|

کاشت ابرو چیست؟

دانستنی های جذاب کاشت ابرو؛ از قیمت گرفته تا روش های مختلف و چگونگی انجام آن

کاشت ابرو

آشنایی با کاشت ابرو و چگونگی انجام آن مرحله به مرحله؛ جدیدترین متدهای کاشت به همراه قیمت و معرفی مراکز معتبر قسطی کاشت مو و ابرو در کرج

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کاشت ابرو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین روش هایی است که به افراد کمک می‌ کند که ابروهایی کاملا طبیعی و خوش‌ فرم داشته باشند. البته بسیاری از خانم‌ ها تصور می‌ کنند که تاتو و هاشور ابرو بهترین روش برای پر کردن ابروها و فرم دهی به آن‌ ها است. در حالی که این موضوع معمولا ناشی از عدم شناخت کافی از هر یک از روش‌ های زیبایی و مزیت‌ ها و معایب آن است. این دو روش موقتی هستند و ظاهری طبیعی به ابروهای فرد نمی‌ بخشند. همچنین لازم است که بدانید رنگ هایی که در تتو استفاده می شود شیمیایی بوده و با گذشت زمان تغییر رنگ می دهند و چهره شما را نا خوشایند نشان خوهند داد.

در مقابل این روش‌ ها کاشت ابرو یکی از روش‌ هایی است که زیبایی را به‌ صورت دائمی به شما هدیه می‌ دهد. در فرایند کاشت ابرو، موها از نواحی اطراف سر یا کناره‌ های گوش برداشته شده و در ناحیه ابرو کاشته می شوند. به همین دلیل نتیجه‌ ای کاملا نچرال و طبیعی خواهند داشت. البته خوب است که بدانید برای این کار متخصصان از تکنیک های مختلفی استفاده می کنند که قبل از انتخاب روش یا مرکزی که می خواهید در آن این کار را انجام دهید بهتر است از آن ها مطلع باشید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید روش‌ های مختلف کاشت ابرو تقریبا با روش‌ های کاشت مو یکسان است و می‌ توان آن را نوعی کاشت مو در ناحیه ابروها دانست. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با انواع کاشت ابرو و تکنیک های مختلف این روش برای پر پشت کردن ابروهاب خود آشنا شوید.

کاشت ابرو

چه افرادی می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

همان طور که در قسمت بالاتر اشاره کردیم کاشت ابرو هم مانند کاشت مو انجام می شود؛ پس می توان گفت علاوه بر موها، ارگان‌ های کوچک تولید کننده مواد مورد نیاز برای رشد تار موها هم در کاشت ابرو نیز منتقل می‌ شوند. همین موضوع است که باعث می‌ شود نتایج کاشت ابرو برای همیشه باقی بمانند و ابروهایی طبیعی حتی بهتر از روز اول را به شما هدیه دهند. حال که می دانید کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود به نظرتان چه افرادی می توانند کاشت ابرو انجام دهند؟

معمولا افرادی که به‌ طور مادر زادی ابروهای نازک یا کم‌ پشتی دارند یا به دلایل مختلف ابروهای آن‌ ها شروع به ریختن کرده است، بهترین کاندید برای کاشت ابرو هستند. البته افرادی که می خواهند فرم ابروهای خود را اصلاح و یا قرینه کنند هم می توانند از این روش استفاده نمایند.

کاشت ابرو

کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش نواری یا FUT

کاشت ابرو به روش نواری یا FUT یکی از روش‌ های موثر کاشت مو است که کاربرد بسیار زیادی دارد. در روش کاشت نواری موها معمولا از پشت گوش‌ ها یا روی سر برداشته می‌ شوند.، در واقع برای برداشت موها یک برش نواری در قسمت مورد نظر ایجاد شده و بعد از برداشت موها، برش ایجاد شده بخیه می‌ خورد. در این روش گرافت های برداشت شده با استفاده از سوزن‌ های مخصوص با دقت در ناحیه مورد نظر کاشت می‌ شوند تا جهت خواب ابروها و زاویه رشد موها با موهای طبیعی تفاوتی نداشته باشند. این کاشت ظاهری طبیعی دارد و شما بعد از مدتی باید مانند ابروی طبیعی به اصلاح آن بپردازید.

کاشت ابرو

کاشت ابرو به روش FUE؛ بدون درد و جراحی

این روش یکی از روش های مناسب برای کاشت ابرو مخصوصا برای آقایان است، البته اگر بخواهیم صادقانه بگوییم این روش در کل چه برای آقایان چه برای خانم ها مناسب تر است. شاید این‌ طور به نظر برسد که این روش تنها روشی برای پرپشت و زیباتر کردن ابروهای خانم‌ ها است؛ اما جالب است که بدانید آقایان نیز ازجمله مشتری‌ های پر و پا قرص کاشت ابرو هستند. در این روش تارهای مو از ناحیه پشت سر برداشته می‌ شوند.

در روش FUE برای حفظ سلامت موها و فولیکول‌ های آن، در هر انتقال تنها یک فولیکول برداشته شده و با زاویه مناسب در محل مورد نظر کاشته می‌ شود؛ بنابراین این روش نیازی به برش و بخیه نخواهد داشت. برای انجام این خدمات در کرج شما می توانید به کلینیک آوینا در گوهردشت و یا بهبد واقع در چهارراه طالقانی مراجعه کنید.

کاشت ابرو

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی