|

یک خانم خوش سلیقه چه ادکلن هایی را انتخاب می کند؟

معرفی سه تا ادکلن زنانه شیک که می تونه هیپنوتیزم کنه؛ با چشم بسته هم قابل شناسایی باشید

عطر و ادکلن زنانه

شاید یکی از دشوارترین تصمیم ها برای خانم ها انتخاب یک ادکلن شیک و جذاب باشد که باعث شود در خاطره ها بمانند، البته جای درستی آمده اید.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید یکی از دشوارترین تصمیم ها برای خانم ها انتخاب یک ادکلن شیک و جذاب باشد، از این رو آشنایی با پرفروش ترین ها معروف ترین عطر زنانه به ما کمک می کند تا بهترین را برای خود انتخاب کنیم. همچنین خرید عطر و ادکلن های معروف و پرفروش دشواری خاصی خود را دارد زیرا نمونه های تقلبی عطر و ادکلن های معروف و پرفروش در فروشگاه ها عطر و ادکلن بسیار یافت می شود. پس اگر می خواهید با رایحه و عطر شخصی خود حتی با چشمان بسته هم شناسایی شوید و به نوعی ادکلن شما یادآور شما و خاطراتتان باشد بهتر است که به سراغ یکی از بهترین های آن ها بروید. اگر برایتان سوال شده است که چگونه خب می توان بهترین و یا یک ادکلن زنانه شیک انتخاب کرد در جواب باید بگوییم که شما با شناخت بهترین ها و مرغوب ترین های این دنیای خوشبو و وسیع می توانید متناسب با فصلی که در آن وجود دارد یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای مثال برای تابستانن امسالیکی از عطرهایی که بسیار ترند شده و طرفدار دارد عطر آمواژ گایدنس است، این عطر معجزه ای زنانه نام دارد و شما با استفاده از آن به یاد ماندنی خواهید شد.

 پس فراموش نکنید دلیل محبوبیت نوعی از این عطرها این می باشد که جدا از اینکه به شما در مبارزه با بوی بدن کمک می‌ کنند، روحیه شما را نیز تقویت می‌کنند. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از معروف ترین عطر و ادکلن های زنانه آشنا شوید.

معروف ترین ادکلن های زنانه

عطر آمواژ گایدنس؛ معجزه ای زنانه را حس خواهید کرد

رایحه گلی میوه ای جدیدترین عطر برند آمواژ نماد قدرت و ظرافت زنانگی است. این عطر شیک زنانه حس بودن در نقطه ای دنج میان ابرها با بویی ملایم از گلابی و شیر بادام و یا ورود به باغی سرسبز پر از گل های رز را به شما منتقل می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این عطر جذاب نخستین بار در سال 2023 روانه بازار شد و در دسته عطر های گلی میوه ای قرار می گیرد. از ترکیبات بکار برده شده در این عطر می توان به گلابی، صمغ کندر، فندق، رز، یاس، زعفران، گل اوسمانتوس، وانیل ، چوب صندل سفید، لابدانیوم، عنبر، چوب آکیگالا اشاره کرد. پس اگر می خواهید متفاوت در یادها بمانید این عطر جذاب را حتما امتحان کنید، مطمئنا بعد از یک بار استفاده عطر شخصی شما خواهد شد.

معروف ترین ادکلن های زنانه

معروف ترین ادکلن های زنانه

عطر زرجوف گلدن دالا؛ ادویه ای و جذاب

رایحه گرم، شرقی و فریبنده این عطر با الهام از تاریخ صدها ساله تجارت قهوه طراحی شده است. این عطر با نت های ادویه ای و مرموز آغاز می شود، سپس نت های میانی قوی قهوه و عود جایگزین می شوند و در آخر با نت های کاکائو و فندق پایان می یابد. این عطر برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. البته اگر بخواهیم نت های این عطر جذاب را به ترتیب و جزئی تر بگوییم باید بگوییم که کهربا، رز، روایح دودی، قهوه، کامبوجین عود نت های میانی و دانه تونکا، کاکائو، فندق نت های پایانی را تشکیل می دهند. پیشنهاد ما برای داشتن تابستانی جذاب بعد از عطر آمواژ گایدنس، عطر زرجوف گلدن دالا می باشد، پس حتما ان را امتحان کنید تا با معجزه آن آشنا شوید.

معروف ترین ادکلن های زنانه

معروف ترین ادکلن های زنانه

عطر زنانه لانکوم لانویت ترزور؛ پرالین و دوست داشتنی

25 سال از تولید ادکلن ترزور می‌ گذرد و اکنون نسخه‌ ای دیگر از سری محصولات ترزور با نام لانویت ترزور توسط برند لانکوم معرفی شده است. این محصول از رایحه‌ ای گرم برخوردار بوده و شیرینی پرالین را به همراه مجموعه‌ ای از ترکیبات دیگر ارائه می‌ کند. نت های اولیه این عطر جذاب را ترنج، نارنگی، گلابی و نت های میانی را رز، توت فرنگی، ارکیده و میوه گل ساعت تشکیل می دهند ولی جالب است که بدانید معجزه این عطر شیک و زنانه در نت های پایانی آن است که می توان آن ها را شامل سرخالو، وانیل، نعناع هندی، کومارین ، پرالین، روایح دودی، پاپیروس، شیرین بیان، کارامل و قهوه دانست.

معروف ترین ادکلن های زنانه

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی