|

نوین چرم را بشناسید

معرفی برند نوین چرم؛ چرم پوشی به سبک بهرام رادان و مری پاپینز با برند محبوب ایرانی

نوین چرم

نوین‌ چرم از سال 1370 در زمینه تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا شروع به فعالیت نمود.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چرم یکی از آن دسته موادی است که انسان‌ ها از گذشته تاکنون از آن برای تهیه لباس و پاپوش و … استفاده می‌ کنند. ایران نیز از کشورهایی است که چرم مرغوب به راحتی در آن به دست می‌ آید و همچنین در سالیان اخیر صنعت تولید پوشاک چرم در کشور رشد چشمگیری داشته است. با رشد چشمگیر این صنعت برندهایی مانند نوین چرم، چرم مشهد، چرم کاکتوس، مارال چرم و ... پا به دنیای مد و فشن گذاشتند و با تولید انواع پوشاک، کیف، کفش، کمربند و اکسسوری تحولی عظیم را در دنیای مد ایجاد کردند به طوری که ما هر سال با تغییر فصل شاهد ترندهای جذابی از این برندها هستیم. برای مثال شما در تابستانی صندل بندی چرم را همیشه در بین ترندها مشاهده می کنید و در زمستان هم شاهد کاپشن و یا پالتوهای چرم و لوکس هستید. در این مقاله ما قصد معرفی برند نوین چرم و چندتا از محصولات پر طرفدار این برند را در سال جدید خواهیم داشت. پس اگر می خواهید استایلی لوکس و شیک را ماند هنرمندان به نامی مثل بهرامم رادان و بهنوش طباطبایی تجربه کنید بهتر است است ترندهای چرم سال را بشناسید.

بهرام رادان و بهنوش طباطبایی دو تا را بازیگران جوان و با استعداد کشورمان هستند که در زمینه مدلینگ فعالیت می کنند و جالب است که بدانید هر دوی آن ها برند نوین چرم را برای فعالیت خود انتخاب کرده اند. برای در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از محصولات جذاب برند نوین چرم آشنا شوید.

نوین چرم

نوین چرم

نوین چرم و محصولاتش را بیشتر بشناسید

نوین چرم هم مانند دیگر برندهای چرم طبیعی محصولات خود را از چرم طبیعی تهیه می کند و خوب است که بدانید نام کامل شرکت این برند نوین ‌ایده ‌پوش‌ فردا می باشد که با برند نوین‌ چرم در زمینه تولید محصولات از چرم طبیعی در حوزه پوشاک، کیف، کفش، کمربند، اکسسوری و انواع هدایا، در حال فعالیت می‌ باشد. مهدی یوسفی فر مدیرعامل نوین چرم درباره شکلی گیری برند نوین چرم و آغاز فعالیتش اینگونه می گوید : به واسطه شغل  پدریم که قصاب بودند با پوست و دام آشنا شدم و بعد از آن در سال 1368  کارگاه کوچک کمربندسازی راه اندازی کردم و همان دوران بود که بحث تولید، برای من جدی شد. برند نوین چرم در سال 1382 فصل جدیدی در تولید محصولات چرمی را آغاز کرد و با فروشگاه های زنجیره ای که با نام خودش افتتاح کرده بود وارد بازار شد.

نوین چرم

نوین چرم

معجزه کت چرم نوین چرم با نیم بوت؛ کیفت و قیمت مناسب

همانطور که می دانید یکی از ترندهای جذاب زمستانی کت چرم است که برای استایل های کلاسیک و الگانت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. حال اگر برای ست کردن کت خود به دنبال یک آیتم جذاب و مناسب می گردید بهتر است که یک نیم بوت چرم را برای استایل خود انتخاب نمایید. زیرا این ترکیب برای استایل زمستانی یا حتی پاییزی شما معجزه خواهد کرد. فراموش نکنید که برای کت های چرم دارای آستر هستند به همین خاطر تن خورهای گرمی دارند، پس برای استفاده در فصل های گرم گزینه مناسبی نیستند برای استایل های تابستانی می توانید به سراغ کیف و کفش و اکسسوری های جذاب نوین چرم بروید.

نوین چرم

نوین چرم

اکسسوری های نوین چرم؛ تزئینات جذابی که تابستان و زمستان ندارن

اکسسوری های چرم بر خلاف کت و لباس های چرم برای فصل خاصی طراحی و تولید نمی شوند، پس شما برای هر فصلی می توانید از آن ها استفاده کنید. فراموش نکنید که انتخاب و استفاده از این اکسسوری ها باعث می شود به همان انداز که کت چرم استایل شما را شیک می کند شیک و لوکس به نظر بیایید. پس برای آشنایی بیشتر و خرید محصولات این برند با کیفیت ایرانی می توانید از طریق لینک به سایت نوین چرم مراجعه کنید و استایل خود را با چرم های تند و جذاب 1402 تکمیل نمایید.

نوین چرم

نوین چرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی