقعا پیشنهاد میکنم این اتاق فرار رو توی شب برید. خیلی اکتاش

خفن‌تر میشه!

عرفان: یکی تو کامنتا قبل از این که برم نوشته بود یه پکیج کامل فکر کردم نمیتونه اینطوری باشه ولی بود واقعا بود. برخورد پرسنل، دکور، میزان ترس بسیار بالا، معماهای خفن و … همه چی. واقعا ممنونم از تیم Super natural ما هم (کشیش‌های قلابی) بودیم.

مهدی: چون ژانر بازی ترسناک بود نیازی هم نبود معماها خیلیی پیچیده باشن برای همین روی ترس واقعا زمان گذاشته بودن اکت ها کاملا غیر مناظره بود بک‌ها به نظرم خیلی ترسناک بودن در کل من به عنوان یک بازی ترسناک واقعا لذت بردم و انقد جیغ زدم صدا ندارم دمتون گرم خسته نباشید.

رزرو آنلاین اتاق فرار کارخانه متروکه

برای مشاهده سانس‌ها و رزرو آنلاین اتاق فرار کارخانه متروکه ، به وبسایت t4f.ir مراجعه کنید و پس از خواندن قوانین و مشاهده‌ی زمان‌های در دسترس، پول بلیط را پرداخت کنید و سانستان را رزرو کنید! به همین راحتی!

سخن آخر

بررسی اتاق فرار کارخانه متروکه در کرج به اتمام رسید. این بازی بدون شک یکی از بهترین‌هاست و پیشنهاد ما برای افرادی که در بازی اتاق فرار حرفه‌ای هستند این است که حتما همراه با گروهشان، این بازی را تجربه کنند.

وبسایت تایم فورفان ، بهترین سایت برای رزرو اتاق فرار در تمامی شهرهای ایران است. تیم تایم فور فان تلاش کرده تا تمام اطلاعات اتاق های فرار را در اختیار کاربران قرار دهد. همچنین شما دسترسی کامل به نظرات کاربران در مورد اتاق‌های فرار خواهید داشت.

با مراجعه به سایت تایم فورفان ، با توجه به ژانر ، سطح سختی ، تعداد اعضای مورد نیاز برای گروه و سناریو ، بازی مورد نظرتان را انتخاب کنید و با انتخاب سانس و پرداخت هزینه بلیط، بدون هیچ زحمتی سانس را به صورت آنلاین رزرو کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی