|

از شلوغی کمد عاصی شدی؟ لباسات راحت پیدا نمیشن؟ با این ترفندا یه جوری منظم میشه که نگو

کمدهای بهم ریخته وشلوغ علاوه بر ایجاد آشفتگی توی محیط باعث اعصاب خوردی هم میشن ولی با این ترفندای راحت میتونید این مشکل رو حل کنید.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کمد توی هر خونه ای یه مخزن الاسراریه برای خودش؛ این کابین های چوبی انواع و اقسام اشیاء و لباس ها رو توی خودشون جا میدن و بعضی وقت ها حتی بیشتر از گنجایشی که دارن هم از خودشون عملکرد نشون میدن که واقعا ستودنیه و باید ازشون تشکر کرد! ولی بعضی وقت ها تشکر نمیکنیم که هیچ با تمام قدرت در این بیچاره ها رو میکوبیم و اگر هم خیلی عصبانی باشیم یه چند تا مشت هم نثارشون میکنیم، اما دقیقا چه زمانی این اتفاق میفته؟ وقتی که یه قرار مهم داری یا به هر دلیلی میخوای از خونه بزنی بیرون و دنبال یه لباس توی کمد میگردی، اما نتیجه چیه؟ لباس مدنظرت پیدا نمیشه، وامصیبتا!

یه نگاه به ساعت میندازی که انگار عقربه هاش دو ماراتن گذاشتن و با فهموندن این که داره دیرت میشه، بهت دهن کجی میکنن و تو اینبار با قدرت بیشتری به کمد حمله میبری و حالا بهم نریز کی بهم بریز، میزنی کل وسایل کمد رو میریزی بهم و اگر خوش شانس باشی لباست پیدا میشه و اگر هم که نباشی باید یه لباس دیگه انتخاب کنی و کل وقتی که بیرون تشریف داری رو به این فکر کنی که الان که برگردی خونه باید یه عالمه لباسی که بهم ریختی رو سر و سامون بدی و استرس بیفته به جونت، ولی استرس نداشته باش چون قراره بهت چند تا ترفند یاد بدم که این مشکل رو از ریشه حل کنی و موقع حاضر شدن و لباس انتخاب کردن برای بیرون رفتن دیگه وقتت تلف نشه، پس بیا تا این ترفندها که هم راحتن و هم کاربردی رو بهت بگم.

کمد7895

کمد رو با توجه به کابرد لباس ها بچینید

لباس هایی که استفاده ی روزمره ندارن و فقط برای یه سری از موقعیت های خاص می پوشید و یا کفش هایی که روزانه از اون ها استفاده نمیکنید و یه جورایی مناسبتی هستند رو در قسمت های پشتی کمدتون قرار بدید و قسمت های جلویی رو با شلوارهای پر استفاده، مانتوهای پر کاربرد، لباس های راحتی و خونگی و روسری ها و شال هایی که به طور معمول ازشون استفاده میکنید، پرکنید.

کمد741

نحوه چیدن کشو

برای استفاده ی کاربردی و اصولی از فضای کشوها توصیه میکنیم که هر کشو رو مختص چیدن یه دسته از لباس ها قرار بدید، به طور مثال کشوی اول رو برای پپیراهن و تیشرت، کشوی دوم رو برای لباس های زیرتون و کشوی سوم رو برای جوراب هاتون در نظر بگیرید، وقتی اینجوری هر چیزی جلی دقیقی داشته باشه در زمان لازم به مکان درست اون لباس مراجعه می کنین و بی نظمی توی کمد شما به وجود نمیاد و برای این که فضای بیشتری هم داشته باشید، لباس ها رو به صورت فشرده و رول داخل کشوها قرار بدید.

کمد7844

نحوه چیدن روسری ها

 یکی از عواملی که باعث شلوغی و بی نظمی کمد شما میشه، نداشتن جای مشخص برای شال و روسری هاتون هست که با توجه به این که معمولا تعدادشون هم داخل کمد هر خانمی خیلی زیاده اگر براشون جا معین نکنید، بهم ریختگی کمد یه چیز حتمی خواهد بود. شما می تونید برای منظم سازی شال و روسری ها از آویزهای حلقه ای که مخصوص این کار هست استفاده کنید که علاوه بر مرتب سازی کمد باعث میشن که شال و روسری ها نیازی به اتو نداشته باشن و همیشه آماده ی پوشیدن باشن.

کمد78

به فصلی که توش هستید توجه کنید

با توجه به این موضوع که لباس هایی که میپوشیم منطبق با فصلی هستن که توش قرار داریم، اون دسته از لباس هایی رو که تا چندین ماه پیش رو و تا تغییر فصل بهشون احتیاج ندارید رو داخل ساک های زیپ داری که در بازار موجود هستند قرار بدید و زیر تخت و یا قسمتی از کمد که در معرض دید نیست قرارشون بدید.

کمد140

از سبدها برای نظم دهی به کمد استفاده کنید

 گاهی اوقات حجم لباس ها خیلی زیاده و کمد گنجایش اون ها رو نداره و از طرفی هم به همه ی اون ها نیاز دارید که توی دسترستون باشن، توی همچنین مواقعی میتونید از سبد استفاده کنید که توی جنس های مختلف مثل حصیری، چوبی و پلاستیکی توی بازار موجود هستن و با کمک اون ها میتونید از آشفتگی و شلوغی کمد جلوگیری کنید.

کمد102

برای یادگیری و پیاده کردن فوت و فن های بیشتر برای خانه داری صفحه ی ترفند های خانه داری ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی