|

برای استایل الگانت چه رنگ هایی استفاده کنیم؟

این رنگ ها استایل تو گرون و شیک تر نشون میده؛ رنگ های لوکس استایل را بشناسید

رنگ های لوکس استایل

آشنایی با جدیدترین رنگ های لوکس استایل تابستانی، با این ترفندها میتونی استایلی گرون قیمت و شیک داشته باشی پس دنبال لباس های گرون نباش!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- رنگ ها تاثیر بسیار زیادی بر روی زندگی ما دارند، برای چند لحظه چشم های خود را ببندید و دنیا را سیاه و سفید تصور کنید به نظرتان چقدر می تواند همه چی کسل کننده و تکراری به نظر بیاید؟ داشتن استایل جذاب و لاکچری هم از چیزهایی است که همه دوست دارند به آن دست پیدا کنند. البته برای رسیدن به چنین استایلی، کافی است با کمک لباس‌ های برند و توجه به اصول درست در این زمینه، جزو افرادی با استایل لاکچری قرار بگیرید. اما به یاد داشته باشید که یک سری موضوعات هستند که می ‌توانند به شما در این زمینه به شما کمک کند که یکی از مهم ترین های آن ها استفاده از رنگ های لوکس و توجه به جزئیات است. خب در ابتدا برای داشتن استایلی لوکس و الگانت اما تابستانی خوب است که رنگ های لوکس و مناسب استایل تابستانی 1402 را بشناسید تا بتوانید مانتو یعنی آیتم اصلی استایل خود را درست و هماهنگ انتخاب نمایید. پیشنهاد ما انتخاب رنگ تیفانی به عنوان رنگ اصلی استایل است. این رنگ یکی از رنگ های لوکس و ترند سال جدید و است و باعث می شود استایل ساده شما به یک استایل لوکس و سیک تبدیل شود. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی استفاده از رنگ های لوکس هم در مد و هم در سایر زمینه‌ ها تاثیراتی از خود بر جای می‌ گذارد که حتی گاهی از تصورات شما هم خارج است. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از رنگ های لوکس استایل تابستانی آشنا شوید.

رنگ های لوکس استایل

رنگ های لوکس استایل

شاه رنگ های لوکس استایل زنانه را بشناسید؛ مشکی و طلایی

به عنوان اولین مورد از رنگ های لوکس می ‌توانیم به رنگ ‌های طلایی و مشکی اشاره کنیم. این دو رنگ جزو رنگ‌ های اصلی و خنثی قرار می‌ گیرند و یقینا هر کسی حداقل یک لباس به این رنگ ‌ها در کمد لباس خود دارد. از ویژگی ‌های مثبت این رنگ ‌ها می‌ توان به خنثی بودنشان یعنی راحت ست شدنشان اشاره کرد. این دو رنگ نمادی از قدرت، اقتدار و زیرکی هستند و به ظاهر شما حالتی اشرافی و لوکس می بخشند. برای اینکه بتوانید با این دو رنگ استایل جذاب و تمام و کمالی را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما استایلی الگانت و یا کلاسیک است. فراموش نکنید که این رنگ ها می توانند از شما یک ملکه زیبا و تمام عیار بسازند.

رنگ های لوکس استایل

رنگ های لوکس استایل

جسور باشید و جذاب ترین رنگ از بین رنگ های لوکس را انتخاب نمایید

جدا از اینکه رنگ ها نقش مهمی در استایل تان ایفا می کنند، اینکه چه رنگی را چطور و با چه ترکیب های رنگی ای ست کنید هم باعث می شود که استایل تان لوکس و جذاب تر یا نامناسب و ناهماهنگ به نظر برسد. برای مثال شما می توانید از رنگ قرمز که یکی از جذاب ترین رنگ های لوکس در استایل است برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید و یک خانم جسور و ایرانی را به نمایش بگذارید. شاید به نظرتان کمی عجیب باشد ولی رنگ قرمز آنچنان قدرت جذب بالایی دارد که باعث می شود شما در هر مهمانی ای که با آن حضور پیدا می کنید مرکز توجه قرار گیرید. البته اگر فردی درون گرا هستید و از این رخداد استقبال نمی کنید پیشنهاد ما برایتان انتخاب این است که به سراغ انتخاب گزینه بعدی بروید.

رنگ های لوکس استایل

رنگ های لوکس استایل

یکی از پر طرفدارترین رنگ از رنگ های لوکس سال، تیفانی

برای اینکه خوش استایل و لوکس دیده شوید لازم نیست که حتما هزینه های میلیونی بپردازید و برند بپوشید، بلکه گاهی با انتخاب برخی رنگ ها می توانید بهترین و لوکس ترین تیپ ممکن را داشته باشید. تیفانی یکی از رنگ های لوکس استایل محسوب می شود که می توان تا حد بسیار زیادی از او در تمام استایل های تابستانی استفاده نمود. این رنگ نوعی سبز پاستلی است و شما برای ست کردن آن نیازی به رنگ های جیغ و تابستانی ندارید، پس پیشنهاد ما برای شما انتخاب رنگ های پاستلی و دارای هارمونی برای ست کردن این رنگ جذاب است. برای مثال صورتی پاستلی یا سرخابی پاستلی می توانند هر دو، دو تا از بهترین گزینه ها برای تکمیل استایل شما با مانتو تیفانی باشند.

رنگ های لوکس استایل

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما را دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی