|

مبلمان سلطنتی یا راحتی؟ اگه آقایی میگه هرچی دلت میخواد بخر ولی تو موندی بیا کمکت کنم

اگر شما هم از دست افرادی هستید که قصد دارید تا مبلمان خود را تغییر بدید اما موندید سبک استیل بهتره با راحتی، پس حتما با این مطلب همراه باشید

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- چند سالی میشه که دیگه خرید مبلمان برای مردم شده یکی از الزامات  تر هر خونه کوچیک و بزرگی که میریم می بینیم یک یا چند دست مبل چیدمان کرده اند و حتی برخی از خونه ها گنجایش لازمه رو برای بیشتر از یک دست ندارند و یا اینکه باید سایز مبلمانی کوچیکتر درشون قرار بگیره، اما خب امان از ترند و مد. اما جدا از این مسئله اینکه اصلا چه سبک مبلی به خونه ما میاد هم سوال بسیاری از خانواده ها هست که نمیدونن دقیقا چی بخرن بهتره! خب مبلمان هم که لباس نیست یکی رو اشتباه گرفتی بری سراغ بعدی! به همین علت باید پیش از خرید حتما یکسری نکات رو توجه داشت و با دقت به اونها انتخاب کرد.

مثل اینکه اگر شما قد این رو دارید که خیلی فضای خونتون تغییر کنه و متفاوت دیده بشه، خب استفاده از مبلمان استیل میتونه بهتر باشه. خب ایرانی ها به دلیل اینکه علاقه وافری به تجمل دارند مدل مبلمان استیل یا همون سلطنتی رو بیشتر میپسندن. اگر شما از دست افرادی هستید که موندید سلطنتی بگیرید بهتره یا راحتی؟ پس حتما با این مطلب همراه باشید تا به جواب سوالتون برسید.

show-watermark-5d11ebb687d6ba6f592646a080111ccd5df81e9fsource-min

مبل سلطنتی بخریم یا مبل راحتی؟

اصلا دلیل اینکه مبل های استیل طرفداران بسیاری دارند چیه؟ همونطور که بالاتر هم اشاره شد ما ایرونیا علاقه زیادی به تجمل داریم که خب این سبک از مبلمان به دلیل لوکس بودنش و ظاهر آنتیکی که داره خیلی دوست داشتنی دیده میشه، در حالی که تو اروپا طرفداران کمتری داره. از طرفی هم تنوع در این سبک مبل خیلی بیشتره و شما می بینیم مبلمان سلطنتی رو با رنگ و پارچه های بسیار مختلف در حالی که مدل چوبی جذاب تر نیز دارند.

داشتن مبل استیل در خانه به تنهایی میتونه محیطی لوکس و لاکچری بسازه، در حالی که مبل راحتی این حس و فضا رو به شما نمیده.

به همین علت باید دقت بسیاری داشته باشید که مبلمان رو برای چه هدفی قراره خریداری کنید؟ راحتی یا لاکچری بازی؟ مبلمان راحتی برای گپ و گفت های خودمونی و خانوادگی حسی آروم و راحت داره و البته صمیمی. در حالی که مبلمان استیل اینجوری نیست و بیشتر برای مهمانی ها استفاده میشه.

7683_orig

متراژ و ابعاد خونه چقدره؟ 

از دیگر نکات به شدت مهمی که باید در نظر گرفته بشه متراژ خونه هستش که شما باید ببینید چقدر ابعاد دارید؟ چرا که مثلا قرار گرفتن مبلمان استیل به دلیل حجم زیاد تری که دارد در خانه ای کوچیک، بیشتر باعث شلوغ شدن فضا و حس نا آرومی میشه! 

مبل استیل برای خونه کوچیک باعث میشه تا فضا کوچیک تر نشون داده بشه، به همین سبب باید گفت مبلمان استیل برای خونه های بزرگ مناسب تره که بشه یک دست مبلمان راحتی هم گذاشت. البته که در نهایت همه اینها برمیگرده به سلیقه شما و اصلا صفر یا صد مطلقی وجود نداره. 

مبلمان-استیل-و-راهنمای-چیدمان-آن

به جنس و وزن مبلمان دقت کنید

بیشتر دیده میشه که خانوم و آقا هنگام خرید مبلمان به جنس پارچه دست میزنند و توجه دارند. در حالی که باید به وزن مبلمان هم دقت کرد، چرا که بسیاری از خانوها بر این نظرند که باید مبلمان هر چند وقت یکبار تو خونه جا به جا بشه تا تنوع ایجاد بشه. اما خب در زمان خرید کمتر به این موضوع توجه دارند و بعد با مشکل مواجه میشن.

تفاوت قیمت با این معیار

کلا مبلمان که خب گرون هستند، اما تفاوت قیمت میون مبل های سلطنتی و راحتی به این دلیله که در مبل های استیل منبت کاری های بسیاری انجام شده و با توجه به اینکه این منبت کاری ها توسط دست انسان انجام میشه و خب قطعا تفاوت قیمت بارزی با مبل های راحتی دارند که کمتر در قسمت چوبشون طراحی دیده میشه.

221385900_113948680864875_8968617487410840112_n

انتخاب مبلمان بر اساس دکوراسیون

اینکه مبلمان از قسمت های بسیار اساسی و اصلی تو خونه محسوب میشن که اصلا شکی نیست. اما حتی در این آیتم هم باید توجه داشته باشید تا مبل شما هم از نظر مدل و همو از نظر رنگ به سایر قسمت های خونه و دکوراسیون شما بیاد. چرا که مثلا شما فکر کنید در فضایی که همه چیز اسپرت و رنگی و راحتی دیده میشه مبلی استیال قرار دهید، قطعا خیلی نمیتونه شیک بشه. به همین علت نگاه به اطراف و دیگر وسیله ها هم میتونه کمک خوبی برای انتخاب مبلمان شما باشه.

nice-chandeliers-lighting-and-fabulous-sofa-royal-furniture-southaven-ms-memphis-tn-furniture-stores-nashville-tn-furniture-stores-rowsey-furniture-memphis-royal-furnishers-furniture-warehouse-jackson

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی