|

بررسی استایل سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی دارک پوش و جذاب؛ عروس شجریان چه تو می خواهم زنده بمانم چه فجر شیک پوشه!

 استایل سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی یکی از بازیگران جذاب و در عین حال شیک پوش سینمای ایران است که در کنار کلاسیک پوشی از سبک های دارک و الگانت استفاده می کند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر دولتشاهی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون متولد 16 مهر 1358 در تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره و لیسانس مترجمی زبان فرانسه از دانشگاه آزاد می باشد و با نقش آفرینی در نمایش نیمروز خواب آلود به کارگردانی آیت نجفی، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری تئاتر کسب کرد. از جمله افتخارات سحر دولتشاهی می توان به کسب جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل برای فیلم های عصر یخبندان، چهارراه استانبول و عرق سرد، تندیس بهترین بازیگر برای بازی در فیلم امیر و نشان بهترین بازیگر از جشن شب چله چلچراغ اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سحر دولتشاهی عروس شجریان می باشد و در حال حاظر همسر همایون شجریان است. از آثار هنری این بازیگر جوان و با استعداد می توان به آثاری همچون قورباغه، آسمان زرد کم عمق، مستانه، بارکد، نیم رخ‌ها، ترانه های قدیمی، عالیجناب، عصر یخبندان، چهارراه استانبول، دلم می‌خواد و قلب یخی اشاره کرد. سحر دولتشاهی به همان اندازه که در بازیگری و ایفای نقش خوش درخشید و به یک ستاره تبدیل شد در انتخاب استایل هم همینگونه می باشد.

این بازیگر خوش چهره و خوش استایل معمولا برای انتخاب لباس های خود از سبک کلاسیک و یا الگانت کمک می گیرد، ولی این به این معنا نیست که او اصلا کژوال نمی پوشد! در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جذاب ترین استایل های سحر دولتشاهی شیک پوش آشنا شوید.

استایل سحر دولتشاهی

استایل سحر دولتشاهی

دارک پوشی به سبک سحر دولتشاهی در اکران فیلم آتابای

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سحر دولتشاهی در کنار الگانت و کلاسیک پوشی گاهی دارک پوش است، یعنی در بعضی موارد این سبک ها را با هم ترکیب می کند تا ظاهری دارک و جذاب پیدا کند. استایل کلاسیک برازنده ترین و شیک ترین سبک لباس پوشیدن است. این استایل شخصیت قوی و موجه به شما می دهد و علاوه بر ظرافت، آراسته بودن، مدرنیته و سادگی را به همراه دارد، این سبک اندام شما را دنبال می کند. سحر دولتشاهی یکی از هنرمندانی است که این سبک را با سبک دارک تلفیق می کند و می توان گفت آنچنان با مهارت این کار را انجام می دهد، برای مثال همیشه در استایل های اینچنینی خود از اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق نقره ای استفاده می کند تا حالت الگانت استایل هم فراموش نشود.

استایل سحر دولتشاهی

استایل سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی اینبار با استایل کژوال در اکران آتابای، عالیس در سرزمین عجایبه!

همانطور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم درست است که سحر دولتشاهی از استایل الگانت و کلاسیک دارک معمولا استفاده می کند ولی این به این معنا نیست که کژوال اصلا نمی پوشد او برای شرکت در یکی از مراسم های اکران فیلم آتابای یک استایل زمستانی کاملا کژوال را به نمایش گذاشت و باعث تعجب همگان شد. او در این استایل خود یک پالتو بلند و آبی به تن داشت و برای تکمیل استایل خود از یک بافت یبند طوسی کمک گرفته بود. البته اگر بخواهیم از قسمت های جذاب این استایل یاد کنیم باید بگوییم که کیف و نیم بوت های ورنی و جذاب سحر دولتشاهی دقیقا می توانستند بهترین انتخاب برای این استایل باشند.

استایل سحر دولتشاهی

استایل سحر دولتشاهی

عروس شجریان با لباس عروس در جشنواره فیلم فجر 96

شاید برایتان جالب باشد که بدانید سحر دولتشاهی برای شرکت در یکی از روزهای جشنواره فیلم فجر 96 یک مانتو سفید پفکی دقیقا شبیه به تازه عروس ها پوشید. او در این استایل خود از بوت های پاشنه بلند و نوک تیز و یک کیف کوچک با بند زنجیری کمک گرفته بود که می توان گفت تا حدودی سبک الگانت به استایلش بخشیده بودند. البته خوب است که بدانید مانتو انتخابی او دقیقا سبکی آوانگارد و جذاب داشت. در کل می توان گفت این استایل سحر دولتشاهی نسبت به دیگر استایل هایش سبک آوانگارد و جسورانه بیشتری داشت.

استایل سحر دولتشاهی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل سحر دولتشاهی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی