|

اولین عکس از آرزو خواهر بابک خرمدین؛ او هم مِثله شد!

آرزو خواهر بابک خرمدین هم مثل بابک توس پدرش اکبر خرمدین به قتل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

پدر بابک خرمدین که درپرونده قتل فجیع پسرش دستگیر شده بود بعد از 3 روز پرده از 2 جنایت دیگر برداشت و به قتل دختر و دامادش اعتراف کرد.

سرپرست دادسرای جنایی تهران گفت: پدر و مادر خرمدین به قتل داماد و دختر خودشان هم اعتراف کردند.

پیشنهاد می شود: بیماری‌ روانی یا قانون نخ‌نما شده کدامیک مقصر قتل‌های خانوادگی است؟

قاضی محمد شهریاری  گفت: پدر و مادر خرمدین در اعتراف‌شان اظهار کردند که داماد خانواده خرمدین در سال ۱۳۹۰ و دختر خانواده در سال ۱۳۹۷ را به همان روش یعنی تکه تکه کردن جسد و انتقال به سطل زباله، به قتل رساندند.

وی در پاسخ به این سوال که انگیزه قتل این افراد چه بوده است، گفت: قاتلین در اعتراف گفتند که بچه‌ها معتاد بودند و موادمخدر مصرف می‌کردند که البته تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

قاضی شهریاری با بیان اینکه در سال ۱۳۹۰ درخصوص داماد این خانواده اعلام مفقودی شده بود، تصریح کرد: روانپزشک گفته که قاتلین سالم هستند.

تصویری آرزو خرمدین

تصویری منتشب به آرزو خواهر بابک خرمدین

ماجرای ناپدید شدن خواهر بابک خرمدین چه بود؟

یکی از همسایگان ساکن بلوک c۲ اکباتان که این خانواده را به خوبی می‌شناسد، می‌گوید: بابک خواهری به اسم آزیتا داشت. او چند سال پیش ازدواج کرد اما بعد از شوهرش جدا شد و دیگر نه او را دیدیم و نه شوهرش را. هردویشان ناپدید شدند.

1359757_561

حجله که همسایگان برای بابک خرمدین زدند

روایت دوستان آرزو از ناپدید شدن او

دوستان آرزو روات می کنند که یک مدت کوتاه از او خبر نداشتیم و وقتی بعد از این مدت کوتاه، یک روز مادرش را در شهرک اکباتان دیدیم و سراغ او را از مادرش گرفتیم با گریه گفت که آزیتا از ایران رفته است و هیچ تماسی با آنها ندارد.

این شواهد نشان می دهد که مادر آزیتا یعنی ایران هم از قتل دختر و دامادش توسط همسرش اطلاع داشت. طبق گفته دوستان نزدیک آرزو، او دچار بیماری ام اس بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • آرزو ارسالی در

    مِثله چیه بی سوادها. مُثله.
    مُثله کردن به معنی بریدن گوش یا بینی محکوم برای عبرت گرفتن دیگران است. امروزه این واژه به معنای بریدن اعضاء بدن یک فرد به صورتی که تکه‌تکه شود نیز به کار می‌رود.

  • حمید ارسالی در

    یعنی
    ی که مجازات مادر بیشتر از پدره هردو رو باید به اشد مجازات برسونن سه تا انسان رو به فجیع ترین شکل ممکن به قتل رسوندن از همه مهمتر دو تا از اونا جگر گوشه هاشون بودن حالا نشستید میگید مجازات مادر بیشتره یا پدر هردو رو بندازن جلوی سگها تا بخورنشون

    • شهاب ارسالی در

      این دو تا اهریمن رو باید تا آخرین لحظه عمر کثیفشون توی انفرادی یا سیاه چال نگهداری کنند.

  • حرف حق ارسالی در

    با احترام نظر دادن درباره هرمطلبی اول از همه آگاهی کامل از موضوع ودوم اطلاع ا زقانون که وظیفه قاضی است وگرنه چون جرمی واقع شده وما تحت تاثیر قرار رفتیم نمی‌توانیم بگوییم مقصر کیست خداوند به همه انهاصبر بدهد

  • بیتا ارسالی در

    سگ هم از خوردن این آشغالها دوری میکند

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی