|

بررسی استایل ستاره پسیانی

ستاره پسیانی کژوالُ و رنگی رنگی پوش کت چرمی؛ خانوم پرستار قرتی علف زار چه ساده شده!

استایل ستاره پسیانی

ستاره پسیانی یکی از بازیگران ایرانی است که به واسطه پدر هنرمندش آتیلا پسیانی و البته استایل و یا فیلم های خوبی که بازی کرد شناخته می شود.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ستاره پسیانی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران متولد 17 شهریور 1364 در تهران و دختر آتیلا پسیانی و فاطمه نقوی بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر جوان و با استعداد علاوه بر در خشیدن در استایل های کژوال و رنگی رنگی در بازیگری هم بسیار خوش درخشید است، او موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر زن در سی و ششمین جشنواره بین‌ المللی تئاتر فجر در بخش مسابقه ایران برای بازی در نمایش صد در صد به کارگردانی مرتضی اسماعیل کاشی شده است. ستاره پسیانی در فیلم و سریال‌ های بسیاری به ایفای نقش پرداخته است که می‌ توان به خاتون، لتیان، آماده باش، ننه دلاور و فرزندان او، ولپن، بیست و یک بار مردن در سی روز، مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش، لانتوری، کوچه بی‌ نام، وارونگی، فرشتگان قصاب، خوب بد جلف ۲، نهنگ آبی، جمشیدیه، کرگدن، سرخ پوست، کت چرمی، علف زار، اتاق ورونیکا و پاییز اشاره کرد. از آنجایی که قرار است جدا از هنر بازیگری این بازیگر جوان به بررسی استایل ستاره پسیانی بپردازیم خوب است که بدانید او برای انتخاب لباس هایش دارای سبک شخصی است.

به طور کلی می توان گفت ستاره پسیانی کژوال پوش است و لباس هایی را می پوشد که در آن ها احساس راحتی کند، البته در چهارچوب خاص خودش اینکار را انجام می دهد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های ستاره پسیانی آشنا شوید.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی با بالن وسط اکران فیلم سرخ پوست!

همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم ستاره پسیانی از هنرمندانی است که کژوال می پوشد، اما جسورانه و به سبک خودش. شاید برایتان جالب باشد که بدانید او در انتخاب استایل های کلاسیک و الگانت هم استاد است ولی معتقد است بسیاری از اوقات این الزام به وجود می آید که برای شرکت در برخی از مهمانی ها و یا دورهمی ها از لباس های راحت استفاده کرد. به طور کلی در صنعت مدلینگ امروزی استایل ها و سبک های مختلفی وجود دارند که یکی از ساده ترین آن ها استایل کژوال است، دقیقا همان سبکی که ستاره برای خود در مراسم اکران فیلم سرخ پوست انتخاب کرده بود. او برای شرکت در این مراسم یک مانتو بالن شکل و پف پفی پوشیده بود و با آیتم های کژوال دیگر مانند شلوار جین استایل خود را تکمیل نموده بود.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

باز هم ستاره پسیانی کژوال در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

استایل کژوال یکی از استایل های جذاب و دارای پیشینه طولانی مدت است که ستاره پسیانی برای شرکت در جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران از آن نیز مانند بیشتر مواقع استفاده کرده است.  به طور قطع می توان بیان کرد که از دهه 1960 تا به الان از این استایل استفاده می شود. تمامی ستاره ها و بازیگران دنیا در این سال ها از این نوع سبک استفاده کرده اند به همین دلیل به یکی از استایل های معروف و محبوب تبدیل شده است. با نگاهی به تصاویر پایین می توانید به راحتی تشخیص دهید که این بازیگر جوان علاوه بر کژوال پوش بودن به هارمونی رنگ ها و اصول وقواعد استایل هم پایبند است.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی تو اکران فیلم علف زار ثابت کرد یه کمد لباس زرد داره

به جرات می توان گفت یکی از رنگ های مورد علاقه ستاره پسیانی رنگ زرد است؛ از آنجایی  که حتی با نگاهی سطحی هم می توان مشاهده کرد او در بیشتر استایل های خود مانتو و یا اکسسوری های زرد استفاده می کند. ستاره پسیانی برای شرکت در مراسم اکران فیلم علف زار هم مانند فیلم سرخ پوست یک مانتو زرد انتخاب کرده بود و برای تکمیل استایل خود از لباس های مشکی و راحت کمک گرفته بود. او مانند همیشه در این مراسم هم کژوال پوش و جذاب به نظر می رسید.

ستاره پسیانی

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل ستاره پسیانی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی