|

چه کرم پودری بزنیم؟

معرفی سه تا از بهترین کرم پودر های دنیا؛ نسبت به مقدار مصرف و نوع پوستت انتخاب کن!

کرم پودر

فکر کنید که به یک مهمانی و یا قرار مهم دعوت هستید و قصد دارید بهترین آرایش را برای خودتان انجام دهید، اول از همه به سراغ چه چیزی می روید؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- همه خانم ها برای داشتن چهره ای جذاب و بی نقص آرایش می کنند، پس به عنوان اولین نکته در این راه باید بدانید که چه محصولات آرایشی ای می توانند این نتیجه دلخواه را به شما هدیه دهند. فکر کنید که به یک مهمانی و یا قرار مهم دعوت هستید و قصد دارید بهترین آرایش را برای خودتان انجام دهید، اول از همه به سراغ چه چیزی می روید؟ بله اولین قدرم برای یک میکاپ حرفه ای داشتن پوستی شفاف و صاف است و این اتفاق هم بدون داشتن یک کرم پودر مناسب ممکن نیست. پس برای شروع خوب است که بدانید چه نوع کرم پودری می تواند برایتان مناسب باشد و یا بهتر است بگوییم که پوست شما بیشتر به کرم پودر نیاز دارد و یا یک سی سی کرم؟ برای گرفتن جواب همه این سوال ها در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از بهترین محصولات آرایشی پوست آشنا شوید و پوستی شفاف و شاداب را تجربه کنید. فراموش نکنید که اولین نکته‌ای که تمام آرایش شما را تحت‌ الشعاع قرار خواهد داد این است که ممکن است چند ساعت پس از مهمانی صورتتان چرب شود و ظاهر خوبی نداشته باشید.

پس شناخت نوع پوست هم بسیار مهم است زیرا قرار است شما کرم پورد مناسب خود و پوستتان را داشته باشید. برای مثال ممکن است یکی از کرم پودرها معروف دنیا را خریداری کنید و بعد متوجه شوید برای پوست شما مناسب نیست، پس انتخاب بهترین برندها هم لازمه آگاهی بیش از آنچه در حال حاض دارید می باشد.

انواع کرم پودر

کرم پودر اسکین ایلوژن ولوت کلارنس

اولین پیشنهاد ما برای همه خانم ها با هر نوع پوستی کرم پودر اسکین ایلوژن ولوت کلارنس می باشد، این کرم پودر بافتی مایع با جلوه ای مات و طبیعی دارد که بلافاصله نواقص را محو می کند و از براق شدن پوست جلوگیری می کند. بافت سبک آن به خوبی روی پوست می خوابد و پوست را مات، مخملی و سلامت جلوه می دهد. عصاره های طبیعی موجود در این کرم پودر پوست را آبرسانی و تغذیه می کنند و مانع ترشح چربی اضافه می شوند که در نتیجه آن دوام آرایش بالا می رود. این کرم پودر برای همه نوع های مختلف پوست از چرب گرفته تا مختلط و خشک مناسب است، پس افرادی که پوست چچرب هم دارند می توانند بدون هیچگونه نگرانی ای از خراب شدن آرایش صورتشان از این کرم جذاب استفاده کنند.

انواع کرم پودر

انواع کرم پودر

کرم پودر دیور فوراور

فراموش نکنید که اکثر مشکلات آرایشی مانند براق شدن و یا بیش از حد تیره شدن پوست به زیرسازی اشتباه در آرایش کردن و استفاده از کرم پودر نامناسب برمی گردد. کرم پودر دیور فوراور جلوه ای بی نقص به آرایش شما می دهد و تا 24 ساعت روی پوست دوام دارد. 86% این کرم پود را عناصر مراقبت از پوست تشکیل داده اند که پوست را آبرسانی می کند، به آن اجازه تنفس می دهد و ظاهر پوست را روز به روز بهبود می بخشد. همچنین این کرم پودر در گرما، رطوبت و زمان ورزش تست شده است تا تمام روز جلوه ای مات و طبیعی داشته باشد و مانع براق شدن پوست شود. جالب است که بدانید علاوه بر ویژگی های ذکر شده این کرم آرایشی رنگ پوست را یکدست می کند و جلوه منافذ را به حداقل می رساند، با اس پی اف 35 از پوست در مقابل اشعه یو وی ای و یو وی بی محافظت می کند.

انواع کرم پودر

انواع کرم پودر

کرم پودر لاین تاچ اکلت ایو سن لوران

کرم پودر به عنوان کلیدی ترین بخش زیرسازی در آرایش صورت مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در زیبا جلوه دادن آرایش دارد. دومین پیشنهاد ما برایتان کرم پودر لاین تاچ اکلت ایو سن لوران است، کرم پودر تاچ اکلت ایو سن لوران دارای کاور متوسط با جلوه ای سلامت و درخشان است که به پوست اجازه تنفس می دهد. این کرم با کیفیت تا 24 ساعت با بافتی بسیار سبک روی پوست دوام دارد و آن را آبرسانی می کند. فرمول این کرم پودر به گونه ای است که برای رسیدن به کاور کامل می توان یک لایه دیگر از آن را روی پوست زد، البته بدون هیچ گونه ماسیدن و سنگین شدن پوست.

انواع کرم پودر

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی