|

بررسی استایل لاله مرزبان

لاله مرزبان جسور پوش و کژوال در اکران فیلم نگهبان شب؛ چه وینتیج بپوشه چه اِجی میدرخشه

استایل لاله مرزبان

لاله مرزبان یکی از بازیگران ایرانی است که به تازگی با استایلی جذاب و جسورانه در مراسم اکران فیلم نگهبان شب توجه بسیاری را به خود جلب کرده.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- لاله مرزبان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی متولد 29 دی 1372 در ازنا است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد و از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده‌ است و نقش‌ هایی در سریال هوش سیاه، آنام، ستایش ٣ و فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند داشته‌ است. لاله مرزبان در سال 1395 با طی کردن یک فراخوان برای فیلم، به عنوان نقش اصلی در فیلم زیر سقف دودی بازی کرد. این بازیگر جوان و با استعداد که به تازگی با استایل کژوال و جسورانه خود در مراسم اکران فیلم جدیدش، یعنی فیلم نگهبان شب بسیار سر و صدا به پار کرده است در بیشتر مواقع وینتیج و یا اِجی می پوشد. البته درست است که این استایل او به طور کلی کژوال و روزمره محسوب می شد ولی جالب است که بدانید او با انتخاب شالی توری و وینتیج باز هم یاد آور سبک شخصی و مورد علاقه خود شده است. در کل اگر بخواهیم لاله مرزبان را در بین بازیگران دیگران در زمینه استایل طبقه بندی نماییم باید بگوییم او یک سلبریتی جوان و جویای نام است که علاوه بر بازیگری در دنیای مد و استایل هم جسور است و برای انتخاب لباس ها و استایل هایش ریسک می کند.

البته شاید برایتان جالب باشد که بدانید لاله مرزبان تا حدودی مانند محمد رضا گلزار  و یا امین حیایی به سبک اِجی هم علاقه دارد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های لاله مرزبان آشنا شوید.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان کژوال پوش و جسور در اکران فیلم نگهبان شب

همانطور که می دانید استایل کژوال همان استایل راحتی و روزمره است که برای خیلی از مواقع استفاده می شود. در کل می توان گفت کژوال ترکیبی است از لباس‌ های راحت اما در عین‌حال نیمه‌ رسمی؛ همین موضوع این استایل را به گزینه‌ ای مناسب برای استفاده‌ روزانه تبدیل می‌ کند. البته نکته ای که درباره استایل کژوال لاله مرزبان در مراسم اکران فیلم نگهبان شب وجود دارد این است که لاله این استایل را با سبک وینتیج ترکیب کرده است به جای سبک نیمه رسمی و کلاسیک. حتما شما هم با نگاه به تصاویر پایین و با دیدن شال انتخابی این بازیگر جوان و جسور به یاد سبک و استایل های زنانه 100 سال گذشته می افتید که همین نشان دهنده ردپای وینتیج در این استایل است.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

لاله مرزبان با دامن پلیسه و بوت های اِجی در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

لاله مرزبان برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر استایلی را انتخاب کرده بود که ترکیبی از دو تا از سبک های مورد علاقه اش بود، او لباس هایی به سبک وینتیج و اِجی پوشیده بود. استایل خیابانی اِج، نوعی خاص از فشن را ارائه می‌ کند که بر تحول و ابراز شخصی تکیه دارد، به‌ نوعی می‌ توان گفت این سبک به گوتیک شباهت دارد اما با عناصر مدرن هم درهم‌ آمیخته است. اِج یکی از همان انواع استایل به‌ شمار می‌ آید که در آن‌ ها جنسیت چندان مطرح نیست. به همین خاطر است که لاله مرزبان از بوت های بندی و دامن به همراه هم استفاده می کند و جالب است که این آیتم ها را بسیار جسورانه با سبک وینتج ترکیب می کند تا نتیجه ای فوق العاده جذاب بگیرد.

لاله مرزبان

لاله مرزبان

اینبار لاله مرزبان با استایلی آوانگارد در اکران فیلم آتابای

همانطور که در قسمت های بالاتر اشاره کردیم لاله مرزبان یکی از بازیگران جسور و ریسک پذیر در زمینه استایل و انتخاب لباس هایش است. پس انتخاب سبک آوانگارد هم برای این بازیگر جوان می تواند گزینه مناسبی باشد، او برای شرکت در مراسم اکران فیلم آتابای یک استایل آوانگارد و عجیب و غریب را به نمایش گذاشت و تا حد زیادی باعث جلب توجه ها و یا حتی مورد انتقاد قرار گرفت. البته همانطور که در تصاویر پایین می بینید او در این استایل خود هم باز بوت های معروف خود را به پا دارد و تاحدودی از سبک بوهمین هم کمک گرفته است.

لاله مرزبان

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل لاله مرزبان قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار وژستها خوبی دارد موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمنداست باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار است وژستها خوبی دارد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی