|

آذربایجان غربی

حرکت دادگستری استان آذربایجان غربی به سمت هوشمندسازی کامل

عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان را باید به سمت و سوی الکترونیکی شدن کامل ببریم و خدمات الکترونیک قضایی جهت بهره مندی عموم مردم ضرورت دارد.

لینک کوتاه کپی شد

ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در ششمین جلسه شورای معاونین دادگستری استان ضمن ارائه گزارشی از روند بازدید از حوزه قضایی میاندوآب بیان داشت: حوزه قضایی میاندوآب ظرفیت بالایی برای ارتقاء و کیفی سازی دارد و با تغییرات و مساعدت‌هایی که در خصوص فضاسازی مناسب و افزودن نیروی انسانی به آن، رشد و ارتقاء این حوزه قضایی را کلید بزنیم.

وی در ادامه  با اشاره به اهمیت بسیار بالای فناوری و خدمات الکترونیک گفت: امروز ناگزیر هستیم دستگاه قضایی استان را به سمت و سوی الکترونیکی شدن کامل ببریم و در این مسیر باید از تمام ظرفیت‌ها و امکانات اداری و قضایی بهره بگیریم.

عتباتی افزود: با توجه به اینکه خدمات الکترونیکی کار مردم را تسهیل می‌کند و در بسیاری موارد به نفع دستگاه قضایی هم می‌باشد خصوصاً تدابیری که در سند تحول قضایی اندیشیده شده است بسیار ارزشمند و تسهیل گر در امور هست. عتباتی در پایان صحبت‌های خود از معاونت آمار و فناوری و برنامه ریزی استان و از کلیه روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضایی خواست تا ارتقاء در الکترونیکی شدن را در اهم برنامه‌های خود قرار دهند.

شایان ذکر است زارع سرپرست معاونت آمار و فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان هم در ابتدای جلسه به ارائه گزارش مفصلی در خصوص اقدامات معاونت پرداخت و اعضای جلسه در خصوص موارد مطرح شده مباحثی مطرح و نهایتاً مصوباتی به تصویب اعضاء رسید.

منبع: میزان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی