|

ماجرای ناپدید شدن و قتل مرموز آرزو خرمدین توسط پدرش اکبر خرمدین

پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد و دخترشان را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

لینک کوتاه کپی شد

هنوز همه در شوک خبر قتل بابک خرمدین توسط پدر و مادرش بودیم که خبر تکاندهنده دیگری منتشر شد. پدر بابک خرمدین به قتل دختر و دامادش هم اعتراف کرد.

پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه قتل این افراد چه بوده است، گفت: قاتلین در اعتراف گفتند که بچه‌ها معتاد بودند و موادمخدر مصرف می‌کردند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ درخصوص داماد این خانواده اعلام مفقودی شده بود، تصریح کرد: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند.

ماجرای ناپدید شدن خواهر بابک خرمدین چه بود؟

یکی از همسایگان ساکن بلوک c۲ اکباتان که این خانواده را به خوبی می‌شناسد، می‌گوید: بابک خواهری به اسم آزیتا داشت. او چند سال پیش ازدواج کرد اما بعد از شوهرش جدا شد و دیگر نه او را دیدیم و نه شوهرش را. هردویشان ناپدید شدند.

روایت دوستان آرزو از ناپدید شدن او

دوستان آرزو روات می کنند که یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آزیتا از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد.

این شواهد نشان می دهد که مادر آزیتا یعنی ایران هم از قتل دختر و دامادش توسط همسرش اطلاع داشت. طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود.

15155938

تصویری از حضور مادر بابک خرمدین در فیلم پسرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی