|

با پرداخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید

می توانید با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و در درمان به موقع آن‌ها سهیم باشید.

لینک کوتاه کپی شد

هر سال با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پرداخت زکات فطره و کفاره روزه‌خواری به مهمترین بحث برای انجام واجبات دینی تبدیل می‌شود. شاید در نظر خیلی از افراد این هزینه‌های کم چندان مهم نباشند ولی پس از جمع‌آوری آن‌ها به نیازمندان زیادی در زمینه‌هایی مختلف کمک می‌شود. یکی از موسساتی که با کمک‌های مردمی مدیریت می‌شود و افراد تحت پوشش آن از وجوهات واریزی خیرین برای کمک‌های درمانی و معیشتی بهره می‌برند، خانه ای بی است.

این مجموعه برای شناسایی بیماران پروانه‌ای و همچنین اطلاع‌رسانی شرایط سخت این بیماران به سایر افراد جامعه تاسیس شده و در این زمینه اقدامات مفیدی انجام داده است. شما می‌توانید با پرداخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و درد و رنج این بیماران مظلوم را تا حدودی التیام ببخشید.

پرداخت فطریه به نیازمندان

پرداخت فطریه به نیازمندان

مراکز متعددی در کشور تاسیس شده‌اند که برای کمک به نیازمندان و حمایت کردن از آن‌ها فعالیت می‌کنند. از میان این موسسات، خانه ای بی که یک مرکز مردم نهاد برای حمایت از بیماران پروانه‌ای بوده، با انجام فعالیت‌های فرهنگی مستمر سعی دارد از خیرین گرامی برای کمک به تامین مخارج درمان و تجهیزات مورد نیاز این بیماران دعوت به عمل آورد.

این مرکز اطمینان می‌دهد که تمام کمک‌های مالی دریافت شده را صرف مشکلات و تامین لوازم درمانی بیماران پروانه‌ای کرده و در این راه از هیچ اقدامی چشم‌پوشی نمی‌کند. حال که در ماه مبارک رمضان هستیم و از فضایل این ماه پربرکت بهره می‌بریم، بهتر است که با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید تا اجر روزه‌داری خود را چندین‌برابر کنید.

زمان پرداخت فطریه

در روایات و احادیث دینی، روز آخر ماه رمضان را برای پرداخت فطریه مشخص کرده‌اند. تمام مسلمین اعم از روزه‌داران و کسانیکه به هر دلیلی روزه نگرفته‌اند، در شب عید فطر باید مبلغ مشخصی را به‌عنوان زکات فطره کنار بگذارند و در عید فطر به دست مستمندان و نیازمندان برسانند. شاید اکثر ما نتوانیم این فرد نیازمند را شناسایی کنیم تا فطریه و کفاره را به دست وی برسانیم، به همین دلیل موسسات و خیریه‌های متعددی معرفی می‌شوند تا این وجوهات را دریافت و به نیازمندان واقعی اهدا کنند.

یکی از این موسسات خانه ای بی است که کمک‌های مردمی را در زمینه تامین لوازم و داروهای مورد نیاز بیماران پروانه‌ای هزینه می‌کند. شما می‌توانید با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و از رسیدن آن به دست نیازمندان مطمئن باشید.

روش های پرداخت کفاره و فطریه به خانه ای بی

روش های پرداخت کفاره و فطریه به خانه ای بی

امروزه واریز کمک‌های نقدی و فطریه از طریق سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف امکان پذیر شده و به راحتی می‌توان این وجوهات را در کمترین زمان به دست نیازمندان رساند. خانه ای بی نیز برای سهولت دریافت این کمک‌های نقدی نظیر صدقات، فطریه و کفاره، شرایط پرداخت آنلاین را فراهم کرده و شما می‌توانید با وارد شدن به سایت این مجموعه و تکمیل فرم مورد نظر نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنید.

همچنین از روش کارت به کارت نیز می‌توان استفاده کرد و از طریق شماره کارت‌های درج شده در سایت خانه ای بی امکان انتقال پول برای کمک به این مجموعه وجود دارد. شما می‌توانید با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و در تامین لوازم و داروهای مورد نیاز این بیماران مظلوم شرکت کنید.

اهمیت صدقه دادن

همه از زمان‌های دور تا کنون با واژه صدقه و تاثیر آن بر زندگی آشنا هستیم. همیشه تا اتفاق ناخوشایندی را تجربه می‌کنیم اول عکس‌العملی که نشان می‌دهیم، دادن صدقه است یا می‌گوییم اگر صدقه نداده بودم اتفاق ناگوارتری می‌افتاد. صدقه در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است تا جایی که خداوند در آن آیه از قرآن درمورد این کار توضیح داده است. صدقه دادن علاوه‌بر اینکه موجب افزایش مال می‌شود، رزق و روزی را نیز به زندگی ما وارد می‌کند.

صدقات باوجود اینکه مقدار آن‌ها کم است ولی وقتی به دست مستمندان می‌رسد و دلشان را شاد می‌کند، خداوند اجری چندبرابر به صدقه‌دهنده می‌دهد. خانه ای بی برای دریافت کفاره روزه، فطریه و صدقات شما خیرین و نیکوکاران گرامی، درگاه پرداخت اینترنتی توسط بانک‌های مختلف را در اختیارتان قرار داده تا بتوانید با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و به زندگی خود خیر و برکت ببخشید.

مزایای صدقه آنلاین

مزایای صدقه آنلاین

صدقات در گذشته به‌صورت دستی جمع‌آوری می‌شدند و معمولا نهادهای خاصی با دادن صندوق صدقات به خانواده‌ها، اقدام به دریافت کمک‌های این افراد کرده و در راه کمک به مستمندان و نیازمندان استفاده می‌کنند. ولی امروز با پیشرفت تکنولوژی امکان پرداخت صدقه آنلاین نیز وجود دارد. از مزایای این روش پرداخت کمک نقدی می‌توان به سرعت پرداخت صدقه و رسیدن آن به دست نیازمندان اشاره کرد.

یکی دیگر از مزایای صدقه آنلاین پنهان ماندن آن است که شما می‌توانید با نیت خالص و بدون اینکه کسی متوجه شود، کمک‌های خود را پرداخت کنید و اجر بیشتری دریافت کنید. اگر قصد صدقه دادن به‌صورت آنلاین را دارید، با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و در راه درمان و کاهش درد و رنج این عزیزان قدم بردارید.

نتیجه‌گیری

پرداخت صدقه همانطور که ذکر شد، موجب دفع بلا و بیماری شده و خیر و برکت را به زندگی صدقه‌دهنده وارد می‌کند. علاوه بر صدقات، پرداخت فطریه و کفاره نیز از واجبات دینی محسوب می‌شوند که می‌توان توسط این کمک‌های مالی، دست نیازمندان را گرفت و در رفع مشکلات آن‌ها قدمی هرچند کوچک برداشت.

خانه ای بی که برای حمایت از بیماران پروانه‌ای احداث شده و توسط کمک‌های خیرین اداره می‌شود، برای دریافت وجوهات نقدی و کمک‌های شما روش پرداخت صدقه آنلاین را پیشنهاد کرده تا این صدقات سریع‌تر به دست بیماران پروانه‌ای برسد. شما می توانید با پراخت کفاره و فطریه به موسسه خیریه خانه ای بی به بیماران پروانه ای کمک کنید و در درمان به موقع آن‌ها سهیم باشید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی