|

بررسی استایل سارا رسول زاده

سارا رسول زاده با استایل رمانتیک و هنری؛ بازیگر خوش چهره سینما با قهوه ترک رفته خارج!

استایل سارا رسول زاده

سارا رسول زاده بازیگر جوان و زیبای سینما است که به تازگی در سریال قهوه ترک بسیار خوش درخشیده، او علاو بر ویژگی ذکر شده استایل جذابی دارد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز-  سارا رسول زاده متولد 18 شهریور سال 1368 در تهران است، او فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت صنعتی دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی می باشد. این بازیگر خوش چهره فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی شروع کرد و با سریال عاشقانه به شهرت رسید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر با استعداد و جوان کشورمان هیچ دوره آکادمیک بازیگری را نگذرانده است و فقط در دوره آموزش بازیگری به ورک شاپ های استاد علی رفیعی رفته است. سارا رسول زاده این روزها با بازی در سریال قهوه ترک در کنار هنرمند به نام کشورمان حامد بهداد بیش از قبل به شهت رسید و می توان گفت به یکی از هنرمندان با آینده سینما تبدیل شد. البته خوب است که بدانید سارا رسول زاده در کل یکی از هنرمندان محافظه کار است و می توان گفت استایل شخصی او هیچ شباهتی به نقش های ایفا شده از سمت این بازیگر ندارد. سارا رسول زاده تا حدودی دارای استایل رمانتیک و هنری است که می توان گفت کمتر هنرمندی است که این سبک ها را برای خود انتخاب کند، زیرا این سبک ها مانند آوانگارد و یا ماکسیمال شما را مرکز توجه قرار نمی دهند. برای آشنایی بیشتر با این دو سبک از استایل می توانید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

انتخاب لباس مناسب یکی از بهترین روش‌ هایی است که تا اندازه بسیاری طرز فکر شما و رویکردتان را نسبت به زندگی نشان می‌ دهد. پس همه افراد مخصوصا سلبریتی ها و هنرمندان باید در انتخاب سبک و لباس های خود دقت نمایند.

استایل سارا رسول زاده

استایل سارا رسول زاده

سارا رسول زاده با استایل رمانتیک و الهه وار در جشن حافظ

همانطور که در قسمت های بالاتر اشار کردیم سارا رسول زاده یکی از هنرمندان ایرانی است که برای استایل شخصی خود از سبک رمانتیک استفاده می کند. یکی از رویایی‌ ترین انواع استایل ها، بدون شک استایل رمانتیک است؛ سبکی که به جنبه‌ ها و وجوه زنانه‌ افراد با بیشترین توان اجازه بروز را می‌ دهد. می‌توان گفت که این سبک تلفیقی از انواع استایل های کلاسیک، وینتیج، ویکتوریایی و خلاصه هر سبک و سیاقی است که جلوه‌ ای الهه‌ وار از زن را تداعی کند. سارا رسول زاده برای شرکت در یکی از جشن های حافظ مانند همیشه یک مانتو بلند انتخاب کرده است که از جنس حریر و به صورت پلیسه می باشد. این مانتو شیک و زنانه به همراه یک جوراب شلواری به زیبایی و جذابیت استایل این هنرمند تا حد زیادی کمک کرده است.

استایل سارا رسول زاده

استایل سارا رسول زاده

سارا رسول زاده با بارونی کارگاه گجت در اکران خصوصی کارگر ساده نیازمندیم

سارا رسول زاده علاوه بر رمانتیک تا حدودی هنری پوش است به همین خاطر است که در استایل خود آیتم های جذاب را با سلیقه شخصی ست می کند و نتیجه می شود استایلی که در تصاویر پایین می بینید. او برای شرکت در مراسم اکران خصوصی کارگر ساده نیازمندیم یک بارونی بلند و طوسی را با شال و بوت های بندی زرشکی ست کرده بود و با دست گرفتن یک کوله پشتی صورتی استایل ساده خود را به یک استایل دخترانه و هنری تبدیل کرده بود. خوب است که بدانید در صنعت مد استایل هنری به سبکی از لباس پوشیدن اطلاق می‌ شود که در آن آیتم‌ ها، رنگ‌ ها و دیگر عناصر استایل متاثر از مبانی اصلی هنرهای تجسمی شکل گرفته باشند.

استایل سارا رسول زاده

استایل سارا رسول زاده

استایل هنری و دخترانه سارا رسول زاده در سالن تئاتر حافظ

سارا رسول زاده برای حضور در سالن تئاتر حافظ مانند همیشه یک مانتو بلند البته اینسری جلوبسته را انتخاب کرده بود و می توان گفت با آیتم های جذابی که برای ست کردن آن انتخاب نموده بود به خوبی استایلی متفاوت و هنری را به نمایش گذاشت. سبک هنری نوعی پوشش است که در آن به افراد آزادی زیادی داده می شود و آن‌ ها را محدود به ترندهای مد نمی‌ کند. در استایل هنری، مفاهیمی هم چون هارمونی، تعادل، کنتراست و غیره در چینش عناصر مد نظر گرفته می‌ شوند. دقیقا مانند استایل پایین سارا رسول زاده این بازیگر از بوت مشکی اکسسوری های سنتی و رنگ سبز برای تکمیل استایل خود کمک گرفته است که می توان گفت انتخاب های درستی هم داشته است.

استایل سارا رسول زاده

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگروهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی