|

حواشی کاخ سفید

هانتر بایدن پدرش را به شروع رابطه خود با بیوه برادرش متقاعد کرد

پسر دوم جو بایدن سعی کرد تا پدرش را به آغاز رابطه خود با بیوه برادر فوت شده اش، متقاعد کند.

لینک کوتاه کپی شد

رابرت هانتر بایدن در اوایل سال 2017 پدرش؛ جو بایدن را متقاعد کرد که بیانیه تایید رابطه اش با همسر بیوه برادرش؛ هالی بایدن را صادر کند و به پدرش گفت که در غیر این صورت، این رابطه در میان اذعان عمومی صورت خوشی پیدا نمی کند و ممکن است به عنوان یک اشتباه خانوادگی از آن یاد شود. 

هانتر بایدن که تنها یک ماه قبل از اعلام قصد خود در این باره از پست معاونت ریاست جمهوری خارج شده بود، به پدرش گفت که احساس می کند او و هالی برای یگدیگر یکدیگر مناسب هستند و هردوی آنان از آغاز این رابطه رضایت دارند.

از این رو وی در گفتگویی با جو بایدن در این راستا گفت:" اگر مقامات ریاست جمهوری  نظر مثبتی در این باره نداشته باشند، اعضای خانواده ما باید هزینه این نارضایتی ها را به لحاظ احساسی بپردازد وبنابراین تنها کسی که می تواند این موضوع را به همه آنها بقبولاند، تو هستی". 

جو بایدن نیز در ابتدا رضایت چندانی به آغاز این رابطه نداشت اما در نهایت بیانیه ای را در این باره صادر و موافقت خود را اعلام کرد و در این باره نیز گفت: " ما از اینکه هانتر و هالی یکدیگر را پیدا کرده اند و پس از گذر از اندوه بزرگ رفتن پسر بزرگم از میانمان، توانسته اند در کنار یکدیگر قرار بگیرند بسیار خوشحالیم و باید بگویم که هردوی آنان از حمایت کامل من و جیل برخوردار اند". 

image

این بیانیه در روز بعد به طور عمومی در ایالت متحده منتشر شد و به گفته هانتر این بیانیه می توانست حکم پایان تمام سختی هایی باشد که تا آن زمان از فقدان برادرش متحمل شده بودند و همچنین در مصاحبه ای در این راستا گفت: " من پس از درگذشت برادرم تا حدی افسرده و پریشان بودم که بی اختیار به مصرف مواد مخدر رو آوردم و می دانم که این بزرگترین اشتباه زندگی من بود اما هر چه گذشت بیشتر عاشق هالی شدم و واقعیت این است که من دیوانه وار سعی کردم تا تکه ای از وجود برادرم را در خود زنده نگه دارم و یاد و خاطره او تا ابد در ذهن و قلب من و هالی باقی می ماند". 

واقعیت این است که هیچ یک از آنها در ابتدا به شروع یک رابطه طولانی مدت فکر نمی کردند اما اکنون احساس می کنند که باید این رابطه را حفظ کنند و برای ادامه مسیر زندگی به یکدیگر قدرت بدهند. 

hunter-and-hallie-biden-split

80b6480edc2ebef01c38267e8b0cd567

منبع: Fox News

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی