|

محرم چه مانتویی بپوشیم؟

محرم شروع شد نمیخوای به فکر استایلش باشی؟ معرفی چند مانتو ترند و جذاب برای عزاداری ها

مانتو محرم

با رسیدن ایام محرم، خانم ها و آقایان به دنبال لباس ها و استایل مخصوص این ماه عزیز می‌روند، ولی آیا می دانید سبک دارک سبک این روزها است.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- با شروع محرم و روزهای عزاداری یکی از سناریو های تازه صنعت مُد را شاهد خواهیم بود. بله استایل محرم یکی از استایل های جدید و رایج در کشورهای مسلمان و یا ایران است که برای ایام عزاداری استفاده می شود. البته نیازی نیست که گیج شوید و انتخاب را برای خود سخت کنید، زیرا این استایل همان استایل دارک است که می شناسیدش، فقط در بعضی از قوانین و چهارچوب ها متفاوت از یکدیگر هستند. خب برای شروع یک استایل محرم جذاب و شیک ابتدا خوب است که بدانید آیتم اصلی استایل خود یعنی مانتو را چگونه انتخاب نمایید، مانتو محرم باید دارای ویژگی هایی زیادی باشد که در ادامه به طور مفصل به این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد ولی برای ابتدا خوب است که بدانید مانتو این ایام باید مشکی باشد. پس مانتو مشکی می تواند گزینه مناسبی برای ایام محرم و عزادرای باشد، البته اگر بدانید آن را چگونه و با چه آیتم هایی می توانید ست کنید. برای مثال در استایل های نرمال شال قرمز یک مکمل عالی و جذاب برای مانتو مشکی یا سفید است در حالی که در این استایل اصلا اینطور نخواهد بود، پس ابتدا خوب است از باید و نبایدهای این استایل اطلاع داشته باشید.

برای مثال رنگ قرمز در این استایل یک رنگ ممنوع می باشد، در حالی که رنگ سبز می تواند یکی از رنگ های مناسب و جذاب برای این سبک از استایل باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین مانتوهای ترند محرم آشنا شوید.

مانتو محرم

مانتو محرم

استایل دارک چیست؟ ابتدا سبک استایل را بشناسید

در دنیای مد و فشن سبک های زیادی وجود دارد که در مجموع می توان گفت رنگ مشکی را رنگ کافی و مناسبی برای کل استایل خود می دانند، که جالب است بدانید همه این استایل ها نمایی دارک و تیره دارند. یکی از اصلی ترین استایل های تیره و مرموز دنیای مد بعد از استایل گوتیک استایل دارک است. استایل دارک (Dark Style) همانطور که از نامش پیدا است، سبکی از پوشش است که در آن از لباس ها و اکسسوری های رنگ مشکی بهره گرفته می‌ شود. رنگ مشکی مظهر قدرت و جذابیت است و شما با پوشیدن لباس هایی به رنگ سیاه از دید دیگران، بسیار شیک و جذاب دیده خواهید شد. پس یکی از ترفندهای استایل محرم است این است که مونوکروم مشکی را انتخاب نمایید.

مانتو محرم

مانتو محرم

مانتو مشکی و شال عربی سبز، از رنگ های مجاز استفاده کنید

یک از رنگ های مجاز برای استایل محرم رنگ سبز است، پس اگر به استایل مونوکروم سیاه علاقه ندارید می توانید مانتو مشکی خود را با رنگ سبز ست کنید تا استایلی جذاب و مناسب ایام عزاداری داشته باشید. البته فراموش نکنید که یکی از رنگ های غیر مجاز این ایام هم قرمز است، پس از انتخاب این رنگ تا می توانید پرهیز کنید وگرنه ظاهر مناسبی نخواهید داشت. برای مثال شلوار سبز تیره یا زیتونی برای استایل محرم گزینه مناسبی است و به همراه آن، یک شال عربی مشکی و سبز هم می تواند به سادگی و زیبایی استایل شما را تکمیل نمایید و سبکی ترندی و جذاب به استایل شما ببخشد. یادتان که نرفته شال عربی یکی از ترندهای جذاب تابستان امسال است و جالب است که محرم هم در این ایام می باشد و شما می توانید این ترند مناسب را در استایل خود بکار ببرید.

مانتو محرم

مونوکروم مشکی را فراموش نکنید

اگر به دنبال یک استایل راحت و سریع هستید و نمی خواهید خود را درگیر ست کردن لباس های خود برای ایام نمایید بهتر است که از سرتا پا سیا بپوشید تا یک عزادار شیک و در عین حال متعارف دیده شوید. البته در این استایل مونوکروم هم مانند استایل های دیگر می توانید از طیف های دیگر رنگ سایه استفاده کنید، برای مثال خاکستری ها و طوسی های روشن و تیره همگی می توانند مکمل های جذابی برای استایل محرم شما باشند. اکسسوری را فراموش نکنید، برای جذابیت بخشیدن به استایل های مونوکروم و کاستن از یکنواختی آن ها همیشه بهتر است از اکسسوری های جذاب و پر زرق و برق استفاده کنید.

مانتو محرم

مانتو محرم

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی