|

امپراتوری فرزندان ولایتی

(عکس و ویدیو) پسران علی اکبر ولایتی در مهمانی گرگ وال استریت ترکیه!

خبر کوتاه بود، جنجال حضور پسران علی اکبر ولایتی در یک مهمانی در ترکیه با نام همایش گرگ وال استریت!

لینک کوتاه کپی شد
1

مجری برنامه ثریا به حضور آقازاده‌های علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در همایش گرگ وال‌استریت در ترکیه واکنش نشان داد.

مجری این برنامه تلویزیونی به شدت از  فرزندان ولایتی انتقاد کرد و گفت قرار ما این نبوده و شرکت در چنین مجالسی سوال برانگیز است.

 

پسران ولایتی در مهمانی گرگ وال استریت

هفته گذشته انتشار ویدئویی از حضور فرزندان علی اکبر ولایتی رییس هیات امنای دانشگاه آزاد در یک مهمانی اقتصادی در ترکیه بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت.

این مهمانی با عنوان"گرگ وال استریت" و با محور سرمایه‌گذاری و بازاریابی ۲۶ آذر امسال در هتل شانگریلای استانبول برگزار شده است. محمدو علی اصغر ولایتی پسران علی اکبر ولایتی هم به عنوان برج ساز موفق در این مراسم حضور داشته و از آنها تقدیر می شود.

n00428860-b

امپراتوری سیف بنا فرزندان ولایتی

پسران ولایتی به نام‌های علی اصغر و محمد بنیان‌گذاران شرکتی با نام سیف بنا هستند که در شمال و تهران و جنوب به برج سازی و خانه سازی مشغول هستند. از فرزندان علی اکبر ولایتی اطلاعات چندانی در فضای مجازی در دست نیست و تنها چند تصویر و اطلاعات محدودی از آن‌ها وجود دارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد، محمد ولایتی دارای مدرک دکتری در رشته مدیریت بازرگانی است و هم اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت پیمانکاری نفت گاز پتروشیمی (سیف بنا) در حال فعالیت است. دیگر فرزند ولایتی یعنی علی اصغر ولایتی نیز در همین شرکت مشغول به فعالیت است، وی دارای مدرک مهندسی عمران است و به عنوان رئیس هیأت مدیره در سیف بنا فعالیت دارد.

سیف بنا البته یکی از ده‌ها شرکتی است که این خاندان دارند. شرکت‌های «سیف بنا فولاد»، «تدبیر اندیشان عرشیا»، «مهندسین مشاور بینش نیارش اثر» و «پهنه گستر بنا» از جمله شرکت‌هایی است که محمد ولایتی یا صاحب آن است یا در آن عضویت دارد. 

البته محمد ولایتی به جز فعالیت برجسازی، فعالیت فرهنگی هم دارد و در شرکت «آفرینندگان فرهنگ و تمدن اسلام و بوم ایرانیان» که پدر هم حضور دارد، به عنوان عضو هیات مدیره برای فرهنگ و تمدن و دین ایرانیان تصمیم می‌گیرد!

علی اصغر هم در تمام این شرکت‌ها عضو است و او هم همچون برادر در شرکت «آفرینندگان فرهنگ و تمدن اسلام و بوم ایرانیان» به وظیفه سنگین بررسی فرهنگ و دین و تمدن مردم ایران مشغول است!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی