|

بررسی استایل ماهور الوند

ماهور الوند با استایل آوانگارد و شلخته؛ دختر ساده پوش بی گناه یه کمد جوراب شلواری داره!

ماهور الوند

ماهور الوند دختر سیروس الوند است که به تازگی با نقش آفرینی ها و استایل های جذابی که از خود به نمایش می گذارد بر سر زبان ها افتاده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماهور الوند بازیگر جوان سینمای ایران متولد 22 تیر 1373 در تهران و دانش‌ آموخته رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی است. او دختر سیروس الوند کارگردان معروف و به نام ایرانی است که به صورت رسمی بازیگری را در سال 1394 با فیلم سینمایی دختر به کارگردانی مهران کاشانی آغاز کرده است. او سابقه بازی در فیلم و سریال هایی همچون حرفه ای، نهنگ آبی، ملی و راه‌ های نرفته‌ اش، دختر، چهارراه استانبول، عنکبوت، بی گناه، هت تریک و غلامرضا تختی را در کارنامه هنری خود دارد. جالب است که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد به همان اندازه که در بازیگری و ایفای نقش به خوبی عمل می کند در انتخاب استایل و لباس های خود هم به خوبی می درخشد. استایل و سبک انتخابی ماهور الوند را تا حدودی می توان سبک آوانگارد دانست و خوب است که بدانید سبک آوانگارد سبکی خاص و جسورانه است که در بین بازیگران خانم افرادی کمی هستند که این سبک را برای استایل شخصی خود انتخاب می کنند. بیشتر خانم های سینمای ایران استایل های محتاطانه و کم ریسکی را مانند استایل کلاسیک و یا کژوال بر می گزینند.

جالب است که بدانید این بازیگر با توجه به سابقه کم بازیگری خود برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر برای بازی در فیلم هت تریک به کارگردانی رامتین لوافی شد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های ماهور الوند آشنا شوید.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

درخشش ماهور الوند با کت چرم سبز در اکران فیلم عنکبوت

همانطور در قسمت های بالاتر اشاره کردیم، ماهور الوند یکی از بازیگران آوانگارد و جسور در زمینه استایل و انتخاب لباس های شخصی خود است. در تصاویر پایین خواهید مشاهده کرد که این بازیگر جوان و با استعداد برای استایل خود در مراسم اکران فیلم عنکبوت یک کت چرم سبز را با یک مانتو بلند حریر و بوت های بلند چرمی ست کرده است و می توان گفت تا حدودی در انتخاب استایل آوانگارد خود موفق بوده است. ماهور الوند برای تکمیل این استایل خود از یک شال کار شده و مجلسی حریر استفاده کرده است که می توان گفت نیمی از جذابیت استایل خود را مدیون همین شال می باشد.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

باز هم ماهور الوند آوانگارد پوش با موهای شلخته و جوراب شلواری در اکران ایده اصلی

آوانگارد بودن به معنی شکستن کلیشه ها و پاگذاشتن به دنیایی جدید و خلاقانه در زمینه های مختلف فشن، میکاپ، طراحی منزل و حتی غذا است. هرچیزی که مرزهای نرمال بودن را کنار بزند و از جایگاه خود یک گام فراتر برود در دیکشنری فشن، لیبل آوانگارد را می‌ گیرد. امروزه بسیاری از طراحان مد تلاش می‌ کنند تا برچسب آوانگارد بودن را برای نام، برند یا محصولات خود بگیرند. جالب است که بدانید فردی که این پوشش را به تن کرده به نظر می‌ رسد از یک قرن بعد سوار ماشین زمان شده و به زمان ما برگشته است. دقیقا مانند ماهور الوند که شلوار واید خود را با یک جوراب شلواری و ونس ست کرده است و برای تکمیل استایل خود همانطور که در تصاویر پایین می بینید باز هم یک مانتو حریر و بلند به تن دارد.

استایل ماهور الوند

استایل ماهور الوند

استایل خانومانه ماهور الوند با صندل های بندی در اکران فیلم چهارراه استانبول

همانطور که می دانید افرادی که آوانگارد می پوشند معمولا یک قدم از دیگر افراد جلوتر هستند، به طوری که حتی در انتخاب استایل های رسمی و خانومانه هم اینگونه است. پس ماهور الوند حتی اگر بخواهد رسمی و الگانت هم بپوشد این کار را خاص تر انجام خواهد داد، مانند استایلی که برای خود در مراسم اکران فیلم چهارراه استانبول انتخاب کرده بود. با نگاهی سطحی به تصاویر پایین خواهید دید که او حتی از اکسسوری های کوچکی مانند باندانا به سبکی که کم کسی استفاده می کند استفاده کرده است و این جسارت او باعث خاص و زیبا دیده شدن استایل او شده است.

استایل ماهور الوند

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ماهور الوند قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی