|

مسافرت چه مانتویی بپوشیم؟

چمدون سفرتو اینجوری جمع کن؛ سفر تابستونی مانتو تابستونی میطلبه اونم با توجه به مقصد!

مانتو تابستونی

با شروع تعطیلات تابستونی و سفر وقتشه که مانتو تابستونی های ترند و مناسب لب ساحل را بشناسید؛ انتخاب و خرید مانتو با توجه به مقصد امر مهمی اس…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوزتوریست ها و گردشگران باهوش می دانند که برای داشتن یک تجربه سفر عالی باید ترکیبی از عوامل و شرایط لازم فراهم باشد. یکی از مهمترین عوامل در سفر توجه به انتخاب لباس مناسب برای سفر مخصوصا مانتو تابستونی برای خانم ها در سفر و تعطیلات تابستانی است. به همین دلیل است که برای داشتن بهترین لباس سفر،  نباید این انتخاب را به عنوان کار لحظه آخری باقی گذاشت. البته خوب است که بدانید انتخاب مانتو تابستونی مناسب و یا هر لباس دیگری برای سفر مخصوصا در فصل گرمی مانند تابستان می تواند به طور مستقیم روی کیفیت زمانی که به مسافرت می پردازیم و در حال لذت بردن از اوقات خوش سفر هستیم، اثر بگذارد.

پس فراموش نکنید که اگر می خواهید سفری لذت بخش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید بهتر است تا حواستان به انتخاب لباس و بستن چمدان باشد. برای مثال مانتو تابستونی ساحلی می تواند کفتان باشد، پس حتما قبل از اینکه کل چمدانتان را پر کنید یک مانتو کفتان را در آن جای دهید. البته در ادامه باید بگوییم که مانتو لینن و یا یک شلوار واید لگ همی می توانند گزینه های مناسب و بسیار جذابی برای سفر تابستانی شما باشند. 

اگر بخواهید استایلی کژوال و در عین حال رنگی و شاداب را تجربه کنید پیشنهاد ما نتخاب یک مانتو شومیزی یا مونت است که می توان گفت ست کردنِ راحتی هم نسبت به دیگر مانتوها دارد، البته اگر به صورت ساده و تک رنگ آن را انتخاب نمایید. البته فراموش نکنید که انتخاب مانتو برای سفر می تواند بسته به شرایط مقصد و یا نوع استایل شما متفاوت باشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از مانتو تابستونی های مناسب سفر در سال 1402 آشنا شوید. 

مانتو تابستونی مسافرتی

مانتو تابستونی مسافرتی

اگه میری شمال این مانتو تابستونی جون میده برای لب ساحل

به عنوان اولین نکته فراموش نکنید که برای سفر سراغ مانتو های مرسوم خود که در محل کار، خرید یا مهمانی می‌پوشید، نروید. اولین شرط یک مانتو تابستونی مسافرتی در فصل گرمی مانند تابستان این است که آزاد باشد، پس به سراغ مانتوهای جذب و اندامی هم نروید. کفتان یکی از مانتوهای ترند و جذاب تابستان 1402 است که می توان گفت در آن تا حد بسیار زیادی این ویژگی رعایت شده است. پس می توانید برای سفرهای ساحلی یک کفتان با خود ببرید و در عین داشتن استایل شیک در طول سفر راحت باشید. 

کفتان ها مانتوهای ساحلی یا پیراهنی طور هستند که از جنس های مختلفی تولید می شوند، پیشنهاد ما برایتان این است که از نوع های نخی و یا لینن استفاده کنید تا کمتر گرما را احساس کنید. پارچه های نخی و یا با الیاف طبیعی باعث گردش هوا می شوند و اصطلاحا تنفس پذیر هستند به همین خاطر کمتر باعث احساس گرما می شوند.

مانتو تابستونی مسافرتی

مانتو تابستونی مسافرتی

محبوب ترین مانتو تابستونی رو یادت نره ببری!

یکی از محبوب ترین نوع های مانتو تابستونی نه تنها در 1402 بلکه در تمام سال های اخیر را می توان مانتو شومیزی دانست، این مانتو یکی از مانتوهای راحت و در عین حال جذاب است که برای افرادی که کژوال می پوشند می تواند گزینه مناسبی محسوب شود. شما برای یفر های تابستانی می توانید این مانتو را با انواع شلوار جین و یا شلوار پارچه ای ست کنید و در نهایت استایلی جذاب را تجربه نمایید. 

قبرای تکمیل استایل های تابستانی با مونت یا مانتو شومیزی می توانید از کتونی و یا حتی صندل های بندی هم نیز کمک بگیرید. پس فراموش نکنید که این مانتوها برای استایل ها و سبک های مختلف مناسب هستند و می توان از آن ها در همه مواقع و یا سفرها استفاده کرد، یعنی مخصوص مقصد خاصی نمی باشند.

مانتو تابستونی مسافرتی

مانتو تابستونی مسافرتی

مانتو تابستونی ترند سال را حتما بردارید

یکی از نوع های  مانتو تابستونی که در تابستان 1402 بسیار محبوب و ترند شده است را می توان مانتو کنفی یا مانتو کراپ دانست. این مانتوها معمولا اورسایز هستند و می توان گفت تن خور راحت و جذابی دارند. پس اگر اهل استایل های ترندی و در عین حال جذاب هستید می توانید یکی از این مانتوها را خریداری نمایید و در سفر تابستانی به همراه خود داشته باشید. نکته مثبت این مانتوها این است که هم در استایل های کژوال و هم در استایل های نیمه رسمی قابل استفاده می باشند. برای مثال هم با کتونی و هم با صندل های بندی و پاشنه بلند قابل استفاده هستند.

مانتو تابستونی مسافرتی

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی