|

تصویری شوک آور از علی اکبر ولایتی؛ سیاستمدار چند شغله تکیده و خمیده شد

تصویری از علی اکبر ولایتی 78 ساله منتشر شده که وضعیت جسمانی مشاور مقام معظم رهبری خیلی ها را نگران کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- علی اکبر ولاتی را احتمالا با تعدد پست ها و منصب های مهمی که دارد بشناسید. ولایتی مردی است که هرچند هیچ‌وقت نفر نخست نبوده اما هیچگاه ستاره اقبالش هم افول نکرده است. او که پزشک است یکی از معتمدترین و قدیمی‌ترین مشاوران و نزدیکان رهبر انقلاب است؛ از زمانی که در دولت میرحسین موسوی، سکاندار وزارت امورخارجه شد و در دولت هاشمی‌رفسنجانی که این بار به عنوان فرد نزدیک به حاکمیت در پست وزارت امور خارجه باقی ماند تاکنون که مشاور امور بین‌الملل رهبری است.

البته منصب های ولایتی 78 ساله فقط به حوزه سیاست و مشاوری مقام معظم رهبری خلاصه نمی شود و ایشان در عرصه های فرهنگی و پزشکی و دانشگاهی هم منصب های مهمی دارد.

155075_394

اما چه شد که دوباره نگاه ها در فضای مجازی رفت به سمت دکتر علی اکبر ولایتی

ماجرا از این قرار است که انتشار تصویری جدید از وضعیت ظاهری - جسمانی علی‌اکبر ولایتی در دیدار جمعی از چهره‌های مختلف سیاسی - فرهنگی تعجب همه را برانگیخته است.

 بعد از عکس معناداری که از مشاور رهبر انقلاب منتشر شده است، حالا ویدیوی جدیدی از ولایتی به سرعت در حال پخش است که نشان از وضعیت نه چندان مطلوب سلامتی وی دارد.

ولایتی

علی اکبر ولایتی و ادعای جنجالی پدر شهید عجمیان

آبان امسال و در سالگرد به شهادت رسیدن روح الله عجمیان یکی از برنامه های سیما میزبان پدر این شهید بود. در این برنامه پدر شهید روح الله عجمیان ضمن حمله به علی اکبر ولایتی مشاور رهبر انقلاب، اعدام نشدن هیچ کس در پرونده شهادت پسرش را به دلیل نقش ولایتی خواند و آزادی متهمان قتل آرمان علی وردی را نیز به گردن ولایتی انداخت و مدعی شد 80 نفر متهم این پرونده بوده‌اند که فقط 8 نفرشان هنوز بازداشت هستند.

او در ادامه گفت اگر ولایتی سرش را بچرخاند این 8 نفر هم آزاد می‌شوند؛ همچنین که قاتلان پسر من را آزاد کرد، می‌ترسم قاتلان او را هم آزاد کند. وقتی مجری سعی کرد برنامه را مدیریت کند، او گفت در چندین بار حضور در صداوسیما به او گفته‌اند درباره ولایتی چیزی نگو و شما از او می‌ترسید. او با لحنی عجیب گفت: «ولایتی قاتل بچه من است» و قهر کرد و رفت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی