|

آخرین فیلم از زنده بودن بابک خرمدین + جزییات

چند روزی از قتل فجبع بابک خرمدین توسط پدر و مادرش می گذرد اکثر افرادی که با او ارتباط داشتند وی را فردی آرام و استادی تمام عیار می خوانند.

لینک کوتاه کپی شد

 قتل هولناک بابک خرمدین در میان چهره ها واکنش های زیادی را به همراه داشت. این روزها اکثر بازیگران و حتی دانشجویان بابک خرمدین، او را فردی آرام و استادی تمام عیار می خوانند. پس از قتل بابک خرمدین کارگردان و مستندساز ایرانی به دست پدر و مادرش هر روز جزئیات بیشتری از ماجرای قتل و زندگی شخصی او مشخص می شود. حالا که چند روزی است از قتل هولناک این فیلم ساز جوان ایرانی می گذرد فیلم هایی از زمان تدریس او به دانشجویان منتشر شده است.

صبح روز یکشنبه 26 اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران کلانتری 135 آزادی در تماس کارگران شهرداری در جریان پیدا شدن جسد مثله شده یک مرد در یکی از سطل های زباله فاز 3 شهرک اکباتان قرار گرفتند. طولی نکشید که هویت مقتول شناسایی شد او بابک خرمدین از کارگردانان مطرح بود نکته قابل توجه در خصوص این قتل هویت قاتلان است بابک خرمدین به دست پدر و مادرش کشته و سلاخی شد. پدر بابک خرمدین که در پرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود بعد از 3 روز پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی