|

چطور برای خونه تو تابستون ترکیب رنگی انتخاب کنم؟

دیزاین تابستونی و دِبش که میگن اینههه؛ خونَتو به این سبک دکور کن و یک هیچ جلو بیوفت

دکوراسیون

زمانی که بحث چیدمان خونه میشه باید در قدم اول این سوال رو از خودتون بپرسید که دوست دارید چه پالت رنگیی رو برای طراحی خونه خودتون انتخاب کنید

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طراحی و چیدمان یک خونه مسلما برای ساکنین آن اهمیت زیادی داره، خیلی ها ممکنه فکر کنند که این اهمیت از این بابته که انسان ها همه به دنبال زیبایی هستند و دوست دارند چیدمانی زیبا و ایده آل برای خونه خودشون ترتیب بدهند اما یک نکته بسیار مهم و حائز اهمیت وجود داره که ممکنه بسیاری از افراد به اون آگاه نباشند اما نهایتا به دنبالش هستند و اون مسئله مهم و حائز اهمیت القا حس آرامش و حال خوب است، حسی که به راحتی از طریق رنگ ها، نحوه قرار گیری لوازم و حتی کوچک ترین آیتم های دکوری به فرد منتقل میشود.

در این بین رنگ ها نقش بسیار تاثیر گذار و چشمگیری دارند به همین خاطر هم زمانی که بحث چیدمان خونه و دکوراسیون آن مطرح میشه باید در قدم اول این سوال مهم رو از خودتون بپرسید که دوست دارید چه پالت رنگی ای رو برای طراحی خونه خودتون انتخاب کنید بعد از شناخت پالت های رنگی میتونید متناسب با فصل هرطور که دوست دارید به خونتون رنگ بدید. حالا بهترین فرصت که با نزدیک شدن به فصل تابستون یاد بگیرید دکوراسیون خونتون رو با پالت های رنگی تابستونی تغییر بدید. در ادامه چند طراحی جدید و خاص به شایانیوزی های عزیز معرفی خواهیم کرد!

با رنگ آبی فیروزه ای تابستانی آرامش بخش در دیوارهای خود شیرجه بزنید

آبی فیروزه‌ای شادی و آرامش را به شما القا می‌کند. رنگی روشن و شاد است و بنابراین به عنوان یک رنگ خنک تابستانی ایده آل شناخته می شود. آبی فیروزه ای نیز حس خلاقیت را به خانه ها می آورد.فیروزه ای بیشتر با ترکیب رنگ سفید می آید. بنابراین می توانید مکان را با وسایل و مبلمان سفید نیز دیزاین کنید.

turquoise-blue-cool-summer-color

هیچ چیز به اندازه رنگ آبی مایل به خاکستری آرامش بخش نیست

ترکیب رنگ های تابستانی خاکستری و آبی فضای فوق العاده آرامش بخشی را ایجاد می کند. هر دوی این رنگ ها در کنار هم زیبا و حس الهام بخشی را به فضا می آورند. خاکستری رنگی است که تعادل و هماهنگی ایجاد می کند در حالی که آبی ملایم به آرامش و خنکی می بخشد. و هنگامی که هر دو رنگ با هم ترکیب می شوند، فضای داخلی آرامش بخشی را ایجاد می کنند که برای روزهای گرم تابستان ایده آل است. در اینجا در این تصویر، اتاقی را می بینیم که دیواری به رنگ آبی متمایل به خاکستری با رنگ سفید ترکیب شده است. تم رنگی آرامش بخش اتاق با یک کاناپه آبی تیره و یک تلویزیون  سفیدجذاب تر شده است.

greyish-blue-summer-decor-color

 سبز زمردی را به عنوان رنگ تابستانی به خانه خود دعوت کنید

در حالی که فصل تابستان عمدتاً به رنگ‌های روشن‌تر معروف است، می‌توانید رنگ‌های تیره مانند سبز زمردی را نیز امتحان کنید. سایه سبز حس طبیعی بودن و آرامش را به ارمغان می آورد که مکان شما را به پناهگاه تبدیل می کند. رنگ سبز همچنین مستقیماً به طبیعت متصل است و به شما امکان می دهد تا در محل خود سهمی از طبیعت آرام داشته باشید. سبز زمردی محیطی تازه را به ارمغان می آورد که مطمئناً به شما کمک می کند تا از گرمای فصل را دور بمانید. شما می توانید یک اتاق سبز زمردی را با عناصر طراحی طلایی و بژ تزئین کنید. طلایی جلای سبز زمردی را افزایش می دهد.

emerald-green-cool-summer-color

رنگ های ساحلی و شنی را برای رنگ تابستانی خود به خانه بیاورید

گرمای تابستان حس  در کنار ساحل بودن را در شما بیدار می کند، اما اغلب گرمای فصل آنقدر زیاد است که بودن در ساحل چالش برانگیز است. اما، می توانید با ترکیب رنگ های تابستانی مناسب برای دکوراسیون داخلی خانه خود، ساحل را به خانه خود بیاورید. می توانید رنگ ماسه ساحلی را با طرح رنگ شنی ترکیب کنید. رنگ قهوه ای خاکی نیز محیطی آرام را بازتاب می دهد که به شما کمک می کند تا ذهن خود را در طول تابستان آرام کنید. این رنگ همچنین جاودانه است و به شما اجازه می دهد فضای داخلی تاثیرگذاری را برای خانه خود ایجاد کنید. می توانید از رنگ قهوه ای ماسه ای در اتاق نشیمن، اتاق خواب و حتی آشپزخانه خود استفاده کنید.

sandy-brown-summertime-paint-color-for-living-room

یک رنگ هلویی کم رنگ و خنک تابستانی می تواند شما را از گرما دور کند

 رنگ هلویی پر از انرژی و آرامش است. از این رو یکی از بهترین رنگ های پاستیلی تابستانی می باشد. این رنگ دارای خاکی خام و طبیعی است که  آرامش را به خانه شما می آورد. برای چشم ها نرم است و اگر می خواهید در تابستان گرم  احساس آرامش کنید این رنگ عالی است. اگرچه هلویی به عنوان رنگی زنانه تلقی می شود، اما در حال یافتن راه خروج از کلیشه است. این رنگ در حال تبدیل شدن به یک رنگ پذیرفته شده جهانی برای دکوراسیون داخلی خانه، به ویژه در مناطق گرمسیری می باشد. هلویی که در این تصویر نشان داده شده است، سایه روشن تری است که در ترکیب رنگ سفید استفاده شده  تا فضای اتاق خواب آرامی را در فصل ایجاد کند.

pale-peach-summer-house-paint-colour-ideas

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی